Pov Rein
Onrustig lig ik naast een slapende Sharon. Ze ligt al vanaf 23.00 te slapen en ik lig hier maar na te denken. Ik weet niet wat er met Nils is, of wat er tussen ons gebeurd is dat hij zo doet, maar ik hoop dat hij bijdraait. " Rein, slaap je nou nog niet? " Kreunt Sharon met haar ogen dicht. Meteen komt er een gaap achteraan. Ze opent haar ogen en kijkt op de wekker. " Gast, het is facking half 4 's nachts, ga slapen. " Voor ik kan antwoorden slaapt ze alweer half. " Ik maak me gewoon zorgen Shar. " Ze pakt me vast en legt haar hoofd op mijn borstkas zodat ik niet meer kan bewegen. " Dan maak je je daar maar mooi morgen zorgen over, want nu val je samen met mij lekker romantisch in slaap. " Ik glimlach even en sluit mijn ogen. Met Sharon in mijn armen val ik langzaam in slaap, eindelijk.
Pov Nils
Ik open mijn ogen. Esmee ligt nog te slapen. Ik sta op en loop naar Sharons kamer. Als ik de deur open zie ik haar in Reins armen liggen. Een gevoel borrelt op, geen boos gevoel. Het is een soort van jaloers gevoel. En daar had ik al langer last van. Iedere keer als Sharon wat met de jongens deed, werd ik jaloers. Dat gevoel had ik niet alleen bij Rein, maar ook bij Owen en Daan. Sharon had een band met ze, en ik kon die band niet met haar krijgen. Ik was geen goede broer, terwijl dat alles was wat ik wilde. Ik wilde die band met Sharon, en omdat ik die niet kreeg, reageerde ik me af op Rein omdat hij gevoelens voor haar had. Ik merk dat Rein wakker wordt. Hij kijkt me aan en meteen betrekt zijn gezicht. " Uh uh sorry ik ben al weg. " Ik loop naar hem toe en druk hem terug zijn kussen in. " Het is goed. " Ik glimlach zwakjes naar hem. " Oke dan? " Rein glimlacht zwakjes terug. Ik verlaat de kamer.