Pov Sharon
Nadat Nils de kamer heeft verlaten heb ik de neiging hem helemaal in elkaar te slaan en hem uit te schelden maar ik weet dat dat niet veel goeds oplevert. Ik hoor wat gestommel uit de kast en opeens gaat de deur open en valt Rein eruit. Ik schiet in de lach. " Rein, doe een beetje zachtjes man! " Hij staat lachend op. " Misschien moet ik even met Nils praten, maar wil je even meelopen? " Ik knik en loop met hem de kamer uit.
Pov Rein
Ik loop naar de woonkamer met Sharon achter me aan. " Nils, kan ik met je praten? " Nils rolt zijn ogen. " Ja. " Hij staat op en loopt achter mij en Sharon aan naar zijn kamer. Nils ploft op zijn bed neer. " Vertel. " Zucht hij. " Wat ergert je zo aan het feit dat ik je zusje leuk vindt? " Nils staat boos op. " Je gaat er toch mee verder?! " Roept hij boos. " Nils, het spijt me, maar ik kan er echt niks aan doen! " Nils pakt uit zijn broekzak een zakmes en opent hem. " Nils alsjeblieft. " Mijn stem trilt en mijn handen trillen heel erg. Ik loop langzaam achteruit totdat mijn rug de muur raakt. Fack. Nils houdt het mes bij mijn buik. " Dit verdien je. " Ik zie de kwaadheid in zijn ogen. Met een snelle beweging heeft hij een snee in mijn buik gemaakt. Ik krimp in elkaar van de pijn. " Vandaag mag je nog hier blijven slapen, maar morgen wil ik dat je hier weg bent, en kom voorlopig ook maar niet terug. " Ik knik en loop snel zijn kamer uit, naar Sharon toe.