Chapter 22: Epiloog

289 8 2
                                    

There's a lightning in your eyes I can't deny

Nadat ik uit de coma was ontwaakt was ging alles rap goed. Ik mocht na een paar dagen het ziekenhuis al verlaten.

Tussen Louis en mij gaat alles perfect! We hadden het als eerste aan de boys verteld. Ze waren meteen super enthousiast over het nieuws. Niall had die zelfde avond een foto op Instagram geplaats waar Louis en ik nogal in een gezellige pose zaten, waardoor de fans nu honderd procent zeker wisten dat we samen waren.

Without you I'll never wake it out alive

Het is nu al een paar maanden geleden sinds dat alles is gebeurd. Van Eleanor moet ik geen schrik meer hebben voor een tijdje. En van Alex denk ik ook niet. Vorige maand kwam ik hem tegen en heeft hij uitgebreid zijn excuses aangeboden voor alles wat er gebeurd is. Ik heb het aanvaard, maar natuurlijk zullen we nooit goede vrienden worden.

This time I'm ready to run

Het enthousiasme is zo van de jongens te lezen. Ze zingen met volle borst het refrein van Ready To Run op hun laatste concert in Europa. Daarna krijgen ze elf dagen vrij om dan met veel energie hun eerste concert van deze tour in Amerika te beginnen.

There's a future in my live I can't foresee

Spijtig genoeg moeten ze de tour verder doen met vier. Zayn is uit de band gegaan, want hij wou meer tijd doorbrengen met Perrie. Heel het fandom lag in rep in roer. De jongens hadden het ook moeilijk met Zayn zijn keuze, maar uiteindelijk respecteert iedereen de keuze die hij heeft gemaakt. And guess what?! Volgende maand gaan Perrie en Zayn – eindelijk – trouwen!! Perrie ziet het natuurlijk helemaal voor haar. Het liefst van al wil ze een trouw dat lijkt op een sprookje. En volgens mij zal Zayn daar helemaal voor zorgen.

I'll give everything that I got for you love

Harry die het de twee zinnen zingt van Zayn, maakt het publiek toch wel wat stil. Maar meteen daarna zingt iedereen met volle borst het laatste refrein mee van het liedje.

I wanna be yours don't you wanna be mine

Louis zijn ogen staren in die van mij, waardoor ik een tintelend gevoel krijg. Jammer genoeg kijkt hij rap weer weg. Hij springt terug rond en laat andere meisjes harten smelten als hij in hun ogen kijkt. Voor hen duurt dat maar enkele seconden en zal dat niet rap terug gebeuren. Maar ik kan het elke dag meemaken en elke keer heb ik nog steeds het zelfde gevoel als ik bij hem ben. Ik wil in geen honderd jaar dat dat gevoel ooit weg gaat.

-

(Dit is dan het laatste hoofdstuk. Iedereen thanks die m'n verhaal hebben gelezen en thanks voor de gene de gevote hebben! Ik ben bezig met een new verhaal Life or Death (voorlopige titel) Ik weet nog niet wanneer ik online zal plaatsen, maar ik hou jullie op de hoogte!! Ow yeah, het liedje dat ik bij dit hoofdstuk heb geplaats moet je echt beluister! :o het is Ready To Run samen met Wake Me Up van Avicii het is echt de moeite waard!! :D Ik ben er zo wat aan verslaafd op het moment haha!  xoxox)

Ready To RunWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu