Al vroeg word ik wakker door de harde regen en wind buiten. In slaap geraken lukt niet meer, dus besluit ik om naar beneden te gaan. Ik ga naar de keuken en kijk om koffie te maken. Ik vind niets om verse koffie te maken, dus besluit ik om thee te drinken. Er staat hier wel een koffiezetapparaat, maar ik ben daar niet zo'n fan van.
Ik zet het water op en zoek dan de thee. Na een paar kasten te openen doe ik de juiste open met de thee er in. Na een paar seconden hoor ik klik van de waterkoker wat wil zeggen dat het water warm genoeg heeft. Ik doe wat water in de tas die ik gevonden heb en doe dan het theezakje erin. Als ik klaar ben ga ik naar de woonkamer en blijf stil staan bij de kast met boeken in. M'n ogen gaan over de boeken, maar stoppen bij een boek dat ik eens in het weeshuis heb gelezen.
Het is een echt gebeurd verhaal dat over een twaalfjarig meisje gaat die onderweg naar school ontvoerd wordt. Ze heeft een lange tijd in een te kleine kelder gezeten en ze werd mishandeld door de ontvoerder. De laatste week dat ze daar was, kwam er een meisje bij. Gelukkige vond de politie hun. Maar de andere meisjes die hij ontvoerd heeft zijn niet leven terug gevonden.
Het is echt erg en ik snap niet dat iemand dat kan doen! Vier maanden hebben twee meisjes in een te kleine kelder door gebracht zonder eten of drinken. En het ergste van al is dat die man niet snapt waarom hij in de gevangenis zit! Gelukkig heeft hij levenslang gekregen! Die man is geen mens meer, dat is gewoon een monster!
"Fleur?" Een bekende stem haalt me uit m'n gedachten en kijk van waar het geluid komt. Harry staat me met een glimlach aan te kijken. "Waar zat je met je gedachten?" vraagt hij.
"Uh bij dat boek." Antwoord ik en wijs naar het boek in de kast. Ik besef nu dat ik nog m'n thee vast heb.
"Oh."
Ik volg Harry naar de keuken en kijk wat hij doet. Hij maakt voor zichzelf ook een thee en kijkt me daarna aan.
"Niall heeft me verteld over gisteravond. Hij was zo opgelucht toen hij jouw mening hoorde." Harry gaat gaan zitten en ik volg z'n voorbeeld. "En hij vertelde me ook dat je vroeg of dat we je terug zouden brengen naar het weeshuis." Gaat hij verder.
Opeens krijg een bang gevoel. Ergens is het logisch dat ze me terug zouden brengen, want ze hadden me geadopteerd zodat ik Niall zijn beard kon zijn. En nu dat dit niet gaat gebeuren, zijn ze niets meer met mij.
"Natuurlijk gaan we je niet terug sturen. Je hoort nu bij ons." Zegt Harry geruststellend. Ik glimlach door z'n antwoord en neem een slok van m'n thee.
"Wat wil je eten vanmiddag?" Vraagt hij om van onderwerp te veranderen.
"Uh pannenkoeken?" Stel ik voor.
"Is goed. Ik denk wel dat we nog alles hebben om er te bakken. Wat heb je eigenlijk vanmorgen gegeten?"
"Niets. De eerste twee uur nadat ik wakker ben kan ik niet eten. Want als ik dan eet vliegt het er allemaal weer uit." Zeg ik met een lach. Harry lacht kort en neemt een slok van z'n thee.
"Dus ontbijt aan bed is geen optie bij jou?"
"Nope."
Harry lacht kort en staat dan recht. "Wil je helpen met een ontbijt voor Niall? Hij eet namelijk nogal veel, dus ik kan altijd extra handen gebruiken." Harry kijkt me smekend aan waardoor ik moet lachen.
"Why not." Zeg ik met een glimlach en sta dan recht.
Als het ontbijt voor Niall klaar is gaat Harry naar boven om Niall wakker te gaan maken. Ik ben ondertussen bezig met alle afwas in de afwasser te plaatsen. Ik hoor de twee jongens binnenkomen en ik zie hoe Niall blij naar het ontbijt kijkt. Het is best schattig. Het is net een klein kindje die een hele zak snoep krijgt. Niall gaat aan tafel zitten en Harry gaat voor hem zitten.
"Je bent de beste Harry." zegt Niall terwijl z'n ogen glinsteren.
