Chapter 15

333 12 0
                                    

Ik had Louis verteld over het meisje in de toiletten. Louis vond het wel grappig dat ik dacht dat het Eleanor was. Want wat zou zij hier komen doen? Juist op het moment dat wij hier zijn? Het zou wel erg toevallig zijn als ze juist op dit moment op reis is en toevallig ook hier op reis is. Toch twijfel ik nog steeds. Want het meisje leek echt super hard op Eleanor. Maar zoals Louis zegt, er zijn nog mensen met een lookalike. Het meisje heb ik niet meer gezien die avond, niet in de bar, op het strand of in het hotel. De kans was wel klein dat we ze nog eens gingen zien, maar je weet nooit.

Na de bar op het strand zijn we terug naar ons hotel geweest om te douchen en om andere kleren aan te doen. Daarna zijn we gaan eten in de zelfde zaal als we hebben ontbeten. Na het diner zijn we naar Louis zijn hotelkamer geweest - die iets groter is dan de mijne - en hebben we daar SpongeBob gekeken in het Italiaans. We verzonden er natuurlijk niets van, maar omdat het de zoveelste keer is dat we die aflevering zagen, wisten we ongeveer wel wat ze zeiden. Als de tekenfilm gedaan was begon Louis opeens dat hij al altijd had willen weten hoe een Krabburger smaakte. We hebben veel te lang over Krabburgers zitten praten, want toen we naar buiten keken was het bijna donker. Dus besloten we om naar een bar te gaan in de buurt. In de bar hadden ze lekkere cocktails vooral Louis vond dat, want hij had er misschien iets te veel op. Toen we bij onze hotelkamers waren, moest Louis eerst zoeken waar hij z'n kaart had gestoken om de deur van z'n hotelkamer te openen. Terwijl hij in z'n portefeuille keek liet hij hem vallen en viel alles eruit. Louis moest zo hard lachen dat hij op de grond viel. Daar is hij blijven liggen tot dat ik er genoeg van had en alles aan het oprapen was dat op de grond was gevallen. Daarna hielp ik Louis terug recht en besloot dat hij bij mij mocht slapen. Louis liet zich neervallen op bed waar hij meteen in slaap viel. Ik heb me nog vlug om gekleed en m'n tanden gepoetst voor dat ik ging slapen.

De volgende ochtend maakte Louis me wakker omdat we anders niet meer gingen kunnen ontbijten. Niet dat ik dat erg zou vinden. Louis had zich al gedoucht en had al andere kleren aan. Hoe kan hij zo nuchter en fit zijn na wat hij gisterenavond allemaal gedronken heeft?

"Dit ga jij allemaal opeten." Zegt Louis op een strenge toon als hij een plateau voor me neus zet met verschillende dingen op. Daarna gaat hij op de stoel voor me zitten en begint met z'n cornflakes op te eten. Ik bekijk de plateau goed en neem dan als eerste de banaan die er op ligt. Ik eet de banaan traag waarna ik naar m'n plateau met eten staar. Na een tijdje kijk ik op naar Louis die een croissant in zijn mond steekt.

"Moet dat echt allemaal op?" vraag ik op een zeurende toon. Louis geeft teken met zijn hand dat ik moet wachten tot zijn mond leeg is.

"Nee, maar eet nog één iets op. Voor mij." Louis kijkt me aan met zijn puppy face. Ik zucht en kijk terug naar de plateau en daarna terug Louis.

"Oké." Louis glimlacht en eet verder van z'n croissant. Ik besluit terug voor de cornflakes te gaan net zoals gisteren. Welk zonder melk, iets wat Louis ook doet. Als hij cornflakes eet 's ochtends is dat altijd zonder melk. Net zoals ik doe, alleen eet ik soms cornflakes tussendoor als ik echt honger heb en we hebben geen fruit meer in huis. Louis is natuurlijk eerder klaar met eten dan ik, want ik echt traag. Als ik merk dat Louis klaar is stop ik ook met eten. Louis heeft me daardoor een boze blik, want m'n cornflakes is nog niet helemaal op. Ik geef Louis een onschuldige blik en drink dan van de thee op die bijna koud is. Als die op is staan Louis en ik op om onze plateau weg te plaatsen. Daarna gaan we naar mijn kamer waar we beide op het bed gaan zitten.

"Hoe ben jij eigenlijk aan andere kleren geraakt?" vraag ik aan Louis die met z'n schoenlinten bezig is. Hij kijkt naar mij en lacht dan kort.

"M'n kaart lag op de salontafel." Daarom dat hij hem niet vond in z'n portefeuille. Voor ik iets wil zeggen springt Louis recht en draait een rondje om zich heen en kijkt me dan met een grijns aan. Ik kijk Louis fronsend aan. Wat is hij nu weer van plan?

"Jij." begint Louis terwijl hij naar me wijst. "Jij gaat je klaar maken voor naar het strand te gaan en neemt alle nodige strand spullen mee."

"Het strand? Eindelijk! Ik dacht dat we nooit naar het strand gingen gaan!"

"Dit is nog maar onze tweede dag eh sukkel." zegt Louis met een lach. Ik rol met m'n ogen en sta dan op van het bed. "Ennn. Je neemt ook nog een mooi kleedje mee voor 's avonds." zegt Louis geheimzinnig.

"Wat gaan we doen?"

"Zie je vanavond wel." zegt hij met een knipoog. "Binnen een halfuur ben ik hier terug." zegt Louis en verdwijnt uit m'n hotelkamer.

Wat zou Louis nu weer van plan zijn? Misschien gaat hij me mee nemen naar een stuk strand waar niemand is. Waar we dan een stukje wandelen en dan uitkomen bij een plaats waar een doek ligt en rondom het doek liggen rozenblaadjes en staan kaarsen. Daar kijken we dan samen naar de zonsondergang. Als de zon is onder is kijk Louis me dan diep in de ogen en buigt zich langzaam naar mij toe tot onze lippen elkaar raken.

What? Fleur, serieus? Dat zal nooit gebeuren! Keep dreaming girl! Louis has no feelings for you!

Ik zucht luid en begin dan me klaar te maken voor straks terwijl ik aan het denken ben wat er vanavond allemaal kan gebeuren.

(Sorry voor lang wachten!! Ik ga proberen om zaterdag (misschien vrijdag, maar niet te veel op hopen :p) te updaten! Votes en Comments zijn altijd welkom c:)

Ready To RunWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu