Pov Sharon
Ik zag Esmee door het parkje lopen. Ze keek me aan maar er spatte geen blije uitstraling vanaf. Ze keek me even van boven tot onder aan en werd toen weer mee gesleurd door Sascha. Ik zuchte even en liep door, ik moest er maar aan wennen dat Esmee geen vriendinnen meer met me wilde zijn. De reden wist ik niet, maar wat ik wel wist was dat het iets met Rein en Nils te maken had.
" Ik zag Esmee. " Zei ik terwijl ik wat eten opschepte. Nils keek me met een fronsend voorhoofd aan. " Oke, " zei hij ongeïnteresseerd. Ik keek hem even niet begrijpend aan. Mijn ouders zaten stilletjes aan tafel en aten zwijgend door. " Wat is er Nils? " " Niks. " Zei hij kortaf. Ik negeerde hem en at rustig mijn eten op. Na het eten liep ik strompelend de trap op. Nils kwam achter me aan en sloot de deur. " Het loopt de laatste tijd niet meer zo lekker tussen mij en Esmee. Ze vertelde me iets, en daardoor vond ik haar al een stuk minder leuk. " Ik keek hem niet begrijpend aan. " Ze zij dat ze met Rein bezig was. " Zei Nils en daarna was hij stil. Mijn gedachtes tolde, ik werd gek. Net toen ik dacht dat Rein van me hield, was hij bezig met Esmee. " Ik wil echt niks tussen jou en Nils inlaten komen maar je weet dat ik wil dat alles oké met je is. " Ik knikte. Langzaam rolde er een eenzame traan over mijn wang. Hoelang was ik wel niet op Rein. Hoelang duurde het voordat ik een relatie met hem kreeg.. Langzaam duwde ik mijn hoofd in mijn handen. Ik voelde Nils' hand op mijn schouder. " Rot op. " Zei ik kwaad. Ik raakte bijna iedereen kwijt. En als ik zo doorging raakte ik ook Nils kwijt. " Oke, " Nils stond op en verliet mijn kamer. Mijn telefoon trilde en er kwam een foto van Rein tevoorschijn. Toen besefte ik dat Rein me aan het bellen was. Ik twijfelde even maar nam toen toch op. " Met Sharon. " Mijn stem klonk gebroken. " Shar babe, is alles wel oké? " Oke, oke? Natuurlijk was het niet oké! " Ja hoor. " Zei ik schor. " En hoe gaat het met Esmee? " Zei ik erachteraan. " Shar, doe normaal, ik ken Esmee bijna niet. " " Maar daar ben je nu wel mee bezig. " Zei ik terwijl ik naar mijn afgebeten nagels staarde. " Ik kan het je uitleggen, maar als je dat niet wilt, dan doei. " Hij hing op. Ik ging naar mijn Whatsapp en wilde hem appen maar zag dat hij me geblokkeerd had. Hetzelfde had hij op twitter en instagram gedaan. Fack. Wat nu. Misschien was het wel helemaal niet waar..
" Mam, pap, ik ga slapen! " Riep ik naar onder. " Weltrusten lieverd. " Zeiden mijn ouders. Ik liep naar mijn kamer en kroop in mijn bed. Ik had Rein nog teruggebeld maar hij zei dat het over was tussen ons. Langzaam beginnen er weer tranen in mijn ogen te fonkelen. Ik wilde hem op dit moment bij me hebben, ookal wist ik dat het nóóit meer zou gebeuren.