Bilinmeyen Zaman/ Bilinmeyen Mekan
Steve Rogers, gözlerini açtığında kendini hiç beklemediği bir yerde buldu. Bir sinema salonunda. Bulunduğu yerden hızla ayağa kalkıp etrafına bakındı ve bir şey fark etti. Yalnız değildi.
Tüm avengers üyeleri ve bazı tanımadığı insanlar baygındı. Onları uyandırmadan önce etrafına bakındı. Normal bir sinema salonuna benziyordu ama giriş veya çıkış için bir kapı yoktu. Burada kapana kısılmış gibilerdi.
"Ne? Neredeyiz?" diye sordu Lila. Kendine yeni gelmişti ve kafası karışmış gibi görünüyordu. Steve onun gözlerindeki korkuyu gördüğünde içinin titredigini hissetti.
Lila ile eskisi kadar yakın değillerdi. Bu tamamen kendi hatasıydı ve bunu düzeltmek için çabalamamıştı. Bu yüzden kızı gibi gördüğü birini kaybediyordu.
"Bilmiyorum." dedi sadece ve onun her saniye daha da gergin hale gelmesini izledi. "Sakin ol. Bir yolunu buluruz." dedi. Lila ona baktığında içi titredi çünkü gözleri ona inanıyormuş gibi bakıyordu. Bu minik, küçük kız hala ona inanıyordu.
"Neler oluyor!" diye tanımadığı bir ses duydu. Dönüp baktığında siyahi bir gurubun uyanmış olduğunu gördü. İki kadın, iki adam ve bir kız çocuğu.
"Bilmiyorum. Uyandım ve burdayız." dediğinde Lila adama bakmış ve hemen ayaklanmıştı. Hafifçe gülümsedi. "Kral T'Chaka." diyerek elini uzattığında, Steve bir kralın huzurunda olduğunu fark etti. "Bayan Stark." diyerek elini sıkıntı ve gülümsedi.
"Siz tanışıyor musunuz?" diye sordu. "Anlaşmalar için sık sık bir araya geliyoruz. Lila uygun bir orta yol bulmaya çalışıyor." dediğinde yeni uyanan ekip şaşkın şaşkın ikiliye baktı.
"Ne anlaşması?" dedi Wanda. Kafası karışmış gibi görünüyordu. Lila "İki ay önce size dosyayı vermiştim. BM'nin bizim için kabul ettirmeye çalıştığı anlaşma. Okumadınız mı?" diye sorduğunda kaşları çatılmıştı ve öfkeli görünüyordu.
"Ben, Vision ve Rhodey okuduk ama siyasetten anlamadığımız için tüm sorumluluğu sana bıraktık." dedi Nathasa. Lila bundan rahatsız gibiydi ve siyahi kişiler de onunla aynı ifadeye sahipti. Özellikle genç adam çok öfkeli görünüyordu.
"Yani her zamanki gibi tüm yükü bana bıraktınız şaşırmadım." dedi ve Steve huzursuz hissetti. Onun bu kadar çok yükle başa çıkması doğru değildi ama siyaset hakkında en ufak bir fikri bile yoktu.
Öğrenmesi gerektiğini fark etti. Sanırım eve dönmeyi başarırlarsa ilk yapacağı şey, siyaset ve modern çağda sosyal yaşam hakkında daha çok bilgi sahibi olmak olacaktı.
"Sonunda uyandınız." diyen genç bir erkek sesi duyulduğunda herkes bir anda ürperdi. "Sen kimsin!!" diye kükredi Thor.
"Bunu bilmenize gerek yok. Sizi buraya bir sebep için getirdim. İçinizden birinin hayatı izlenecek." dediğinde Steve içten içe bu kişinin kim olduğunu biliyordu. İçlerinde en çok haksızlığa uğrayan kişi belliydi ve ona baktığında onun da anladığını fark etti.
" Buradan çıktığınızda ise gelecekteki hatalarınızı tekrar etmemeniz gerekiyor yoksa mutlak kıyamet başlayacak." dediğinde Steve mutlak kıyameti durduracak olan kişinin sadece bir çocuk olduğunu haykırmak istedi. Onun çok küçük olduğunu bağıra bağıra söylemek istedi. Ama sustu çünkü ona hiçbir zaman çocuk gibi davranmadı. Eğer söylerse çok iki yüzlü olurdu.
