25 Ocak 2013 // Sokovia, HYDRA üssü
Loki'nin asası ekranda gösterildi.
Tüm avebgers acı verici bir şekilde inledi. Hiçbirinin izlemek istemediği filmi korkunç bir şekilde başlamıştı.
Wanda ve Pietro el ele tutuşuyorlardı.
Wanda'nın gözlerinde yaşlar oluştu. İkizini çok özlemişti. Onu tekrar görmek çok iyi ve aynı zamanda çok kötü hisssttirmişti. Daha doğrusu artık onu görse bile ona dukunamayacağını, onunla konuşmayacağını bilmek canını yakmıştı.
Platform üzerindeki Strucker konuşmaya başladı. "Saldırı altındayız. Derhal istasyonlarınıza rapor verin."
"Ne saldırısı?" Stephan merakla avengers üyelerine baktı. Dünyadaki kimse Ultron'un nasıl yaratıldığını yada hangi koşullar altında yaratıldığını bilmiyordu. Tek bildikleri bir yapay zekanın dünyadaki tün yaşamı yok etmek istediğiydi.
Natasha ve Clint bir kamyonda hızlıca ilerliyorlar. Natasha sürüyor, Clint HYDRA ajanlarını vuruyor. Natasha kapıdan birini tekmeledi. Thor bir platforma atladı ve ajanları Mjolnir ile yere serdi. Daha sonra bir odu parçası aldı iki ajanı daha devirdi
Harley gözleri kocaman olmuş bir şekilde olanları izledi. Gerçekten müthiş bir şekilde dövüşüyorlardı.
Steve bir motosiklete bindi. Bir ajanı arkasından sürükledi ve onu bir ağaca fırlattı.
Clint bir ıslık çaldı. Steve hafifçe kızardı.
Hulk ajanları etrafa fırlattı. Avengers'ın orjinal altılısı ajanlara doğru atladı.
"Bu sahne inanılmaz harika görünüyor. Her Avengers filminde altınızı bur arada gösteren bir sahne var." Scott durunu belirtti.
Lila binaya uçtu ama bariyere çarptı. "Siktir." Diye mırıldandı.
"Dil." Dedi Steve.
Birden kahkahalar yükseldiğinde Steve utançla gözlerini kapattı. "Lütfen bunu unutun." Dedi odadaki herkese.
"Bu mümkün değil yüzbaşı." Dedi Clint gülerek.
"Jarvis üst katta durum nedir?" Diye sordu Steve.
JARVIS "Merkezi bina bir enerji kalkanı ile korunuyor. Strucker'ın teknolojisi Hydra üssünün ötesinde bir şey." Dedi.
"Zihin taşı." Dedi Wanda. Vision alnındaki taştan bahsedildiğinde hafifçe gerildi fakat Lila dışında kimse fark etmedi.
Thor, ajanlarla savaşmaya devam ediyordu. "Loki'nin asası merkez binadasında olmalı." Dedi.
"Aslında benim asam değil. Thanos'un asası." Dedi Loki düz bir sesle.
"O zamanlar bunu bilmiyorduk." Dedi Nathasa aynı derecede düz bir sesle.
"Strucker savunmasını onsuz yapamaz." Dedi ve ardından 'en sonunda' dedi etrafindaki ajanları hallettikten sonra.
Natasha bir kamyona bir el bombası attı ve bazı ajanları etkisiz hale getirdi. "Bu biraz uzun sürdü." Dedi.
Clint bir ok attı. "Sürpriz denilen şeyin ne olduğunu unuttuğumuzu düşünüyorum."
"Sözümü geri alıyorum. Bu beni şaşırttı." Dedi Clint sinema salonuna atıfta bulunarak.
"Steve'in 'Dil' dediği gerçeğiyle kimse ilgilenmiyor mu?" Dedi Lila.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALİÇE STARK || Lila Stark ~ WTM
FanficYenilmezler onlarca diğer kişiyle bir sinema salonuna bilinmeyen kişiler tarafından hapsedildi. Sebep? Görünüşe göre içlerinde geleceği en net gösteren kişinin hayatını izlemeleri gerekiyor. Şanslı kişi kim mi? Tabiki Stark lanetine sahip, Lila...