Chapter 7

477 16 2
                                    

"Hoe?"

Louis kijkt me met een grijns aan en gaat dan in de zetel zitten. Ik volg z'n voorbeeld door naast hem te gaan zitten.

"We hebben overmorgen een live interview. En ze gaan sowieso vragen stellen over onze relatiestatus. Dus misschien kunnen we dan iets doen?" Stelt Louis voor.

"Kunnen we doen, maar waarom hebben jullie dan nooit iets eerder ondernomen?" Ze weten toch al langer dan vandaag dat Narry bestaat? Hoe kom ik eigenlijk aan die naam? But back to the point. Ze konden toch al langs iets ondernomen hebben. Hoe moeilijk kan dat zijn?

Louis zucht en kijkt me een paar seconden aan. "Dat hebben we wel al geprobeerd, maar Simon kwam er meestal achter wat we gingen doen."

"So? Ben je bang van Simon misschien? Wat kan hij doen?" Zeg ik iets luider dan gewoon.

"De band stop zetten." zegt Louis terwijl hij naar de salontafel kijkt.

"Wat? Dat zou hij toch niet doen? Hij verdient veel te veel geld door jullie." Louis zucht en kijkt van de salontafel maar mij.

"Je hebt een punt."

"Natuurlijk. Ik heb altijd een punt."

"Iemand heeft hier een groot ego." Zegt Louis met een lach. Ik rol met m'n ogen en kijk hem verwachtvol aan.

"Vertel wat zou je overmorgen doen?"

"Misschien kunnen we..."

//

Nadat Louis en ik hebben besproken wat we konden doen om Harry en Niall te helpen, besloten we om nog wat te dansen. Het was rond twaalf uur dat we gingen gaan slapen.

Door een irriterend geluid word ik wakker gemaakt. Ik kijk rond in de kamer waar het geluid vandaan kan, komen en zie dan plots iets dat licht geeft. Ik besef maar later dat het m'n gsm is die aan het trillen is. Moeizaam neem ik hem, maar tegen de tijd dat ik hem vast heb is het getril al gedaan. Ik druk op de home-knop en zie dat ik een gemiste oproep heb. Van Hazzabear? Wie is dat? En hoe komt die in mijn gsm?

Ik ontgrendel m'n iPhone en druk op phone. Ik ga naar Recents ik tik dan op Hazzabear. Ik zet m'n gsm op speaker want ik ben te lui om heb vast te houden. Meteen wordt er opgenomen en hoor ik een vrolijke stem.

"Fleur!!"

De stem herken ik meteen. Het is die van Harry. Wat heeft Hazzabear en Harry met elkaar te maken?

"Hebben we je wakker gemaakt? Sorry daarvoor, maar uh... Je moet straks naar Simon." Gaat Harry verder als ik niet reageer.

"Wanneer is straks?" vraag ik met een ochtendstem.

"Binnen een uur."

"Een uur?!" Zeg ik half in paniek. Ik moet nog eten, me omkleden en ik sta altijd lang in de badkamer.

"Yep, een uur. Maar ik ga je nu laten zodat je nog tijd genoeg hebt om je klaar te maken. Tot straks!" En Harry legt af. Ik kijk hoe laat het is en zie dat het negen uur is. Ik zucht en kruip moeizaam uit bed. Ik neem kleren uit de zak waar Topshop opstaat. Ik neem ook m'n nieuwe make-up erbij en ga dan naar de badkamer. Als ik klaar ben ga ik naar de keuken waar ik Eleanor aan de tafel zie zitten.

"Goeiemorgen." Zeg ik met een glimlach en kijk op de klok hoe laat het is. What?! Kwart voor tien?!

"Je moet naar Simon hé?" Vraagt Eleanor waardoor ik knik. "Louis zal je wel brengen." Zegt ze met een glimlach en neemt een slok van haar I don't know wat ze drinkt.

Als Louis de keuken inkomt en vraagt of dat ik klaar ben om te vertrekken, gaan we naar de auto.

Ik ben benieuwd voor wat ik naar Simon moet. Waarschijnlijk om m'n loon te bespreken voor het beard zijn.

We passeren een bakkerij en dan pas besef ik dat ik niet heb ontbeten. Och ja, kan geen kwaad. Ik eet toch nooit 's ochtends.

De rit naar Simon is stil. De stilte is niet ongemakkelijk maar ook niet gemakkelijk. Uiteindelijk besluit ik iets te vragen.

"Weet jij voor wat ik naar Simon moet?"

"Ik denk voor nog een paar dingen te bespreken in verband met dat je nu de beard bent van Niall en al zo'n shit." Antwoordt Louis.

"Oh. En hoe gaat het tussen jou en Eleanor? Is het alweer goed tussen jullie twee?" Vanmorgen hebben ze alleen maar 'tot straks' gezegd dus dat is waarschijnlijk geen verbetering.

Louis zucht en kijkt me aan. "We zijn er." Zegt ie en stapt uit. O leuk. Negeer mijn vraag maar...

Ik stap ook uit de auto en volg Louis naar het gebouw waar Simon ergens moet in zijn. Louis stopt aan de balie en zegt iets wat ik niet versta, want ik blijf op een afstand staan. Al rap draait Louis zich om naar mij en gaat dan richting I don't know. Ik volg hem weer en we komen uit bij de liften. Een lift gaat open en we gaan beide in de lift. Louis drukt op de knop waar het nummer vier opstaat. De sfeer is gespannen in de lift.

"Waarom heb je m'n vraag genegeerd?" Vraag ik uiteindelijk op een boze toon. Louis zucht - alweer - en doet z'n mond open, maar de liftdeuren gaan alweer open. We stappen uit de lift waarna ik Louis verwachtvol aankijk.

"Ik zeg het straks wel." Serieus? Nog wachten op het antwoord? Ugh...

Ik volg Louis - waarschijnlijk - naar het kantoor van Simon. We komen bij een deur waar Louis op klopt. De deur wordt open gedaan en daar verschijnt Simon Cowell. Hij kijkt even gefronst naar Louis en glimlacht dan naar mij. Daarna zegt hij dat we binnen mogen komen. Als we binnen zijn en de deur terug dicht is, geeft Simon Louis en mij een hand. Daarna zegt hij dat we mogen gaan zitten. Hij kijkt verwachtvol naar Louis alsof hij een uitleg ergens voor nodig heeft.

"Ow ja. Ze is bij ons blijven samen, daarom ben ik mee in plaats van Harry en Niall." Legt Louis uit. Simon knikt eens en richt zich dan naar mij.

"Dus Fleur?" Ik knik en dan gaat hij verder. "Jij bent dus de beard van Niall. Je zal er goed voor betaald worden. Maar er moeten ook nog andere dingen besproken. Zoals school."

School? Ik? Naar school?

Alles wat Simon achter school zegt hoor ik niet meer. Alles staat even stil nu. Alles komt terug naar boven van vroeger waardoor m'n ademhaling rapper gaat. Ik staar levenloos voor me uit terwijl ik alles van vroeger voor me zie gebeuren.

Ik hoor iemand iets zeggen, maar ik versta niet wat. Iemand legt z'n hand op m'n bovenarm, waardoor ik recht spring en de hand wegslaat. Ik voel dat ik aan het beven ben en ik voel ook een traan over m'n wang gaan. En voor ik het besef zit ik in de gang op de grond met tranen die over m'n wangen stromen.

(Wat vonden jullie ervan? Ik vind het alle sinds beter dan het vorige hoofdstuk :') morgen normaal nieuwe update :D but you know ik ben niet goed met zo'n beloftes :p x)

Ready To RunWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu