10.Bölüm: Hava Gemisi

887 92 7
                                    

17 Ekim 2012

Steve spor salonunda kum torbasını yumrukluyordu. Fury ise biraz gerisinde ona bakıyordu. Steve son bir yumrukla kum torbasını yerinden çıkardı.

"Bayağı güçlü olmalısın."

"Öyleyim."

"Neden buradasın direktör?" Fury sessizce ona yaklaştı. "Dünya tehlikede."

"Bu neyle ilgili?"

"Vay canına sorgulayabiliyorsun." Lila hafif dalga geçer bir tonda söylerken gözlerinde bir ciddiyet vardı.

"Loki. Bir iskandinav tanrısı. Dünyayı ele geçirme ve... Tesserakt." Steve gözlerini devirdi. "Bana onun hakkında ne söyleyebilirsin?"

"Onu buzda bırakmalıydınız." Yerdeki kum torbasını omzuna alıp odanın köşesine bıraktı.

"Anlaşabildiğimiz bir nokta." Lila kendi kendine mırıldandı. O şey kesinlikle buzda bırakılmalıydı.

"Bu iş o kadar kolay değil Rogers. Loki bir Iskandinav tanrısı. Hayal bile edemeyeceğin güçleri var." Steve umursamazca ona baktı. "Bu noktadan sonra hiçbir şey beni şaşırtmaz."

"Ah. Bundan çok şüpheliyim. O zamanlar kesinlikle seni şaşırtacak çok şey vardı." Lila güldüğünde Steve ona baktı. "Şimdi?"

"Üst üste gelen felaketler sonucunda alıştık. Artık kıyamet kopsa şaşırmam. Aslında... hani 2012'de kıyamet kopacaktı?" Riri gözlerini devirdi.

"Bir portala uçarak buna engel oldun ya." Dediğinde yanındaki kadın yüzünü buruşturdu. "Doğru."

"On dolarına bahse girelim mi?"

Bir uçakta Steve ve Coulson gösterildi. "Yani Doktor Banner serumu tekrarlamaya çalıştı öyle mi?" Diye sordu. "Pek çok kişi yaptı. Fakat başarılı bir şekilde tekrarlayan olmadı." Steve başını salladı.

"Seni uyurken izledim." Steve tuhaf bir şekilde ona baktı. Coulson cümlesini hemen düzeltti. "Yani buzdayken. Buzdayken oradaydım."

"Büük bir hayran sanırım?" T'Chaka odanın geneline sorduğunda tüm yenilmezler başını salladı. "Coulson büyük bir Kaptan Amerika hayranı."

"Kostümünde bazı değişiklikler oldu." Steve konu değiştiği için rahatlamış gibiydi.

"Korktun değil mi?"

"Hayır."

"Yıldızlar ve çizgiler hala moda mı?" Dedi Steve.

"Senin için? Evet. Bizim için? Hayır."

Steve bir uçağın indiği alanda Coulson ile ilerliyor. Nathasa ve Bruce onlara katılıyor. "Merhaba hanımefendi." Steve, Nathasa'yı selamlarken Coulson yanlarından ayrılıyor.

"Hanımefendi? Çok tuhaf bir hitap tercihi." Lila sessizce mırıldandığında Nathasa hemen cevap verdi. "Beni yaşlı hissettiriyor. Sadece 33 yaşındayım oysa." Lila gözlerini devirdi. "Bunu kast etmediğimi biliyorsun." Dediğinde kızıl kadın omuz silkti. "Biliyorum ama görmezden gelmeyi seçiyorum."

"Doktor Banner. Küpü bulacak olan kişi sizsiniz demek." Bruce mesafesini koruyarak başıyla ona selam verdi. "Beni böyle mi tanıttılar?"

"Beni ilgilendiren tek tanım küpü bulacak kişi olmanız." Steve'in konuşması Bruce'un yüzünde içten bir gülümseme oluşturdu fakat onlara doğru gelen Fury ve Bill'i gördüğünde hemen yüzündeki gülümseme kayboldu.

KRALİÇE STARK || Lila Stark ~ WTM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin