Draco pohľad
Keď sme vošli do hradu automaticky som sa poobzeral. Po schodoch práve schádzal Blais a kýval nám. Keď sa k nám priblížil musel som sa ho opýtať rovnako ako Kate: -Kde si bol celú hodinu? - (bol som dosť naštvaný, a asi to tak aj vyznelo). -Kľud! Bol som zistiť, kedy hráme najbližší zápas. - povedal Blais preňho typickým (pobaveným) tónom. -Kedy? A proti komu?- stihla sa Kate opýtať skôr, ako som sa nadýchol. Ona mala metlobal naozaj v obľube. -Je o dva týždne v piatok. Hráme proti Bifľomoru. - hovoril Blais cestou k stolu. - V sobotu sa ide predsa do Rokvillu. - povedal som. -Presne tak.- potvrdil Blais. To už sme sedeli pri Slizolinskom stole a naberali si jedlo na tanier.
Kate pohľad
Keď sme vošli do hradu, všimla som si, ako sa Draco obzerá. Ani som sa nečudovala, veď po schodoch schádzal Blais. Počkať Blais? On nebol na hodine? Ako som si mohla nevšimnúť, že Blais sa nevrátil, odkedy nás nechal s Dracom na schodoch. Keď bol dostatočne blízko na to, aby nás počul sa ho Draco opýtal to, čo mňa. On mu povedal, že sa bol pozrieť kedy hrajú metlobal (pochopiteľné, že ho to ako brankára zaujíma). Nestihol sa ani poriadne nadýchnuť, a už som zo seba dostala: -Kedy? A proti komu? - Draca aj Blaisa moja reakcia očividne pobavila. Cestou k stolu začal hovoriť: -Je o dva týždne v piatok. Hráme proti Bifľomoru.- -V sobotu sa predsa ide do Rokvillu. - bleskovo zareagoval Draco. Tiež mi to napadlo. -Presne tak. - povedal Blais, no to už sme sedeli a nakladali si jedlo. Dnes bol obed naozaj výborný a celkom tichý. Neprehovorila som ani slovko.
Draco pohľad
Po obede sme už na šťastie nemali žiadne hodiny, tak sme sa mohli pokojne presunúť do Slizolinskej klubovne. Bolo ta prekvapivo veľa študentov. Všetci tvorili veľký kruh okolo niekoho. Keď sa dav rozostúpil, zbadal som dve ryšavé hlavy. -Weasleyovské dvojčatá? Čo tu robia?- -Kšeftujú predsa.- hovoril Blais, pričom si s nimi podával ruku. Blais, ako aj mnohí iný od nich kupoval ich záškolácke pochúťky, pomôcky a vynálezy(oficiálny názov si nepamätám). Po chvíli sa na mňa Kate usmiala, siahla si do vrecka, vytiahla zopár galeónov, a tiež sa vybrala za Blaisom. Ja som si sadol do kresla v rohu a ticho som pozoroval situácia. -Tak páni, toto je Kate. - počul som Blaisové slová pričom rozhadzoval rukami a ukazoval na moju Kate. -My vieme!!- povedali Weaslyovci naraz. -Ahojte! - pozdravila ich a začala s nimi vyjednávať. Nakoniec jej Weaslyovci podali dve malé taštičky, na ktorých bol ich znak( oranžové W). Kate sa poďakovala a kráčala smerom ku mne. Sadla si a spustila: -Som šťastná, že tu prišli už mi dochádzali zásoby. - -Čože?......Ty?......- vybuchol som smiechom. -Čo je?- osopila sa na mňa, čo sprevádzal aj úder do ramena. -Nič, ja len...nevedel som ...- ten smiech sa nedal zastaviť. -Dobre, idem si to odniesť.- prerušila môj smiech Kate a zmizla v dave,ktorý ešte stále obklopoval Weasleyovské dvojčatá.
Kate pohľad
Prešli sme obrazom do Slizolinskej klubovne, v ktorej stála skupina študentov obklopujúca niečo či niekoho. Mala som tušenie, kto to môže byť. Keď sa dav rozostúpil moje predstavy sa vyplnili. Weasleyovské dvojčatá. Na tvári sa mi zjavil mierny úsmev. Draco sa divil čo tu robia, až kým mu to Blais stručne nevysvetlil. Pozrela som sa na Draca a v očiach sa mi zjavili iskričky. Vytiahla som z vrecka zopár galeónov a vybrala som sa za Blaisom. -Tak páni, toto je Kate. - ukázal na mňa rukou. Fred a George len zborovo povedali: -My vieme!-
-Ahojte!- pozdravila som sa a začala si vyberať. Kúpila som si niekoľko záškoláckych cukríkov a pár hnojových bômb. Fred mi podal dve taštičky, na ktorých svietilo oranžové W. Poďakovala som a vracala som sa k Dracovi. Prišla som k nemu a začala som:-Som šťastná, že tu prišli, už mi dochádzali zásoby. - Draco sa ma mňa pozrel a začal sa smiať.
-Čože?...Ty?...- doslova vybuchol smiechom. -Čo je?- ozvala som sa a buchla ho do ramena. -Nič ja len...nevedel som...- nestíhal sa ani nadýchnuť. -Dobre. Idem si to odniesť.- povedala som a zmizla v dave. Nemala som v úmysle vrátiť sa tam.
YOU ARE READING
Slytherin love
FanfictionKeďže moja kamoška zbožňuje Draca Malfoya a čítala o ňom už mnoho príbehov, tak mi napadlo, že napíšem jeden aj ja. Ja pravá Chrabromilčanka napíšem príbeh o Dracovi a Kate. Obaja chodia do Slizolinu no Kate sa povahovo hodí skôr ku Chrabromilu. T...