Chapter 2

756 19 2
                                    

"Jullie zijn Harry en Niall van One Direction!" Roep ik waardoor Niall en Harry hun hoofden naar mij draaien. Op hun gezicht is een frons te zien die rap in een glimlach verandert. Niall kijkt terug voor zich, want hij moet op de weg letten.

"Ik dacht al dat je ons niet kende." Zegt Harry met een lach.

"Ik ben niet echt een fan." Geef ik toe. Niall richt zich kort naar mij en geeft me een boze blik.

"Geen fan van ons?" hoor ik Niall zeggen. "Dan gaan we je terug sturen naar het weeshuis. Ik wil dat mijn dochter fan is van ons!" zegt Niall boos waardoor ik tranen voel prikken achter m'n ogen. Ik wil niet terug. Ik kan er toch ook niet aandoen dat ik niet echt een fan ben van One Direction. Harry kijkt me bezorgd aan en kijkt daarna boos naar Niall. Hij zegt iets tegen Niall wat ik niet kan verstaan en richt zicht terug naar mij.

"Niall was je maar aan het plagen hoor. Het doet er niet toe van wie of wat je fan bent. Niall zal het straks goed maken door uh..."

"Te gaan shoppen met me?" Stel ik onzeker voor waardoor Harry begint te lachen.

"Oké. Deal." zegt Harry met een lach en kijkt terug voor zich uit. Ergens voel ik me opgelucht, maar het leek zo echt. Misschien meende hij wel wat hij zei en heeft Harry gezegd dat hij moet afwachten. Dat ik misschien wel nog leuk ben.

Een paar liedjes verder rijdt de auto door een poort een oprit op en een gok dat we thuis zijn. Het huis ziet er niet zo modern uit vanbuiten. Het heeft meer een klassieke stijl. Als de auto stil staat en Harry en Niall uit gestapt zijn doe ik m'n gordel los en stap ook uit. M'n koffer, rugzak en olifant knuffelbeer zijn al uit de auto. Niall neemt m'n koffer en gaat naar het huis. Harry komt naast me staan en geeft me m'n knuffelbeer waarna we Niall volgen die ondertussen al binnen is.

Ik lijk wel een klein kind met die knuffelbeer. Maar ja. Hij heeft veel waarde voor me en ik wil absoluut niet kwijt geraken!

Ik volg m'n twee nieuwe papa's de trap op die meteen rechts is als je binnenkomt. Als we boven komen zie ik een zetel staan met een salontafel waar er boeken op liggen. Er staat ook een kast met glazen deurtjes. Het lijkt net een mini salon zonder tv. Het interieur is vergelijken met de stijl van huis modern. Ik zie zes deuren en we gaan de derde rechts binnen.

"Dit is je kamer." Zegt Niall en plaats m'n koffer tegen het bed. "Hopelijk vind je het mooi." Niall kijkt me verwachtvol aan.

"Het is zo... Wow." Antwoord ik traag terwijl ik de kamer rondkijk. De muren zijn bedenkt met licht grijs bruin behangpapier met de namen van de hoofdsteden van bekende landen op. Het bed is zwart met een bed overtrek met de Londen Bridge op. Ik zie een witte bureau met spullen op en er boven hangt een magneetbord. Er is ook een rode zitzak en er staan boxen met de Big Ben op. Hopelijk kan je er ook m'n mp4 op aansluiten. Er staat ook een open kast, maar je kunt er geen kleren in hangen. Ik zie ook nog een deur met een zwart wit poster op. Op de poster staat een buldog met een das aan. De das is als enig ding in kleur en is de Britse vlag. Wat zou er achter die deur zitten?

Alsof Harry mijn gedachten kan lezen gaat hij naar die deur en opent hem.

"Hier heb je je eigen badkamer en dressing." This is so amazing! Zonder iets te zeggen geef ik knuffel aan Harry en Niall en zeg dankje. De boys glimlachen naar me en geven elkaar een zoen. Op de een of andere manier vind ik dit schattig.

"Ga je mee naar beneden? Of wil je even je wat installeren in je nieuwe kamer?" Vraagt Harry.

"Ik ga wel eerst even mee naar beneden." Zegt ik met een glimlach en plaats m'n grote olifant knuffel die ik nog steeds vast had op bed. Harry grinnikt en gaat dan uit m'n kamer. Als we in de mini salon zijn blijf ik even stil staan.

Ready To RunWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu