Ik word wakker door een geluid dat ik niet meteen ergens kan plaatsen. Ik recht me en kijk naast me vanwaar het geluid komt. Het is m'n gsm die aan het trillen is. Ik neem hem van het nachtkastje die naast het bed staat. Het is Louis die me belt. Ik neem op en zet hem meteen op speaker.
"Goedemorgen." Hoor ik Louis zeggen aan de andere kant van de lijn. Ik zeg goeiemorgen terug en ga dan terug neerliggen op m'n zij. Ik leg m'n gsm naast me en luister wat Louis te vertellen heeft. "Wat vind je van de hotelkamer?" Vraagt hij. Ik recht me terug en kijk rond in de kamer. Ik had niet eens door dat ik een in een hotelkamer was.
"Uh mooi." Zeg ik terwijl ik de kamer bekijk. De kamer is niet al te groot, maar groot genoeg voor mij. Naast het bed staat een witte twee persoonszetel met ervoor een kleine salontafel. Er is een klein gangetje met een deur -waarschijnlijk de badkamer- en ik denk ingebouwde kasten. Rechts van het bed is er een schuifdeur met gordijnen ervoor die genoeg licht binnenlaten zodat je heel de kamer ziet.
"Mooi?" Zegt Louis met een lach. Ik rol met m'n ogen en ga van het bed af. Ik neem m'n gsm in m'n ene hand vast ik doe daarna de gordijnen open.
"Ja. Mooi." Ik kan Louis nu niet zien, maar ik weet dat hij nu met z'n ogen rolt. Ik doe de schuifdeur open meteen voel ik de warme zonnestralen tegen m'n huid.
"Binnen een halfuur ben ik in jouw kamer. Dus ik zou me gaan omkleden als je ontbijt wil." zegt Louis waarna ik een harde klap hoor en wat gevloek.
"Wat was dat?" vraag ik met een lach.
"Uh niets. Gewoon, uitgegleden." antwoordt Louis waardoor ik nog harder begin te lachen. "Ga je maar omkleden in plaats van mij uit te lachen." zegt Louis nors. Ik draai met m'n ogen en ga terug naar binnen.
"Zie je binnen een halfuur." zeg ik nog voor ik ophang. Ik kijk de kamer rond om te zien waar m'n koffer staat. Hij staat onder een soort tafel bureau achtig ding waarboven een tv hangt. Nadat ik m'n koffer open hebt gedaan, kijk ik wat ik zou aandoen. Ik besluit om een rood shortje te dragen met een gestreept topje. Nadat ik me vlug gedoucht heb en me heb omgekleed moet ik alleen nog m'n haar borstelen. Juist als ik mijn haarborstel in m'n handen heb hoor ik geklop op de deur. Ik ga uit de niet zo grote badkamer en open de deur.
"Hey sunshine." Zegt Louis vrolijk.
"Hey." Zeg ik met een glimlach en laat Louis binnen. Ik volg Louis maar het de kamer waar hij in de zetel gaat zitten. Ik borstel ondertussen m'n haar verder. Gelukkig zit het niet te veel vernestelt zodat ik rap klaar ben.
Louis kijkt me van top tot tegen aan en lacht dan kort. "Je doet me denken aan mezelf van een paar jaar terug." Zegt hij waardoor ik hem fronsend aankijk. "Toen droeg ik op concerten ook een rode broek met een gestreept T-shirt." Vertelt hij. Ik kijk nog eens wat ik aan heb en zeg dan 'oh'. Ik ga terug naar de badkamer en leg m'n haarborstel weg. Ik ga terug naar Louis die z'n gsm in m'n gezicht duwt. Ik zet een stap naar achter en kijk fronsend naar z'n gsm. Op z'n gsm is er een foto te zien van Louis in een rode broek en een gestreept shirt.
"Wel je kunt niet zeggen dat ik slechte smaak heb." Zeg ik met een lach. Louis rolt met z'n ogen en steekt z'n gsm dan weg in z'n broekzak.
"Ready?" Vraagt hij terwijl hij in zijn handen klapt.
"Nee. Nog m'n schoenen." Zeg en neem dan vlug m'n witte All Stars. Als ik ze aan heb neem ik nog m'n gsm en steek hem en m'n broekzak
"Ready!" Zeg ik met een glimlach.
"Top. Want ik ga dood van de honger!"
"Ben je zeker dat je niet in Niall gaat veranderen?" Zeg ik met een lach. Louis kijkt me aan met z'n niet grappig gezicht en gaat de uit de kamer. Ik neem de kaart die zorgt dat ik in deze hotelkamer kan uit het bakje die voor elektriciteit zorgt en sluit dan de deur. Louis staat ondertussen al aan de lift ongeduldig op het knopje te drukken.
