Üdvözlet mindenkinek, aki ideáig eljutott! Megszeretném köszöni mindenkinek előre is a vote-okat! Ezt mindenbizonnyal akkor írom, amikor még csak Draftban van a könyvem. Nem kell sokáig várni, hiszen íródik a második rész is. Akkor kezdjük a RÉSZ lezáró fejezetet. Aki nem olvassa végig, az sem baj, semmi olyan nem lesz benne ami létfontosságú, csak érdekességek a könyvvel kapcsolatban. Na vágjunk is bele!
•Első: A könyv kezdete•
Először úgy terveztem, hogy tényleg Granger lesz Isabella. De így semmi izgi nem lenne a könyvben, így hát csesszünk ki Isával, és derüljön ki, hogy ő nem Granger.
Már régóta terveztem egy Harry Potteres könyvet, csak nem tudtam, hogy kezdjem el. De végül azthiszem május körül elkezdtem írni ezt a csodát. Az online oktatás alatt sok időm volt erre-mostmár szeptember van btw-, így hát miért ne. Aztán kétszer volt olyan, hogy nem folytatom, letörlöm, de valami azt sugalta, hogy ne-na meg egy eléggé jó barátnőm, innen is köszi.•Második: Ötletek•
Az ötletek már akkor elkezdtek jönni, amikor még az első résszel sem voltam kész. A legtöbb a hatodik résszel (Félvér herceg) volt kapcsolatos. Ezeket a bevillanó ötleteket leírtam jegyzetbe. De voltak olyanok is, amiket szó szerint megálmodtam. Nem teljesen ugyanúgy, de kihoztam olyan jelenetet belőle, ami beleillik a könyvbe. Ilyen volt például amikor Isabella rátámadt Pansy Parkinsonra.
•Harmadik: Elvetett jelenetek•
Igaz, ilyeneket törölt jelenetnek hívnak, de ez még sem egy film. Már nem nagyon emlékszek, hogy mik voltak azok a világmegváltóan gagyi, vagy esetleg nem ideillő ötletek. Egyet tudok, hogy mi volt az: úgy terveztem, hogy majd az utolsó rész végén találkozik az igazi szüleivel, de úgy döntöttem, nem. Mivel eléggé abszurd, hogy Voldemort szolgálói szabadon járkálnak (a Malfoy familyn kívül). Ja meg még olyan volt, hogy Isa meghal ( :D ) és a szelleme kísért, de ezt nagyon gyorsan elvetettem.
Köszönöm, ha ezt, vagy akár a könyvet elolvastad/voteoltál rá. Nyugodtan írjátok meg a véleményeteket a könyvvel kapcsolatban. Negatív kritikát, mint a: „Hagyd a szarba az írást, mert szar” nem fogadom el, de építő kritikát nyiláván igen. Persze az előző példamondat nem építő kritika, csak úgy jelzem.
2020. 09. 06.
22:00Még egy piciit
De pontos valaki ;)
Ja mellesleg telefonon írom a sztorikat.
YOU ARE READING
Az áruló Granger
FanfictionA Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskola nyitva tartja a kapuit minden jövendéknek, akiben tartózkodik a mágia. Legyen az mugliszületésű, félvér vagy aranyvérű. Így sincs ez másképp Isabella "Granger"-rel sem. Amikor a Granger háznál Hermio...