Lila odaya girer girmez öncekinin aksine kocaman bir yemek masası ve çok fazla yemek olduğunu gördü. Onun dışında aynıydı. Rahat bir ev ortamı gibi. Camdan dışarı baktığında öncekiyle aynı göl manzarasıyla karşılaştı. Hızlı adımlarla kapıdan çıkıp verandaya geldiğinde yine bu güzel ortamı gördü. Eğer dünyada böyle bir yer varsa kesinlikle alacaktı. Harika bir göl eviydi. İçinde yaşanmışlık olduğu belliydi. Etrafta resim yada herhangi birine ait olduğu kesin olarak belirlenebilecek bir eşya yoktu ama özel olarak kaldırıldıklarına emindi. Onları kaçıranlar, ki tahminince çocukları, burada yaşıyor olmalılardı. Yada en azından buranın güvenli olduğunu düşünüyorlardı.
"Ne düşünüyorsun?" Abisinin nazik sesi hemen arkasından geldiğinde dönüp ona baktı. Duvara yaslanmış, kollarını bağlamış ona bakıyordu. Yüzünde minik, naif bir gülümseme vardı. "Bu evi satın almam gerektiğini." Diye mırıldanıp tekrar göl manzarasına döndü.
"Pek şenlik bir yer değil aslında." Sözü bittiğinde bu kez arkasında değil yanındaydı. Ahşap korkuluklara tutunarak onun gibi göle bakıyordu. "Belki bir gün, minik bir bebeğim olursa burada büyütürüm onu. Şehirdeki karmaşadan uzakta, Holdingin baskısından uzakta. Güvende." Görmese bile abisinin yanında gülümsediğini biliyordu.
"Belki bir gün Valentina ve ben de bu hayatı tercih ederiz." Lila'nın dudaklarından alaycı bir gülme çıktı. Valentina'dan bahsedildiğinde içinde minik bir kıskançlık belirsebile bunu abisine söylemedi. "İkiniz de üzerinize mermi yağdırılmadan durursanız kesinlikle delirirsiniz."
Everett kız kardeşi gibi gülümsedi. Haklıydı. Aksiyon, silahlar, çatışmazlar ve gizli görevler onun tüm hayatıydı. En büyük hayaliydi ve bu olmadan kesinlikle delirirdi.
"Yemek yememiz gerek." Diyerek içeri doğru ilerledi. Lila onu yavaş adımlarla takip ederken içerideki çoğu kişinin masaya oturmuş olduğunu fark etti. Uzun dikdörtgen masanın baş köşesine Kral T'Chaka oturmuştu. Sağ tarafında karısı sol tarafında kızı oturuyordu. Shuri'ninyanında T'Challa ve onun yanında Okoye. Diğerleri daha karışık bir şekilde oturmuştu. Asgardlılar ile Avengers üyeleri ile karışık bir düzende oturmuştu. Galaksinin koruyucuları yan yana diğerlerinin yanındaydı ve diğerleri onların yanında oturuyordu. Bu kadar kalabalık olmalarına rağmen masada hala boş yerler vardı. Muhtemelen gelecek başka kişiler de olduğu içindi.
Hope'un yanındaki boş yere oturdu. Onun hemen yanında gerildiğini hissedebiliyordu. "Merhaba Lila." Diyebildi zorlukla. Çatalı tutan eli titremeye başladığında çatalı tabağının yanına bırakıp iki elini masanın altında, kucağında birleştirdi.
"Bu kadar huzursuz olmana gerek yok. Seni değil, yemeği yiyeceğim." Dedi Lila gülümseyerek. Onunda gülümsediğini gördü. Hafif, çok az bir gülümseme ama yinede bir gülümseme.
"Bence bu konuşmaları geri dövüşümüze saklayalım. Gerilmeye de gerek yok." Abisi hemen yanından ikisini de uyandığında Lila başını sallayıp tabağına biraz yemek aldı. Yavaş bir şekilde yerken kafasında bir sürü düşünce vardı.
"Patates?" Riri ona bir tabak uzattığında başını sallayıp biraz patates aldı.
"Bu yemekleri kim yaptı acaba?" Diye soran Harley'e baktı. "Bizi kaçıranlar olabilir."
Harley omuz silkti. Pek emin değil gibiydi. "Şu anda bir evdeyiz. Farkındasınız değil mi? Bir aileye ait bir yer. Fotoğraf veya herhangi bir şey yok ama burası bir yaşanmışlığa sahip." Lila başını salladı. Hoş bir evdi. Geri döndüğünde bulabilir miydi acaba burayı?
"Bizi kaçıranların evi olabilir." Lila bu konuda Harley ile aynı fikirdeydi. Kesinlikle onları kaçıranların eviydi ama şu anda yaşadıkları ev bu olamazdı. Kendi evlerine bu kadar çok kişiyi getirmek mantıklı değildi. Muhtemelen bir süre bu evde yaşamış sonra da başka bir yere taşınmışlardı. Burası da güvenli olduğu için buraya getirilmislerdi ama buranın çocuklarına mı yoksa kim olduklarını hala çözemediği iki kişye mi ait olduğuna emin değildi.
Ne ara bitirdiğini fark etmediği tabağına baktı. Düşünürken yemek yemek fazla kilo aldırabilirdi. Neyseki çok yemek yiyen birisi değildi.
Peçeteyle dudaklarını silip masadan kalktı. Oturma odasına doğru ilerlerken tam önünde mavi yıldız şeklinde bir portal belirdi.
Harika. Geri dönüyorlardı.
Diğerleri tem tek masadan kalkarken portaldan geçti ve çıktıkları kapıdan içeri girdi. Sinema salonunda rasgele bir yere oturdu. Diğerleri de geldiğinde kapı yok oldu ve yerini siyah duvar aldı. Herkes tek tek yerlerine geçti ve ekran aydınlandı.
Oturma düzeni:
_______________
Ekran1.Sıra: Steve, Nathasa, Clint, Wanda, Sam, Bucky, Thor, Bruce, Loki, Valkrey
2.Sıra: Pepper, Rhodey, Everett, Harley, Vision, Lila, Riri, Shuri, T'Challa, Okoye
3.Sıra: Fury, Hill, Sharon, Happy, Hope, Scott, T'Chaka, Ramonda, Haimdall, Kong
4.Sıra: Nebula, Gamora, Peter, Mantis, Drax, Roket, Groot
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALİÇE STARK || Lila Stark ~ WTM
FanfictionYenilmezler onlarca diğer kişiyle bir sinema salonuna bilinmeyen kişiler tarafından hapsedildi. Sebep? Görünüşe göre içlerinde geleceği en net gösteren kişinin hayatını izlemeleri gerekiyor. Şanslı kişi kim mi? Tabiki Stark lanetine sahip, Lila...