,,Ako ste sa s Maxom Verstappenom spoznali?"
,,V Rakúskych Alpách. Pracovala som tam ako inštruktorka snowboardingu. Max si tam prišiel splniť svoje pracovné povinnosti," odpoviem s úsmevom na tvári.
Rada som spomínala na dni v Rakúskych Alpách. Nesplnila som si tam len svoj sen, ale aj našla pravú lásku.
,,Takže takto sa začal váš romantický príbeh?" spýta sa ma ďalšiu otázku novinárka a ja súhlasné odpoviem.
Čierne vlasy jej siahajú po plecia a svojimi svetlozelenými očami skúma každý môj pohyb. Akoby čakala, kedy spravím chybu, ktorú by mi mohla vytknúť. Necítila som sa v jej prítomnosti príjemne, no v hlave som si pripomínala, že som spravila dobre. Všetkým ukážem, aký Max vie byť láskavý.
,,Byť priateľkou Maxa Verstappena prináša obrovskú publicitu. Ako sa s ňou vyrovnávate? Lichotí vám to?"
Otázka ma zaskočí, no nedám sa rozhodiť. ,,Nikdy som nepotrebovala byť stredobodom pozornosti, preto to bolo na začiatku veľmi ťažké. Na mojom Instagrame sa objavovalo niekoľko nenávistných komentárov. Nebolo to ľahké čítať, no Max tu bol pre mňa a pomohol mi. Čelili sme všetkému spolu. Síce si na to postupne zvykám, no nikdy mi to nelichotilo. Vážim si všetkých ľudí, ktorí nepotrebujú zasahovať do nášho súkromia."
Novinárka dvihne obočie a na tvári ma pohŕdavý úsmev. Moju odpoveď však nijako nekomentuje a položí mi ďalšiu otázku: ,,Zúčastnili ste sa na niekoľkých pretekoch. Ako ste si ich mohli finančne dovoliť? Pokiaľ viem, stále študujete a nie ste zamestnaná. Platí vám teda všetko Max?"
,,Myslím, že toto je veľmi súkromná otázka, no odpoviem na ňu, aby nevznikli žiadne klamlivé informácie. Nie som zamestnaná, no počas školy som mala brigádu, a taktiež som si ako inštruktorka niečo zarobila. Letenky som si zakúpila zo svojich peňazí, ak sme teda neleteli Maxovým súkromným lietadlom. Čo sa týka lístkov do Paddocku, za tie som samozrejme ako hosť nič neplatila, pretože mi to Red Bull vyslovene zakázal. Takže odpovedať na vašu otázku znie, že nie som na nikom finančne závislá."
,,Nepríde Vám zvláštne, že obyčajní ľudia si musia za lístky platiť a vy nie?"
Nadychujem sa, aby som jej odpovedala, no ona ma jedným pohybom ruky zastaví so slovami: ,,To bola rečnícka otázka, neodpovedajte na ňu. Skôr ma teraz zaujíma, aký je Max v súkromí. Všetci totiž vedia, že je agresívny a nekompromisný. Správa sa takto aj vo vašom vzťahu?"
,,Max nie je agresívny. Je mi ľúto, že ho ľudia takto označujú. Je to láskavý muž a..."
,,Takže ste sa nestretli s jeho násilníckymi sklonmi?" skočí mi do reči.
,,Násilníckymi sklonmi?" spýtam sa nechápavo.
,,Zbil vás?"
Ostávam šokovane sedieť a pozerám čiernovlasej novinárke priamo do očí. Dobre som počula? Ako sa niečo také môže opýtať?
,,Max by mi nikdy neublížil. Netuším, ako ste mohli k takému niečomu prísť."
Pokrčí plecami a povie: ,,Zbil vášho bývalého priateľa. Preto som predpokladala, že ublížil aj vám."
BINABASA MO ANG
33-krát viac || Max Verstappen
Fanfiction,,Nedokážeš si ani predstaviť, ako veľmi ťa milujem. Je to 33-krát viac, ako si myslíš. Potrebujem, aby si mi verila." Príbeh o vášnivej snowboardistke Victorii Beckham, ktorá prichádza do Rakúskych Álp splniť si svoj sen. Cestu jej však skríži mlad...