(Sorry als dit hoofdstuk op niets trekt.)
Ik zit hier nu al een half uur en de jongens zijn nog steeds bij Simon. Wat zou hij allemaal zeggen? Zouden ze over mij praten? Zo ja, wat zeggen ze dan? Uit verveling neem ik m'n gsm erbij en kijk wat op Twitter. Plots hoor ik een deur opengaan waardoor ik richting het geluid kijk. Het is de deur van Simon's bureau die open is.
Als eerste zie ik Harry en Niall vrolijk hand in hand verschijnen. Dat is een goed teken, toch?
Ze worden gevolgd door de andere jongens. Louis - die als laatste is - doet de deur dicht. Ik kijk die jongens verwachtvol aan. Zonder iets te zeggen knuffelt Harry me.
"Dankje Fleur." Zegt hij in m'n oor waardoor er een glimlach verschijnt op m'n gezicht. Harry laat me weer los en neemt dan Niall z'n hand weer vast.
"Er is ook slecht nieuws." Informeert Zayn me. Ik kijk hem fronsend aan.
"Welk slecht nieuws?" Vraag ik. Ik zie Zayn naar Niall kijken die opeens begint te roepen.
"We gaan naar Nandos!!!" Roept hij terwijl hij net als een klein kind naar de lift loopt en meerdere keren op het liftknopje drukt. Ik krijg het gevoel dat ik het slechte nieuws niet mag weten...
//
"Wat is nu het slechte nieuws?" Vraag ik nieuwsgierig als de ober de tafel heeft afgeruimd. Ik kijk verwachtvol de boys aan die naar elkaar zitten kijken. Uiteindelijk besluit Liam het te zeggen.
"Simon ging werk voor je zoeken, toch?" Ik knik waarna Liam verder gaat. "Wel dat gaat hij niet meer doen."
"Wat! Waarom?" Roep ik misschien iets te luid.
"Omdat je nu geen beard meer bent en..." Zegt Niall en kijkt naar Harry. Maar die zit naar z'n glas drank te staren. "Je... Uhm..." Niall kijkt naar de boys voor hulp, maar iedereen kijkt naar iets dat voor het moment volgens hun belangrijker is dan dit gesprek.
"Niall, zeg het." Smeek ik bijna.
"Wel... Je m-"
"Woont nu bij mij!" Zegt Louis luid waardoor iedereen hem verbaasd aankijkt. Wat gebeurd hier? Wat mag ik niet weten?
"Wat is er aan de hand?" Vraag ik bang voor het antwoord. Waarom moet ik opeens bij Louis gaan wonen? Ik heb me juist helemaal geïnstalleerd bij Narry. Zouden de fans die naam ook gebruiken? Of ben ik de enige de Narry zeg? But back to the point. Waarom?
"Narry mocht blijven op één voorwaarde." zegt Louis stil terwijl hij naar de tafel kijkt.
Woop! Louis gebruikt Narry ook! Party now! But... "Welke voorwaarde?" Iedereen kijkt nu naar Louis die nog steeds naar tafel kijkt. Naar mijn weten is deze tafel niet zo speciaal, of wel?
"Je moet terug naar het weeshuis." zegt Louis stil waarna hij naar mij kijkt net zoals de andere jongens.
"Oh." Is het enige wat ik zeg. Ergens had dit zien aankomen. Ze hadden mij toch maar geadopteerd voor Niall zijn beard te zijn. Margriet zal wel blij dat ik ze me terug ziet. En ik ben het daar toch gewend. Maar wat zei Louis weer?
"Maar jij gaat niet naar het weeshuis Nee, jij komt bij mij en Eleanor wonen." zegt Louis enthousiast.
"Maar Louis." Begint Liam.
"I don't give up fuck wat Simon gaat zeggen! Het is mijn keuze! En Eleanor zal het ook leuk vinden."
(Echt sorry dat dit op niets trekt :c en het is ook nog eens zo kort :c Ik ben waarschijnlijk echt m'n verhaal aan het verpesten. Hopelijk wordt het volgende hoofdstuk veeeeel beter :/ :s)
JE LEEST
Ready To Run
FanfictionFleur is 17 en zit al bijna acht jaar in een weeshuis tot dat ze plots door twee jongens wordt geadopteerd. Een nieuw leven en avontuur begint hier voor Fleur.