Terwijl Niall en Harry aan het ontbijten waren heb ik me gedoucht en klaar gemaakt om te gaan shoppen. Ik heb voor m'n sweater gekozen met een panda op en zwarte leging. Ik heb maar een paar outfits en deze is m'n favoriet. Als we dan toch gaan shoppen, dan kunnen we misschien ook kijken voor nieuwe schoenen. Want de gene die ik nu hebben zijn half kapot en ik heb zal al veel te lang naar mijn gedacht.
We zijn nu onderweg naar Louis en Eleanor. Niall is niet mee, want hij moest zich nog wassen. Als we er zijn belt Harry aan en al rap wordt de deur open gedaan door Louis.
"Nonkel Louis is hier!!" roept Louis enthousiast waardoor ik lachend met m'n hoofd schud.
"Hier, laat je maar eens gaan." Zegt Harry terwijl hij z'n visakaart aan me heeft. Ow, daar had ik niet aan gedacht. Geld.
"Dankje." Ik neem de kaart aan en stop hem dan weg in m'n tas.
"Die van mij zal ook weer afzien." zegt Louis waardoor ik kort lach.
"Allez, ik ga terug naar huis. Amuseer je." zegt Harry en heeft me een zoen op m'n wang waarna hij terug naar z'n auto gaat. Ik volg Louis naar de woonkamer en sta dan wat onhandig naast de zetel.
"Eleanor komt zo, ze is haar nog aan het klaarmaken." zegt Louis terwijl hij in de zetel ploft. Ik besluit om ook in de zetel te gaan zitten waarna er een onhandige stilte is. "Weet je al het beard ding?" vraagt Louis onzeker. Ik knik en kijk hem aan.
"Maar ik ga het niet doen. Narry zal uit de kast komen." zeg ik met een glimlach. Louis kijkt me fronsend aan en haalt dan z'n schouders op. We zitten een tijdje naar elkaar te staren tot dat we beide in de lach schieten.
"Heb ik iets gemist?" vraagt Eleanor glimlachend als ze de woonkamer inkomt.
"Nee." antwoordt Louis te serieus waardoor hij daarna in de lach schiet. Eleanor rolt met haar ogen en neemt dan haar handtas.
"Klaar om te gaan shoppen?" vraagt ze enthousiast. Ik knik en sta dan recht. Ik neem m'n tas die ik op de grond had geplaatst en ga kijk naar Eleanor die met haar gsm bezig is. "Louis, ik laat iets weten als we onderweg naar huis zijn." zegt ze als ze naar hem toegaat en een kus heeft. Waarna ze naar elkaar schattig glimlachen. Echt zo'n droomkoppel!
"Fleur!!!" roept Louis als hij recht springt. Hij neemt me vast, draait een rondje en geeft me dan een zoen op m'n wang. "Zorg goed voor mijn prinses." zegt hij stil waarna ik knik met een glimlach. Louis is zo schattig op dit moment. Ooit zal ik ook zo'n relatie hebben, dat hoop ik dan toch.
Onderweg naar de winkels hebben Eleanor en ik gebabbeld over typische meiden dingen. En voor we naar de winkels gingen wou Eleanor perse naar de Starbucks. Het was lang geleden van mij dat ik dat nog gedronken had. Het was zo zalig om nog eens een Starbucks drankje te drinken.
"We hebben alles winkels gehad." besluit Eleanor als we Moggy's uitstappen.
"Het was echt super." zeg blij en geef zonder er bij na te denken Eleanor een knuffel. Eleanor knuffelt me terug tot dat we plots muziek horen. We kijken beide vanwaar de muziek komt en zien een oud vrouwtje in het midden van de straat naast een radio. Het liedje ken ik meteen. Het is Party Rock Anthem van LMFAO.
Stilaan beginnen er mensen in een cirkel rond het vrouwtje te staan. Als ze beginnen te zingen begin het oude vrouwtje stijfjes te dansen. Ik denk dat ze rond de 80 is. Haar haar is omhoog naar achter gekamd. En ze heeft paarse kledij aan. Meerdere mensen hebben al hun gsm uit gehaald om te filmen. Eleanor en ik zijn ondertussen ook al dichter en kijken geamuseerd toe naar het oude vrouwtje. Wat gaat er hier gebeuren??
(Sorry voor lang wachten en sorry als er fouten in staan. Ik zal ze er morgen uithalen. Nu had ik er geen zin in, maar ik wou toch updaten :) En jullie kennen waarschijnlijk wel dat liedje van LMFAO ^.^ video staat hiernaast of boven als je met de app leest hierboven )
JE LEEST
Ready To Run
FanfictionFleur is 17 en zit al bijna acht jaar in een weeshuis tot dat ze plots door twee jongens wordt geadopteerd. Een nieuw leven en avontuur begint hier voor Fleur.