1. Bölüm:Ödül Töreni ve Silah Sunumu

2K 120 13
                                    

11 Şubat 2011

Afganistan Çölleri

Bir Metal müzik çalmaya başladı ve çölde bir araba konvoyu hızla ilerlerken görüldü.

"Nereye gidiyorsun?" dedi Steve. Cevap gelmeyince Lila'ya baktı ve onu donmuş olduğunu fark etti. Diğerleri de bunu fark etmişti ama ne olduğunu anlayan tek kişi Rhodey gibi görünüyordu.

"Lila bana bak. Orada değilsin. Onu atlattın. Artık orada değilsin güvendesin." dediğinde herkes içlerine yayılan korkuya engel olamadı.

Lila Stark çok güçlü ve korkusuz biriydi. Onu etkilemeyi başaran şeyler çok azdı ve o daha başlamadan bu kadar kötü olduysa kesinlikle korkunç şeyler yaşanmıştı.

Arabanın içinde bir radyodan geliyordu ve Lila askeri bir arabada askerler ile eğlenceli bir sohbet içerisindeydi. İsmi Jimmy Forest olan bir asker çok sevimli görünüyordu ve Lila ile gayet iyi anlaşmıştı.

Riri abisini bir kez daha gördüğünde içine yayılan burukluğa engel olamadı. Onu çok özlemişti.

"Peki o zaman amerikaya geri döndüğünde benimle beraber kız kardeşimi görmeye gelir misin? Sana çok hayran." dediğinde sesindeki bariz umut genç kızı gülümsetmişti.

"Neden olmasın. Hatta onun için seninle şimdiden bir fotoğraf bile çekinebilirz." diyerek telefonunu çıkarttı ve Jimmy'e daha da yakınlaştı. Gülümsedi ve fotoğrafı çekti. Hemen ardından resmi birine gönderdi ama Jimmy kime gönderdiğini anlamadı.

"Yapay zekam. Amerikaya gitmeden çoktan çerçevelenmiş olur. Eminim kız kardeşin onu sevecek." dediğinde Jimmy çok mutlu görünüyordu ve Lila adamın bu haline gülümsedi.

Herkes onun bu hallerini gülerek izliyordu. O kadar kötü değildi. En azından şimdilik.

Riri ise gözlerinin dolmasına engel olamadı. Sessiz kalırken Lila'nın elini tuttu ve ondan güç almaya çalıştı.

Birden önlerine bir bomba düştü ve en öndeki araba ters döndü.

Herkes dondu ve Rhodey, Lila'ya sıkı sıkı sarıldı. "Orda değilsin. Ben burdayım ve artık güvendesin." Nick Fury korkmuş gibiydi ve bunu belli etmekten çekinmedi. Oturduğu yerken kalkıp Lila'nın yanına geldi. Önünde dizlerinin üzerine çöktü.

"Lila. Ben senin yanındayım ve oraya geri dönmene izin vermem. Ben seni korurum. Unuttun mu? Babalar küçük kızlarını korur." dedi Lila girdiği tarnstan çıkmış gibiydi. "Babalar küçük kızlarını korur." diye tekrar etti ve Steve sesindeki o güveni hissetti. Ona da aynen böyle güveniyordu ama Steve ona ihanet etmişti. Küçük kızına ihanet etmişti.

"Saldırıya uğradık." diye bağırdı arabayı kullanan kadın asker. Arabayı hızla durdurdu ve eline silahını alıp arabadan indi. Bu kötü bir karardı çünkü iner inmez vuruldu.

Herkes derin bir nefes aldı. Lila'nın kaç yaşında olduğunu odanın büyük bir çoğunluğu bilmiyordu ama hepsi küçük olduğunu tahmin ediyordu.

Birçok asker böyle öldüğünde "Arabada kal." diye bağıran Jimmy arabadan inmek için hareketlendi. Lila panikledi ve onu durdurmaya çalıştı. "Bekle bana bir silah ver. Bana silah ver." diye bağırdı ama Jimmy onu umursamadan arabadan indi.

KRALİÇE STARK || Lila Stark ~ WTM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin