Poviem Vám, stále nemôžem uveriť tomu, že sme sa dostali až sem. Nemôžem uveriť, že čítate tieto slová a ja nimi ukončujem svoj úplne prvý príbeh.
Nikdy tento príbeh nemal vzniknúť. Vždy mal ostať len v mojej hlave, pretože som nemala dostatočnú odvahu sa s niekým oň podeliť.
18.4.2022 sa však všetko zmenilo. Nabrala som odvahu a uverejnila prológ k tomuto príbehu. Bol to samozrejme obrovský risk. Netušila som, či si vôbec tento príbeh nájde nejakých čitateľov, a či vôbec niekoho zaujme.
Keď som o pár dni videla, že si niekto tento príbeh prečítal, mala som obrovskú radosť. A to ešte nebolo všetko. Slovami nedokážem opísať, akú som mala radosť, keď môj príbeh získal svoj prvý hlas. Skoro ma vyvrátilo zo stoličky. Od radosti som nedokázala zaspať. A to si vážne nerobím srandu. 😅 Ja som bola úplne hotová, pretože môj príbeh si skutočne niekoho získal.
Prichádzali ďalší čitatelia, ďalšie hlasy a začali sa objavovať aj prvé komentáre. Opäť ma zaplavovala radosť a pri niektorých komentároch som mala slzy v očiach. Dojali ste ma. Vďaka Vám som mala motiváciu písať.
Všetkým, čo ste sa dostali až sem, zahlasovali, či napísali krásny komentár, Vám z celého srdca ĎAKUJEM. ❤️
Neskutočne si to vážim. Tak veľmi to pre mňa znamená, keď vidím, že sa niekomu môj príbeh páči. Posúva ma to v mojej tvorbe ďalej.
Viem, že je tu plno vecí, ktoré ešte treba doladiť. Určite sa tu vyskytli aj nejaké gramatické chyby, za čo sa ospravedlňujem. Chcem sa však naďalej zlepšovať a vďaka Vám sa mi to darí. Písanie ma napĺňa a chcem v tom pokračovať aj naďalej.
Teraz sa však dostaňme k tomu, čo som Vám už tak dlho chcela oznámiť. Max a Victoria boli dvojicou, ktorú som si obľúbila a chcela som im dopriať šťastný koniec. Ťažko sa mi s nimi lúči, a preto som premýšľala, ako to spraviť tak, aby sme sa s nimi nemuseli nadobro rozlúčiť. A potom som sa samej seba spýtala: Prečo by sme týmto príbehom museli dať zbohom tejto dvojici? Prečo nemôže ich láska rásť a vyvíjať sa ďalej? Možno tento príbeh končí, no kto povedal, že by sa nemohli objaviť aj v mojom inom príbehu?
Tí, ktorí čítajú príbeh Posledná vlna si mohli všimnúť, že sa tam objavil Max a hovoril o záhadnej žene, do ktorej sa zaľúbil. Tuším to bola druhá kapitola. Nejednalo sa o nikoho iného, ako o našu drahú Victoriu. 😃
Aj tento príbeh obsahoval niekoľko narážok na Poslednú vlnu, napríklad v 31. kapitole, keď Max sedel v kancelárií jeho šéfa, si všimol fotku, na ktorej bolo malé blonďavé dievčatko. Myslím, že tí, ktorí môj druhý príbeh čítajú teraz vedia, o koho sa jedná. 😅
Rozhodla som sa tieto dva príbehy prepojiť. Takže tí, ktorí sa nechcete rozlúčiť s Maxom a Vic, môžete očakávať, že sa v príbehu Posledná vlna niekedy objavia. 🙈 Snáď som Vás touto správou potešila. ❤️
Ešte raz Vám všetkým z celého srdca ďakujem a verím, že sa stretneme aj pri ďalších mojich dielach. 💕
YOU ARE READING
33-krát viac || Max Verstappen
Fanfiction,,Nedokážeš si ani predstaviť, ako veľmi ťa milujem. Je to 33-krát viac, ako si myslíš. Potrebujem, aby si mi verila." Príbeh o vášnivej snowboardistke Victorii Beckham, ktorá prichádza do Rakúskych Álp splniť si svoj sen. Cestu jej však skríži mlad...