17.Bölüm: Mandarin

674 68 6
                                    

İnsanlar bir Noel ağacı için reklam izliyorlar. Ekran karardı ve Mandarin sembolü belirdi.

"Yine mi?" Steve bir an önce bu filmin bitmesini istedi. Fakat bir sonraki film Ultron'du. Hangisinin daha kötü olduğu hakkında bir fikri yoktu.

"Sevgili başkan. Telefon numaram sende kayıtlı ve sevgili Amerika, Başkan Ellis önümüzdeki 30 saniye içinde ararsa Thomas yaşayacak." Dedi.

"Rasgele birini mi öldürecek yani?" Diye sordu Steve inanamayarak. Bu nasıl bir vicdansızlıktı böyle?

"Mandarin benim telefonumu nasıl hackledi?" Başkan Ellis panik halinde yanındakilere sordu.

Birisi "teröristlerin dikte etmesine izin veremeyeceğiz." Dedi.

"Bu Mandarin denen adam Hack konusunda cidden iyi." Dedi Shuri. Riri olumsuz anlamda başını salladı. "Henüz Lila'yı görmedin. İsleri yapay zekaya bırakmadığı zaman müthiş bir gösteri sunuyor." Dedi bir anıyı hatırlamış gibi.

"Ne sıklıkla Hack yapıyor?" Diye sordu Shuri heyecanla.

"Pek değil. Genellikle yakın çevresi dışında sınırını bozan herkesi ve her yeri Hackler."

Başkan Ellis "Aramayı yapmam gerekiyor." Dedi.

Birisi "bunu yapmamanızı tavsiye ederim." Dedi.

"Yapılacak doğru şey bu." Dedi Steve. Aksi taktirde masum birisi ölecekti.

"Ama terörist ile pazarlık yapmak pek makul bir şey değil Steve." Dedi Sam.

"Yapılacak doğru şey bu." Dedi Başkan Ellis ve numarayı aradı. Televizyonda telefon çalmaya başladı. Mandarin cevap vermedi ve Thomas'ı kafasından vurdu.

"Ama yapmayacağını söyledi." Dedi Thor hayal kırıklığıyla.

"O bir terörist." Dedi Sam tüm açıklama buymuş gibi.

"Geriye tek bir ders kaldı başkan." Dedi Mandarin.

"Nasıl iğrenç bir şey acaba?" Diye mırıldandı Pepper tiksintiyle.

"Kaç, saklan. Çocuklarına veda et. Çünkü seni hiç bir şey kurtaramaz." Dedi.

Başkan Ellis, "Albay Rhodes, Mandarin'i bulsun." Dedi yanındaki kişiye.

"Daha önce müdahale eymiyor muydun?" Diye sordu Ramonda. Bir başkanın tehtit edilen kendisi olduğunda harekete geçmesi çok bencilce gelmişti ona.

"Saldırılar ile ilgileniyordum. Doğrudan Mandarin'i aramak için hiç görevlendirilmedim... Zaten zamanımın çoğunu yıkılan Malibu evinde geçirdigim icin gorevlere pek odaklanamadım. O zamana kadar." Dedi Rhodey.

"Lila'yı mı arıyordun?" Diye sordu Pepper. Rhodey başını salladı. Hiç bir şey küçük kız kardeşinden vazgeçmesine sebep olamazdı. Ölüm bile.

"Sinyali takip ettik. Pakistan'da bir çıkış noktası var."

"Demek bu yüzden Pakistan'a gittin." Dedi Lila anlayışla.

Lila dosyayı okuyarak caddede ilerliyordu.

"Yine o dosya." Dedi Harley bıkkın bir şekilde.

İç çekip dosyayı yolcu koltuğuna bıraktı. Dosyaya tekrar baktı ve MIA'nın ters gibi göründüğünü fark etti. dosyayı çevirdi ve AIM yazısını okudu.

KRALİÇE STARK || Lila Stark ~ WTM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin