Ami a könyv sorsa lett volna

108 6 0
                                    

Rávettem magam, hogy még egyszer utoljára leüljek eme könyvem elé, és ne hagyjalak titeket kétségek és találgatások között. 

I. Isabella családfája

Itt két féle eshetőség lépett fel. 

első eset: Édesanyja az ötödik tekergő, azaz Lompos (gondolom mindenki kitalálhatta, hogy egy róka). Édesapja pedig egy halálfaló, nem nagyon fontos szereppel. 

második eset: Édesanyja van itt most kisebb szereppel és édesapja is, ugyanis itt főszerepben a nagypapája van, aki Alphard Black. Ő hagyott pénzt Sirius Blackre.

mindkét esetben: azonban közös, hogy Bellatrix Lestrange a keresztanya. 


Mivel mindkét esetnek köze van Siriushoz, így nem tagadhatom, hogy okkal. Ugyanis az Azkabani Fogoly részében úgy lett tervezve, hogy összehaverkodnak.


II. Isabella élete folytatólagosan


A KEDVENCEM JÖN!!!

Közeledett a Hollóhát-Mardekár kviddics meccs. Egy nappal a játék előtt Isát Pansy bezárja a szobába, amit egy erős és új (azaz egyszer sem próbálta ki még az előtt) bűbájjal céloz az ajtóra, viszont a találat előtt az ajtó kinyílik, így az erős varázslat Draco Malfoyt, a Mardekár fogóját találja el. Még kezelésbe veszik, kijelenti Poppy Pomfrey, hogy ez bizony nem hogy egy nap, de öt nap alatt sem jön rendbe. 

A Mardekárnak nincsen több fogója, és mivel Isa felelősnek hiszi magát, így magára vállalja a szerepet, tudva, hogyha ezt elrontja, akkor mindenki utálni fogja.

Eljött hát a meccs. Senki sem tudott róla, a csapatán kívül, hogy ő lesz a fogó. Így beleértve Harry sem. 

Nyilván Isa kezébe kerül a cikesz, így kikap Harry, ami miatt nagyon letört, így nyilvánvalóan Isa sem tud sokáig boldog lenni. 

Ez a meccs következtében Malfoyt leváltja a Mardekár csapat Isára, így mondhatni nagyobb a konfliktus a két fél között. Összegezve mostantól Isa a fogó. 





Isa belecsöppent volna a villian módba.

Lényegében csatlakoznia KELL a Halálfalókhoz, ez a Félvér hercegben történik meg. Megutáltatja magát Harryvel és Ronnal is. Hermione bár nem mondja, de tudja hogy mi történik.

Á igen, ki ne hagyjam a nagy szerelmet, Fredet. Nem, ez nem egy Draco Malfoy ff lett volna, sokkal inkább Fred, de nem a szerelmi életre koncentráltam volna, hanem inkább az esemény sorozatra. 

Lényegében Fred nem akarja utálni őt, próbálkozik, viszont ikertestvére, George helyette is utálja, amíg fény nem derül arra, hogy végig Harryék javára munkálkodott, amíg a Halálfalók közé tartozott. Minden kis apró információt lejegyzetelt titokban, és ha észrevették, akkor azt jelentette ki, hogy nagyon rossz a memóriája. 

A világ egy színpad volt, aminek a bábuit fonalon rángatta. Egy megtervezett színdarab, vagy akár rögtönzött lépések?

Isa patrónusa ugyanolyan, mint az édesanyjáé volt, egy róka.

Megpróbálta megölni Petert, akit a Félvér hercegben sikerült is. Hát igen, nem mondom hogy nagyon szomorú volt miatta.

Halottak, akik végül nem haltak meg

Ezt arra értem, hogy kik azok a szereplők, akik az eredeti könyvem meghaltak, de itt még élnek. 

Fred. Ó igen, hogy is ölhetném meg... Helyette meghal a testvére George. Valamit valamiért-elv. *sad soundtrack*

De nyugi nem vagyok kegyetlen. Remus és Sirius tovább él Tonkssal együtt. 


Sajna túl sok mindenre nem emlékszem a könyvből, visszaolvasni meg nem is nagyon szeretném, eléggé botrányos ez így is. Viszont ha eszembe jutnak, hogy még mik történtek volna, akkor rögtön tájékoztatok mindenkit.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 14, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Az áruló GrangerWhere stories live. Discover now