Terwijl ik dan toch alleen thuis was heb ik wat rond geneusd in het huis. Ik had een laptop gevonden en dat deed me op een idee brengen. Informatie opzoeken over m'n nieuwe ouders. Maar natuurlijk was er een wachtwoord op de laptop. Ik vond het eerst spijtig maar toen dacht ik er aan dat je ook op internet kunt met je gsm. Het was eerst even wennen om met de iPhone te werken.
Tot nu toe heb ik de basis informatie al gevonden. Eens kijken als de andere boys een lief hebben. Ik denk dat Zayn samen is met die zangeres van Little Mix uh... Perrie! Maar van de andere weet ik het niet. Ik wist zelfs niet eens dat Harry en Niall samen waren.
Zayn is zoals ik al dacht samen met Perrie. Liam is samen met Sophia en Louis is samen met Eleanor. Het enige wat ik vind over Harry en Niall is dat ze single zijn. Ik vind echt niets over hun!
Omdat ik toch niets te doen heb zit ik wat muziek te luisteren op m'n kamer. Op het moment dat het liedje How to save a life van The Fray begint hoor ik iemand boos de trap oplopen en kort daarna hoor ik een harde klap van een deur die is dicht gesmeten.
Ik zet de muziek uit en ga naar de mini salon. Natuurlijk is er niemand dus ga ik naar beneden om te zien wat er gebeurd is. Als ik de woonkamer binnenkom zie ik Harry al zitten in de keuken. Hij zit naar z'n kop thee of koffie te staren waardoor hij niet merkt dat ik er ben.
"Wat is er met Niall?" vraag ik waardoor Harry uit z'n gedachten schrikt.
"Fleur." zegt Harry zacht met een glimach. "Niall laat je denk ik het best eventjes met gerust." zegt Harry nog steeds met een glimlach.
"Oh, oké dan." Zeg ik zacht en ga tegenover Harry zitten. "Wat eten we vanavond?" Vraag ik om een stilte te voorkomen.
"Uh kies jij maar." Antwoordt Harry.
"Ik heb gelezen op internet dat Niall graag naar Nandos gaat. Dus misschien kunnen we naar daar?" Stel ik voor. Misschien dat Niall ervan opfleurt.
"Of we kunnen pizza eten." Zegt Harry met een glimlach.
"Ja! Pizza!" Zeg ik blij. Laten we zeggen dat Pizza m'n lievelingseten is. Harry lacht kort en staat recht.
"Wil je ook thee?" Vraagt hij. Ik knik en volg elke beweging die Harry doet. Harry geeft me m'n tas thee en gaat terug voor me zitten.
"Waarom moesten jullie naar Simon?" Vraag ik terwijl ik in m'n thee roer.
"Uh voor... Gewoon. Simon moest nog dingen vertellen over uh een interview." Vertelt Harry.
"Ah."
"Wat heb jij gedaan tijdens dat wij weg waren?" Vraagt Harry en kijkt me nieuwsgierig aan.
"Ik heb wat informatie over jullie opgezocht." Harry lacht kort en neemt een slok van z'n thee.
"En? Leuke dingen gevonden over ons?" Vraagt hij met een lach.
"Val mee." Zeg ik ook met een lach. "Maar toen ik opzocht wie de vriendinnen waren van de boys heb ik niets gevonden bij jou en Niall. Allez ja dat is logisch, want jullie hebben geen vriendin. Maar nergens zie ik iets staan dat jullie twee samen zijn. Hoe komt dat? Is het nog niet officieel of zo?" Aan Harry's gezicht te zien had hij dit niet verwacht.
"Dat komt omdat-"
Opeens horen we een deuntje door de keuken gaan en zo te zien is het Harry zijn gsm. Harry kijkt wie het is en neemt op. Tijdens dat Harry aan het bellen is drink ik m'n thee op. Uit de dingen die ik opvang van het gesprek denk ik dat hij met één van de andere leden belt van One Direction.
"Morgen gaan we naar Louis en Eleanor." zegt Harry als hij gedaan heeft met bellen.
"Waarom?" vraag ik.
JE LEEST
Ready To Run
FanfictionFleur is 17 en zit al bijna acht jaar in een weeshuis tot dat ze plots door twee jongens wordt geadopteerd. Een nieuw leven en avontuur begint hier voor Fleur.