"Fleur?" hoor ik Margriet zeggen als ze m'n kamer binnen komt. Ik kijk op van de tablet en zie dat Margriet een brede glimlach op haar gezicht heeft. "Er zijn hier mensen die je willen adopteren." Zegt ze.
Al acht jaar zit ik hier in dit weeshuis. Mijn ouders zijn omgekomen in een vliegtuig crash. Ik heb twee weken bij m'n oma gewoond, maar zij is jammer genoeg overleden. Ze had een mooie leeftijd, 83 jaar oud was ze. Daarna ben ik hier terecht gekomen, want m'n familie wou niet voor me zorgen omdat ik volgens hen een stom kind ben.
Sindsdien is Margriet een tweede mama voor me. Ze luistert altijd naar me en helpt me altijd. En we doen ook veel leuke dingen. Zoals eens gaan shoppen of naar de bioscoop gaan. Margriet is echt de beste!De meeste kinderen hebben hier geluk. Ze moeten hier maar een paar weken blijven en dan worden ze al geadopteerd. Maar ik zit hier al acht jaar, samen met Sophie. Zij is hier een maand later dan ik toegekomen. Maar zij had twee geleden het gelukt dat ze hier weg mocht. Sophie was die enige met de zelfde leeftijd als ik. De andere kinderen zijn allemaal kleine kinderen. Dat is ook leuk, maar dat is niet het zelfde. Dus nu zit ik hier alleen. Of zat...
Ik leg de tablet naast me en ga van m'n bed af. Ik volg Margriet naar haar kantoor waar ik twee jongens zie zitten. Oh, een gay koppel. Ik heb niets tegen gays, maar ik had liever een 'mama' gehad. Oh ja, het kan ook nog leuk worden met twee 'papa's'. Een zucht verlaat m'n mond als ik de deur dicht doe. Margriet gaat aan de andere kant van het bureau zitten en ik ga naast haar gaan staan. De twee jongens glimlachen naar me waarna ik uit vriendelijkheid terug lach.
De ene jongen heeft bruine krullen en groene ogen. Tijdens dat hij naar me glimlachte kon je zijn lachkuiltjes zien.
De andere jongen heeft blond haar en helder blauwe ogen en ziet er best schattig uit. Ze zien er nog redelijk jong uit. Ik schat ze rond de twintig. Waarom zouden ze mij kiezen? En niet iemand jonger? Zoals de meeste mensen doen. Ik bekijk de twee jongens goed en ze komen me bekend voor. Maar van waar?"Fleur dit zijn Niall en Harry. Je nieuwe ouders." Zegt Margriet terwijl ze een document invult. Margriet geeft het document aan de twee jongens waarna ze me kort met een glimlach aankijkt. De jongens plaatsen waarschijnlijk hun handtekening op het document. Wie zou wie zijn? Ik gok dat het blondje Niall heet. Ik zie niet meteen een blonde jongen voor me die Harry noemt. Zoals Isabelle. Bij die naam zie ik een blonde slank meisje voor. En bij Melissa denk ik meteen aan een blonde bitch. Maar dat zijn gewoon zelfbeelden die ik in mijn hoofd heb.
"Ben je klaar om met ons mee te gaan?" vraagt het blondje enthousiast waardoor ik moet glimlachen.
"Ik ga dan maar m'n koffer klaarmaken." Zeg ik met een glimlach en verdwijn uit het bureau. In m'n kamer neem ik de witte koffer met een labrador puppy op van onder m'n bed. Gelukkig is hij groot genoeg voor al m'n kleren en nog een paar schoenen. Er gaan ook twee boeken in. Het ene boek heb ik van mama gekregen en het andere van m'n oma. Het zijn mijn twee favoriete boeken op de wereld!
Als dat erin zit neem ik m'n rugzak en doe er m'n make-up tas in, m'n mp4 en de oplader ervan. Er gaan nog wat andere persoonlijke spullen in en als ik klaar ben kijk ik rond in m'n kamer of dat ik niets vergeten ben. Dan zie ik de olifant knuffelbeer op m'n bed staan. Die was ik bijna vergeten. De knuffelbeer is bijna een meter groot en heeft een rood hartje op zijn buik. Ook iets dat ik van oma heb gekregen. Ik neem de olifant en plaats hem op m'n koffer waarna ik m'n rugzak op m'n rug doe. Daarna neem ik de witte koffer en ga naar de gang. Voor ik naar Margriet ga en m'n nieuwe ouders stop ik eerst nog even bij de speelruimte om afscheid van de kindjes te nemen. Als ik de speelkamer binnenkom hoor ik meteen een paar kindjes m'n naam roepen. Ik ga die kindjes missen.Iedereen vond het jammer dat ik weg ging en ze zeiden dat ze me gingen missen. Natuurlijk ga ik hun ook missen, maar ik ben blij dat ik hier weg mag. Niet dat hier slecht is, in tegendeel zelfs!
Ik kom in het bureau van Margriet en laat m'n koffers bij de deur staan. Ik ga naar Margriet en geef heer een knuffel en bedank haar voor alles. Ze krijgt er zelfs tranen van. Als de twee jongens rechtstaan, weet ik dat het zover is. Ik ga mee met hun en weg van hier. Voor altijd, dat hoop ik toch. Straks vinden ze me ook een kut kind net als m'n familie en sturen ze me terug naar hier. Nee, niet aan denken Fleur. Ze gaan dat niet doen met me. Dat hoop ik dan toch.
"Fleur, klaar om te vertrekken?" Vraagt de bruine harige jongen aan me met een glimlach. Ik knik en zeg ja. Ik zeg nog een gedacht tegen Margriet en volg dan de twee jongens. De jongens gaan naar een zwarte Range Rover en openen de koffer. Het blondje doet m'n koffer, knuffelbeer en rugzak erin. Mensen met een Range Rover hebben toch meestal veel geld of niet? Ergens hoop ik dat Harry en Niall rijk zijn. Moet toch leuk zijn, niet? Rijke ouders?
Onder weg naar huis - denk ik - praten Harry en Niall met me over de dagelijkse dingen.
Ondertussen weet ik dat m'n gok juist is. Niall is het blondje en Harry is de gene met lachkuiltjes. Ook heb ik ontdekt dat Niall Iers is, dat hoor je zo aan zijn accent. Veel over hun ben ik niet te weten gekomen. De stilte die er nu is zet me aan het denken. Waar heb ik deze jongens nog gezien? Tv? Een tijdschrift? Ook hun namen doen me niet vreemd. Ik kan er maar niet opkomen. Ik zou het natuurlijk kunnen vragen, maar dat vind ik zo raar. Straks vergis ik me en heb ik hun nog nooit in m'n leven gezien. Maar ik denk niet dat het dat is. Ik heb ze al eerder gezien. Ik zweer het!Op de radio is het nieuwste liedje van Ariana Grande bezig. Zij is echt my queen! Ik zing stilletjes mee en stop met zingen als het liedje gedaan is.
"En nu komt Story of my life van One Direction." Zegt de radiopresentator.
One Direction? One Direction!
"Jullie zijn Harry en Niall van One Direction!"
(Hii :) Misschien is dit hoofdstuk saai, maar het is nog maar het 1ste hoofdstuk hé :) I hope you like my new story ^.^)
JE LEEST
Ready To Run
FanfictionFleur is 17 en zit al bijna acht jaar in een weeshuis tot dat ze plots door twee jongens wordt geadopteerd. Een nieuw leven en avontuur begint hier voor Fleur.