De jongens merken dat dit een moment is waar ze weg moeten gaan, dus staan ze op en verlaten ze de kamer. Rein glimlacht krapjes naar me. Ik glimlach naar hem terug. " Waarom date Nils nou opeens met die vriendin van je? " Ik haal zuchtend mijn schouders op. " We hadden zo'n afspraak maar hij is degene die zich er niet aan houdt, terwijl ik dan altijd de klos ben. " " Waarom? " " Omdat ik een vriend van Nils toch wel leuk vindt, maar dat gaat Nils nooit goed vinden. " Reins gezicht betrekt. " Misschien moet je het dan stiekem doen. " Ik schiet in de lach. " Zou je je beste vriend zo voor de gek houden? " Rein had niet door dat ik hem een hint gaf, wat me wel liet lachen. " Waarom lach je? Je nam me toch als voorbeeld? " Ik schud mijn hoofd. " Dit gaat allemaal om jou. " Zucht ik. " Wacht even, probeer je nou te zeggen dat je mij leuk vindt? " Ik knik terwijl ik mijn wangen rood voel gloeien. Reins lach kilt me nog een keer. Mygod. Hij komt dichterbij en drukt zijn lippen op die van mij. " Mischien moeten we het dan maar eens proberen? " Grijnst hij. Ik glimlach even en trek me terug. Reins hand ligt nogsteeds op mijn wang. " Wat is dit?! " Hoor ik achter me. Ik draai me net zoals Rein geschrokken om. Daar staat Nils in de deuropening. Oh shit.