7. Bölüm: Avrupa Seyhati

1.1K 94 7
                                    

18 Kasım 2011

Lila şirketteki odasında, önündeki dosyaları kapatmış bir şekilde başını tutuyordu. "J, baş ağrısını geçirmek için ne yapmamız gerekir?" diye sorduğu sırada kapı tıklatıldı ve cevap beklenmeden açıldı.

Pepper elinde birkaç tane ilaç ve bir şişe su ile içeri girdi. "Bunları içmen gerekir."diyerek ilaçları ve suyu masaya bıraktı. Lila ilaçlara tereddütle baktığında güldü." Seni zehirleyecek değilim iç hadi. Basit bir ağrı kesici."

Everett ve Lila çok kısa süren bir göz teması kurdu ve hemen gözlerini kaçırdılar. Odadaki casuslar bunu fark etseler bile sessiz kaldılar.

Lila kısa süre sonra ilaçları içti ve önündeki dosyayı tekrar açtı." Haklıymışsın. Finans müdürü gerçekten hesabına para aktarıyormuş. Bu yüzden kovuldu." dedi. Pepper "Yeni adayları gözden geçirmen için dosyaları getirmem gerekiyor mu?" diye sorduğunda odadan çıkmak için kapıya doğru ilerlemişti.

"Bilirsin, konuşma bitmeden gitmeye kalkışmak biraz kabalık." dedi Nebula. "Fazlasıyla kabalık." diyen Gamora onu destekledi.

"Şey, Lila'nın dengesiz ruh hali o zamanlar hepimizi etkilemişti sanırım. Ne Yapacağını kestiremediğimiz için olabildiğince mesafeli ve uzak duruyorduk." dediğinde Riri itiraz etti. "Uzak duran kişi sendin. Ben, Everett hatta Fury bile Lila için oradaydık." dediğinde Pepper gözlerini kaçırdı.

"Gerek yok. Yeni Finans Müdürü sen olacaksın. Hukuk departmanından bir noter çağır." dedi ve telefonunu eline alarak kapıya doğru ilerledi.

"Ne? Emin misin? Ayrıca nereye?" dedi Pepper yanından geçen kıza bakıp. "Spor salonuna. Happy ile biraz boks yapacağım. Noter oraya gelsin. Bu gün imzalayalım bitsin." dedi ve odadan çıktı.

Valkrey Lila'yı gözlemlediği ilk filim boyunca şimdiki tavırlarının ne kadar değişik olduğunu gördü. Hastalığı onu çok kötü etkilemiş olmalıydı.

Sahne değişti ve ring'de Happy ile sakin bir şekilde boks yapan Lila gösterildi. Pepper  koridordan "Noter geldi." diye seslendiği zaman Lila başını çevirip baktı ve içeri giren Natasha'yı gördü.

"Hoş geldin Nat."dedi Avengers neşeyle. Nathasa gülümsedi." Hoş buldum." diye mırıldandı.

Natasha dikkatli bir şekilde Lila'yı incelerken Happy" İlk kural, bakışlarını asla rakibinden ayırma." dediğinde Lila ona döndü." Öyle mi? " diyerek Happy'e birkaç yumruk attı ve bir tekme atarak direğe çarpmasına sebep oldu." Bu neydi şimdi? " dedi Happy öfkeyle.

" Karma dövüş sanatları." dedi Lila, Shuri, Riri ve Hope aynı anda." Daha çok hile gibi görünüyor." dedi Happy. "Yada basit bir hamle. Dövüş için uygun ama boks için uygun olduğu tartışılır." dedi Rhodey. "Aynı fikirdeyim." diyen Everett onu destekledi.

"Karma dövüş sanatları. Son zamanlarda çok moda hiç duymadın mı?" dedi Lila. "Daha çok hile gibi görünüyor." dedi Happy. "Ama değil." dedi Lila.

"Bu tartışmalı bir konu." dedi Everett.

Geri çekilip köşede duran su kabından yeşil bir sıvı içmeye başladı. Bu sırada Natasha ile göz teması kurdu." Ne? " dedi.

Nathasa sadece gülümsedi.

Natasha ve Lila arasındaki bağın daha özel olduğunu bilen tüm ekip üyeleri aralarındaki etkileşimi dikkatle izledi.

KRALİÇE STARK || Lila Stark ~ WTM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin