Als we bij Owen thuis komen lopen we allemaal door naar zijn kamer. Ik had al helemaal geen zin meer, zolang ik nog naar het geklef van Nils en Esmee moest kijken. Het leek wel alsof het Nils niks deed, dat hij onze afspraak brak. Hij had alleen nog maar aandacht voor Esmee, en zij voor hem. Ik plof op Owens bed neer. " Wat gaan we doen? " Mompelt Daan. Owen haalt zijn schouders op. Beide kijken ze naar Rein die ook zijn schouders ophaalt. Hij ploft naast me neer en slaat zijn arm om me heen. Ik glimlach naar hem en mijn wangen beginnen lichtjes te blozen. Ik kijk richting Nils die me met een kwade blik aankijkt. Ik wend mijn blik af en kijk naar Owen die wat met zijn telefoon zit te kloten. " Owen, heb je FIFA? " Natuurlijk was dit een domme vraag, want hoelang kon ik deze jongens nou al. Owen grijnst en knikt. " Hoezo, denk je nu dat jij dat kan? " Hoor ik naast me. Ik pak een kussen en sla Rein er keihard mee. " Oke oke, sorry Shar. " Hij drukt een kus op mijn wang. Owen staat op en zet FIFA aan. Hij gooit een controller op mijn schoot. " Oke, wie neemt het op tegen Sharon? " Rein steekt zijn hand op. Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan. " Jij durft. " We starten het spel op en al gauw staat het 1-0 voor mij. " Dit gaat jou niet lukken. " Lacht Rein. Ik reageer er niet op en concentreer me nog beter op het spel. Na 5 minuutjes staat het 1-1. " Yess! " Ik ga wat beter zitten en speel geconcentreerd verder. Na nog een paar minuten staat het 2-2 en dan stopt het spel. " Godsamme. " Mompelt Rein en hij laat zich achterover op bed vallen. Ik ga op hem zitten en buig voorover. " Ik zei toch, ik mag dan wel niet gewonnen hebben, maar ik ben zeer zeker niet slecht. " Nils begint hard te lachen. " Thuis win ik altijd van je zusje. " Ik rol mijn ogen. " Ik heb jou niks gevraagd. " Nils gaat terug naast Esmee zitten en blijft stil. Ik draai mijn hoofd weer naar Rein. Hij kijkt me aandachtig aan. Nils en Esmee staan op. " Wij gaan, we pakken de trein. " Ik knik. " Doei. " De andere jongens zeggen ze ook gedag en daarna gaan ze. " Shar, waarom doe je zo tegen Nils? " Vraagt Daan terwijl hij nog een stukje chips in zijn mond stopt. " Ik ben gewoon boos op hem, ten eerste liegt hij en ten tweede, ik mag van hem ook niet met een van zijn vrienden daten. " Rein slaat zijn arm om me heen. " Je moet er niet zo over nadenken. " Ik kijk hem in zijn ogen aan maar verroer me niet. Rein, ik word gek van hem. Maar, ik vind hem niet leuk. Toch? Of wel?
Dit is zo'n domme part hahaha :(
Maar willen jullie misschien zorgen dat ik hier meer lezers op krijg? Ik vind het namelijk niet leuk om te schrijven terwijl ik weinig lezers heb. En p.s. Lees ook mijn andere boeken! 👽💩