12.Kapitola

458 27 4
                                    

Kate pohľad

Nemohla som sa dočkať, kedy sa posadím ku krbu a dám si teplý čaj. Bol blbý nápad ísť lietať iba v mikine. Vošli sme do klubovne a môj pohľad padol na stôl pod okno, kde bol (ako vždy) čajník a šálky. Vyvalila som sa na gauč, no uvedomila som si, že som si chcela ísť po čaj. Vrhla som na Draca prosíkavý pohľad , on len prevrátil očami, ale postavil sa a šiel poň. -Ďakujem.- -Niet zač.- milo sa usmial. Ten jeho úsmev!!! Chvíľu sme len mlčali a pozerali sa do ohňa, no potom sa ozval Blais: -A kedy bude to pivo?- -Mmmm...dnes večer.- -Ale veď dnes sa predsa nejde do Rok...- -Vy nie- prerušil som Draca. -A ty snáď áno?- nedal sa odbiť Draco.

-No...dalo by sa to povedať aj takto...- dokončila som. Draco a Blais sa na mňa pozreli spýtvým pohľadom. Ja som sa len usmiala, poďakovala za čaj a zmizla do svojej spálne. Ako prvé som sa chystala otvoriť si poštu. Sadla som si na posteľ a otvorila list od mamy.

/list/

Ahoj zlatko,

Chcem ti len povedať, že posledný septembrový víkend pôjdeš domov.

PS: Dobre sa uč!! A pozdrav profesora Snapea.

S láskou mama, Christína Collinsová

/koniec listu/

-Čo?!- zhíkla som. Pozdrav profesora Snapea?! Pokračovala som, ale teraz len v duchu. Na čo ho mám pozdraviť? Chvíľu som premýšľala, no rýchlo ma to omrzelo. Siahla som po liste a balíku od babky.

/list/

Ahoj drahá,

Posielam ti niekoľko galeónov na prilepšenie. Keď pôjdeš do Rokvillu kúp si niečo pekné. Posielam ti aj nejaké pančušky, šáli, ponožky a čiapku. Vonku už začína byť chladno. Onedlho ti príde odo mňa ďalšia sova.

PS: Teplo sa obliekaj!!!

S láskou babka, Agáta Collinsová

/koniec listu/

-Áno peniaze!- potešila som sa. Naozaj mi ich bolo treba. Tie čo som dostala na začiatku roka... Odkiaľ vlastne vie, že idem do Rokvillu?! Babka vie vždy viac ako ja, alebo hocikto z rodiny. Každopádne sa v ďalšom jej liste dozviem viac.

Pozrela som sa na hodiny, bolo 12:53. Hm... asi pôjdem odovzdať odkaz Snapeovi. Potom sa zastavím za chalnmi a potom pôjdeme na obed.

Draco pohľad

-Ako to myslela?- opýtal som sa Blaisa. -Ja neviem.- povedal mi. Ešte chvíľu sme sa rozprávali a preberali, ako sa asi chce Kate dostať do Rokvillu. Potom sme sa rozhodli ísť do izby a zahrať si šach. Hrali sme asi štvrtú partiu, keď na okno zaťukala šedá sova. Myslel som si, že je Blaisova, lebo mi takú nemáme, no Blais pokrútil hlavou. Podišiel som k oknu a pustil ju dnu. Odviazal som list a balíky z jej nohy, pohladil som ju a ona zasa vyletela von. Balíky som položil na posteľ a pozrel som sa na list. Bol od mamy. Prekvapilo ma to, nikdy mi nepísali. Otvoril som obálku, vytiahol list a začal ho čítať.

/list/

Ahoj Draco,

Dúfam, že sa máš dobre a učíš sa. S otcom na teba myslíme. Pa, posielam pusu.

Mama, Narcissa Malfoyová

/ koniec listu/

Nad vetou „učíš sa" som sa musel zasmiať. List som odložil do skrinky a vrhol sa na balíky. V prvom balíku bolo X sladkostí. Boli tam snáď všetky sladkosti, ktoré som poznal. Vytiahol som dvoje čokoládové žabky Bertíkové fazuľky, ktoré som hodil na posteľ. Otvoril som aj druhý balík. Čakal som, že aj tam budú sladkosti, no bol som na omyle. Boli tam čisté pergameny, perá, atrament a asi 100 galeónov. Bože! Načo mi posiela také blbosti? A peniaze? Ja mám všetkého dosť! Balík som hodil pod posteľ. Blais sa už naťahoval za sladkosťami, no ja som ho stopol so slovami: -Hráme.- Sadli sme si späť k hre. Urobil som pár ťahov a mal som vyhrané.

-Už môžem?- opýtal sa nedočkavo Blais. Prekrútil som očami a hodil mu čokoládovú žabku.

Viem, že som vám sľúbila kapitolu už v utorok, ale nestíhala som.
Túto kapitolu venujem: kikakostolna5 a Dallliana.
#píštečítajtekomentujtežite

Slytherin loveWhere stories live. Discover now