Draco pohľad
Cez okná do izby vnikali teplé lúče slnka. Pootvoril som oči a hlavu otočil doprava. Na posteli vedľa tej mojej sa mykla tmavá postava. Blais.
-Hm...koľko je hodín?- opýtal som sa rozospato.
-Dobré ráno princezná. Je štvrť na dvanásť.-
-Čo?- vyhŕkol som. -Kedy sme šli spať?-
-Neviem, ale Kate odišla až na svitaní.-
-Dobre. Idem za ňou.-
-Keď myslíš...-
Počas rozhovoru s Blaisom som sa stihol obliecť a umyť. Hodil som na seba tepláky a voľné tričko.
-Ale dúfam, že...- začal Blais, no ja som ho prerušil hlasitým vidíme sa a vybehol som z izby.
Blais pohľad
Ten Draco je ale idiot! To mu ešte za tie štyri roky nedošlo, že sa tam len tak ľahko nedostane? To si nemôžem nechať ujsť. Ani som sa neobul a bežal som do spoločenskej miestnosti.
Draco pohľad
Vybehol som hore schodmi. Už som sa dotýkal kľučky, keď tu si niekto pre mňa prichystal prekvapenie. Schody sa zmenili na šmykľavku a ja som spadol na zadok rovno pred Blaisove nohy. Celá klubovňa na čele s Blaisom sa rozosmiala. Postavil som sa a musel som sa pousmiať.
-To si mi to nemohol povedať Zabini?- opýtal som sa Blaisa, no odpovede som sa nedočkal. Ešte stále sa totiž všetci zabávali na môj účet. Na šmykľavku položilo nohu nejaké čiernovlasé dievča a šmykľavka sa razom zmenila na schodisko.
-Kto je to?- opýtal som sa Blaisa dúfajúc, že mi odpovie a vychŕli celý jej životopis, no on len pokrčil plecami.
-To je Haylin. Prišla včera v noci. Prestúpila tu a ešte v noci ju klobúk zaradil sem k nám.- poinformovala nás Pansy jej prasacím hlasom. Ja som len prikývol a s Blaisom sme si šli sadnúť k oknu.
Kate pohľad
Zobudila som sa na štebotanie vtákov za otvoreným oknom. Počkať, počkať, počkať!!! Kto ho otvoril? Ja som to na 100% nebola . Posadila som sa na posteli a zmätene som sa poobzerala po izbe. Na prvý pohľad bola normálna, až na jednu vec. Na posteli, ktorá bola oproti tej mojej boli veci a okolo kufre. Až do teraz som mala izbu len pre seba. V Slizoline bol čudný počet dievčat, no mne to vyhovovalo. Nikde inde som sa nevošla, a tak som dostala spálňu sama pre seba. Zrazu sa otvorili dvere a ja som sa prudko mykla.
-Kľud. Ja nie som dementor. Som Haylin, tvoja nová spolubývajúca. Prišla som včera v noci a zaradili ma tu.- dopovedala Haylin a venovala mi široký úsmev.
-Ahoj, som Kate.- povedala som a začala som sa obliekať. Počas toho mi Haylin rozprávala o živote vo Francúzsku a o tom, ako bolo na jej bývalej škole.
-Ja som ti vlastne prišla povedať, že tu za tebou chcel ísť nejaký blondiak , lenže nevedel, že schody sú začarované, a tak z nich zletel. Bolo to celkom zábavné.- zasmiala sa.
-Draco.- zašušlala som s kefkou v ústach. Rýchlo som si vypláchla ústa, chytila Haylin za ruku a zbehla som s ňou do spoločenskej miestnosti. Keď sme s Haylin prišli dolu namierili sme si to rovno ku stolu, kde sedeli chlapci.
-Ahojte! Poznáte už Haylin?- Chalani len pokrútili hlavami. -Takže, toto je Haylin. Naša nová spolužiačka a moja nová spolubývajúca. Toto je Draco Malfoy.- ukázala som na Draca. - A toto je Blais Zabini.- ukázala som na Blaisa.
YOU ARE READING
Slytherin love
FanfictionKeďže moja kamoška zbožňuje Draca Malfoya a čítala o ňom už mnoho príbehov, tak mi napadlo, že napíšem jeden aj ja. Ja pravá Chrabromilčanka napíšem príbeh o Dracovi a Kate. Obaja chodia do Slizolinu no Kate sa povahovo hodí skôr ku Chrabromilu. T...