"Ik ga met de trap." Zeg ik en ga op m'n gemak naar beneden. Ik hoor Louis zuchten, maar al rap wandelt Louis naast me. We komen aan bij heg restaurant waar we moeten ontbijten. Ik wil naar binnen gaan, maar Louis houdt me tegen.
"Wij moeten daar eten." Louis wijst naar twee deuren tegenover het restaurant. Ik kijk hem fronsend aan, maar hij negeert het. In de zaal tegenover het restaurant zit niemand. De tafels zijn wel bedekt en er staat een heel buffet klaar. "We kunnen hier een alleen eten." Vertelt Louis en gaat naar binnen.
Louis moest me forceren om te ontbijten, want normaal ontbijt ik nooit. Ik nam eerst gewoon een stuk fruit om te eten, maar Louis vond dat te weinig. Nadat m'n appel op was verdwijn hij van tafel en vulde een bordje voor mij. Hij had ook nog een kom cornflakes aan mij gegeven. Louis stond er op dat ik alles op at. Maar ik ben Niall niet. Ik ben nog steeds Fleur, dus at ik alleen de cornflakes op. Louis vond dat al beter dan alleen een appel. Als we beide gedaan hadden met eten gingen we terug naar onze hotelkamers en namen onze spullen om de stad een beetje te verkennen. Ik wou natuurlijk eerst naar het strand, maar Louis zei me dat we dat later ook nog konden doen.
Ondertussen zijn we onderweg naar de markt hier in Cesenatico. We passeren allerlei winkeltjes en pubs. Als we een brug oversteken zien we ook boten met hoge bruin oranje zeilen. Na ongeveer twintig minuten gewandeld te hebben komen we aan op de plaatselijke markt. Louis stelt voor om iets te gaan drinken in één van vier de cafeetjes die er op markt waren. Ik ga akkoord, want na die wandeling in deze warmte heb ik toch wel dorst gekregen. We gaan een cafeetje binnen waar niet zoveel mensen zitten. We nemen plaats aan een tafeltje dat vrij is en al snel komt de ober bij ons staan. We bestellen onze drank waarna er een stilte is tussen Louis en mij. De ober is vlug terug aan onze tafel waar hij onze drank op de tafel zet. Hij legt ook nog een papiertje op tafel wat waarschijnlijk de rekening is. Louis betaald en daarna is de man weer weg. Stilte gaat verder waardoor er een vraag naar boven komt die ik ook onderweg naar hier had, maar ik was hem vergeten te stellen.
"Wat als fans ons zien?" Louis kijkt op van z'n gsm die hij had uitgehaald en legt hem neer op de tafel. Louis denkt even na en opent dan z'n mond.
"Dan kijken we hoe de situatie is." Antwoordt ie waarmee ik niet echt meer weet. Als ze ons gaan zien dan gaan ze sowieso zeker zijn dat we een stel zijn, want we zijn samen op reis. We hebben ook nog altijd twee bodyguards - die trouwens aan de bar zitten- but still. Louis vertelde me dat ze niet altijd bij ons gaan zijn - gelukkig maar.
Nadat Louis en ik nog wat gebabbeld hebben over de fans en onze drank op is, besluiten we terug wat verder te gaan. We keren terug naar de brug zodat we langs de boten kunnen wandelen. Louis verteld over z'n kindertijd wat erg boeiend en grappig is. Nu en dan vertel ik iets over mijn kindertijd, maar daar iets niets speciaals over te vertellen. Louis vond het wel interessant, want hij bleef door vragen over m'n ouders, m'n oma en Margriet. De tijd gaat vlug voorbij en als we bijna terug zijn bij het hotel stelt Louis voor om nog iets te gaan drinken in een bar aan het strand. De bar is heel kleurrijk en gezellig met mooi uitzicht op de zee. Als Louis onze drank besteld heeft, ga ik even naar het toilet. Na het toiletbezoek was ik m'n handen en kijk dan in de spiegel of dat m'n haar nog goed ligt. Ik staar een paar seconden naar mezelf tot dat iemand de toiletten binnenkomt. Via de spiegel kijk ik verbaasd naar de persoon die binnen is gekomen.
Is dat Eleanor?
(Sorry als dit hoofdstuk op niets trekt. Volgende zal beter worden sowieso! ;D)
JE LEEST
Ready To Run
FanficFleur is 17 en zit al bijna acht jaar in een weeshuis tot dat ze plots door twee jongens wordt geadopteerd. Een nieuw leven en avontuur begint hier voor Fleur.