Draco pohľad
Na veštení bola nuda, ako vždy. Celú hodinu som sa rozprával s Blaisom. Bavili sme sa o Metlobale, až kým sa ma neopýtal: -Čo ty a Kate? - Spýtavo som zdvihol obočie. -Čo by malo byť? - odpovedal som. -No ...vieš či už spolu ... Pozval si ju niekam? - -Hmmm ... ešte nie. - povedal som viac zahanbene ako som chcel. Blais si pricapil ruku na čelo. -Draco. Ak o ňu naozaj stojíš, mal by si si pohnúť. Ona je fakt šupa, asi pred týždňom to na ňu skúšal jeden Bystrohlavčan. - povedal mi na rovinu Blais. Na tvári sa mi zjavil nenávystný výraz. Blais sa len potichu zasmial. Smeje sa skoro na všetkom. -A kde by som ju mal pozvať?- opýtal som sa ho. -Ja neviem. Ty si sa do nej buchol, nie ja!- Mal pravdu. Ja som bol ten, ktorý by to mal vedieť. -Blais prosím. Ty si mal už kopu dievčat. Ty vieš čo robiť. -povedal som naliehavým tónom. -Dobre, dobre. Napríklad o dva týždne sa ide do Rokvillu. Čo keby si ju pozval ... dajme tomu na čaj.- -Myslíš, že by išla na čaj? - opýtal som sa neisto. -Jasnačka!- odpovedal Blais. -Tak teda dobre. - povedal som, aj keď som vedel, že čaj asi vynechám. Hodina sa pomaly končila. Zbalil som si veci a čakal, kým nás profesorka pustí preč. Netrvalo dlho a povedala: -Dobre žiaci, do nabudúceho týždňa si nezabudnite zapisovať sny. Môžete ísť. - Vystrelili sme ako šípy. Ponáhľali sme sa, lebo sme nechceli, aby Kate dlho čakala. Keď sme ta prišli, sedela na schodoch. -Čauko! - pozdravil ju Blais. - Ahoj! - odzdravila Kate. Ja som sa len usmial a zamával jej.
Kate pohľad
Po hodine som sa ponáhľala ku schodisku. Vedela som, že tam budem skôr ako oni, a tak som trochu spomalila. Prišla som ku schodom. Mala som pravdu, nik tam nebol. Sadla som si teda na ne a začala rozmýšľať nad tým, čo som nestihla domyslieť na hodine. -Čauko!!!- tento HLASITÝ (naozaj hlasitý) Blaisov pozdrav ma vytrhol z myšlienok. -Ahoj. - odvetila som. Draco sa len milo usmial a zamával. Úsmev som mu s radosťou opätovala. -Ok. Tak ja musím ešte niekam skočiť.- povedal Blais, a poberal sa na neznáme miesto. Spýtavo som sa pozrela na Draca. On si však môj pohľad nevšimol. Hľadel za Blaisom vražedným a pritom ďakovným pohľadom. Cítila som sa trápne, a tak som svoj zrak odvrátila. Keď Blais zašiel za roh, Draco sa ku mne otočil a začal: -Kate ...no ja...- vydýchol. Usmiala som sa a postavila oproti nemu. -Chcel som sa ťa opýtať, či by si so mnou nešla najbližšie do Rokvillu.- keď to odpovedal, usmial sa a poškrabal na zátylku (bol to taký prejav jeho nervozity). Bola som nesmierne šťastná, no nedala som to až tak na javo. -Veľmi rada. - povedala som. Ešte raz vydýchol. Všimla som si, ako sa uvoľnil. Ďalšia hodina bola Starostlivosť o zázračné tvory. -Tak poďme. -povedal Draco. Zišla som zo schodov a kráčali sme po chodbe smerom von. Bola som šťastná a poriadne hladná. Na šťastie bol po hodine obed.
Draco pohľad
-Ok. Tak ja musím ešte niekam skočiť povedal Blais. Vedel som prečo to urobil. No trochu ma to zaskočilo. Teraz alebo nikdy. Povedal som si v duchu. Počkal som, kým Blais zašiel za roh, nepočítal do desať a začal rozprávať. -Kate ...no ja... - Vydýchol som. Kate sa usmiala, a vrhla na mňa pohľad. -Chcel som sa ťa opýtať, či by si so mnou nešla najbližšie do Rokvillu? - odpovedal som, usmial sa a poškrabal na hlave. Bol to môj prejav nervozity či neistoty a ona to dobre vedela. -Veľmi rada. - odvetila. Vydýchol som si, chvíľu som si fakt myslel, že povie nie.Dúfam, že sa vám kapitola páči :-) asi ste prekvapený, že je tak skoro, no chcela som vám to vynahradiť
:-D. Každý koment a * potešia.
YOU ARE READING
Slytherin love
FanfictionKeďže moja kamoška zbožňuje Draca Malfoya a čítala o ňom už mnoho príbehov, tak mi napadlo, že napíšem jeden aj ja. Ja pravá Chrabromilčanka napíšem príbeh o Dracovi a Kate. Obaja chodia do Slizolinu no Kate sa povahovo hodí skôr ku Chrabromilu. T...