-13-

434 24 2
                                    

❤️ Liked by victoriabeckham, redbullracing and 490 980 others

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❤️ Liked by victoriabeckham, redbullracing and 490 980 others

maxverstappen1 Ďakujem za úžasný zážitok! RB18 už o chvíľu na scéne. 🏎️🔥

show all 239 109 comments

schecoperez Absolute animal. 🦁

redbullracing 🔥🔥🔥

f1_fans Red Bull sa opäť predviedol. 💪

Max ležal na posteli a sledoval televíziu. Video, ktoré celý týždeň natáčal už kolovalo internetom. Zajtra večer príde jeho šéf Christian a taktiež jeho tímový kolega Checo. Checo sa na chvíľu stiahol a trávil čas s rodinou, no predstavenie nového monopostu si nechcel nechať ujsť. 

Okolo obeda sa mal stretnúť s Victoriou. Dnes Victoria začínala učiť ďalšiu skupinku detí. Boli dohodnutí, že keď budú mať obedňajšiu prestávku dá mu vedieť, aby mohli ísť spoločne na obed.

Odkedy pridal na Instagram ich spoločnú fotku, jeho mobil mu neprestajne vyzváňal. Samozrejme, že ju na fotkách neoznačil, aby dodržal jej prianie. Nestála o publicitu, takže na fotkách nebolo vidieť ani jej tvár, keďže mala okuliare a kuklu. Novinári a niektorí fanúšikovia sú však veľmi vypočítaví, preto si bol Max istí, že o chvíľu ju odhalia. On jej komentoval a lajkoval fotky, to isté aj ona. Bola len otázka času kedy to prepukne. No napriek tomu bol Max pripravený čo najviac ochrániť jej súkromie.

Z myšlienok ho vytrhlo klopkanie na dvere, a tak išiel otvoriť. Myslel si, že to bude Victoria, no keď otvoril dvere, čakala ho tam osoba so širokým austrálskym úsmevom.

,,Čo ty tu doriti robíš?"

,,Žiadne ahoj? Akože Max, čakal som od teba slušnejšie privítanie s tvojím najlepším priateľom," uškrnie sa. Bez ďalších slov mu vtrhne bez pozvania do izby a uvelebí sa na jeho gauči. ,,Nečakal som, že tu bude taká zima," skonštatuje.

,,A čo si čakal Daniel? Že v Rakúskych Alpách je 30°C?"

Daniel len pokrčil plecami a skúmal Maxovu izbu. Jeho oči padli na snowboard, ktorý mal Max opretý v rohu izby. Vstal na nohy a šiel smerom k nemu.

,,No to ma podrž. Ty si vážne na tomto stál?"

Max pretočí očami a povie: ,,A čo je teba do toho?"

,,No pŕŕ mladý, na mňa si otvárať hubu nebudeš," uškrnie sa, ,,dozviem sa teda odpoveď na moju otázku?"

,,Až keď mi povieš, čo tu dopekla robíš."

,,Pozrime sa na neho, ešte podmienky si budeš klásť," povie a oprie snowboard späť na pôvodne miesto, ,,prišiel som navštíviť kamaráta. To sa snáď nesmie?"

,,Chcem počuť skutočný dôvod tvojej návštevy."

,,Takže skutočný dôvod. No keď si ho Maxíček želá, tak ho aj dostane." Dvoma krokmi bol pri Maxovi a vražedne sa na neho pozrie: ,,Kde máš doriti mobil Verstappen? Koľkokrát ti mám zavolať, aby si mi to konečne dvihol? Ja nie som človek, ktorý by stŕpol tvoje ignorovanie. Hornerovi si pi krv koľko chceš, ale mňa nebudeš vodiť za nos. Koho si si zasa našiel?"

33-krát viac || Max VerstappenWhere stories live. Discover now