" Oturun ve izleyelim." dedi sadece ve koltuklardan birine oturdu. Bucky hemen yanındaki yerini aldı ve kısa süre sonra herkes oturmuştu.
O en ortada oturuyordu. Bir yanında Bucky, diğer yanında Sam vardı. Sam'ın yanında Wanda ve onun yanında Clint. Bucky'nin yanında Nathasa ve onun yanında ise Scott oturuyordu.
Arka sırada en köşede çok sert görünümlü, başı traş edilmiş bir kadın, onun yanında bol giyinimli ve Kraliçe olduğu tahmin edilen başka bir kadın oturuyordu. Onun yanında Kral varken, Kralın yanında siyahi bir kız çocuğu oturuyordu.
Lila'dan hoşlanmış gibi görünen adam kızın yanındaydı ve onun yanında Vision vardı. Lila hemen yanına oturmuş ve yan tarafında ise siyahi bir kız çocuğu oturmuştu. Rhodey ise onun yanında oturuyordu. Sharon hemen yanında otururken onun yanında ise Fury ve Maria Hill vardı.
Üçüncü sırada ise sra ile Thor, Loki ve siyah saçlı bir kadın. Onun yanında taştan yapılma bir adam, onun yanında Bruce ve onun yanında ise siyahi, saçları örgülü bir adam vardı.
Son sıraya ise en tuhaf olanlar oturmuştu. Yeşil tenli bir kadın, mavi tenli, yarı robot olan bir kadın, şişman bir adam ve ondan bile daha şişman ama güçlü görünen, derisinde tuhaf kırmızı desenleri olan bir adam, anteni bir kadın, bir rakun ve ağaçtan bir çocuk vardı.
"Hangi filimleri izleyeceğiz?" diye sordu Wanda.
"Sırayla;
-Iron Women
-Iron Women 2
-Avengers
-Iron Women 3
-Yenilmezler: Ultron Çağı
-Kaptan Amerika: İç Savaş
-Black Panter
-Iron Heart
-Avengers: Sonsuzluk Savaşı
-Avengers: End Game
-Black Panter: Wakanda Forever"Dediğinde derkes Lila'ya baktı. Korkunç kıyameti durduracak olan kişiye.
Wanda bu konuda meraklıydı. Pişmandı. Ne olduğunu tam olarak bilmeden Stark'a saldırmış ve Ultron'a sebep olmuştu. Sonra ise Pietro'yu kaybetmişti. Strak bir sürü sorun ile karşı karşıya kalmış ve onun suçlarını da üstlenmişti. Wanda istemeden karşısındaki çocuğa hayran kaldı. Daha yirmi yaşındaydı ama çok olgun ve sorumluluk sahibi biriydi. Kendisinin aksine.
Ekran açıldı ve yazı belirdi.
Gece Kraliçesi
&
İron QueenDünya sana minnettar, Gecenin Asil Kraliçesi
Herkes çok heyecanlıydı. Özellikle Wakandan olanlar çünkü hepsinin içinden bir ses, bu kızın gelecekteki kraliçeleri olacağını söylüyordu.
Oturma Düzeni:
Ekran
1. Sıra:
Clint, Wanda, Sam, Steve, Bucky, Natasha, Scott
2. Sıra:
Okoye, Ramonda, T'Chaka, Shuri, T'Challa, Vision, Riri, Lila, Rhodey, Sharon, Fury, Hill
3. Sıra:
Thor, Loki, Valkrey, Kong, Bruce, Haimdall
4. Sıra:
Gamora, Nebula Peter Quill, Drax, Mantis, Roket, Groot
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALİÇE STARK || Lila Stark ~ WTM
FanfictionYenilmezler onlarca diğer kişiyle bir sinema salonuna bilinmeyen kişiler tarafından hapsedildi. Sebep? Görünüşe göre içlerinde geleceği en net gösteren kişinin hayatını izlemeleri gerekiyor. Şanslı kişi kim mi? Tabiki Stark lanetine sahip, Lila...