-5-

469 26 1
                                    

To, že som sa zobudila úplne dolámaná radšej nekomentujem. Ledva som sa postavila na nohy a na chvíľku som sa zamyslela, kde vlastne som.

Keď môj mozog začal opäť pracovať došlo mi, že miesto kde sa nachádzam, je Emmina izba.

Pretrela som si oči a premýšľala som, čo sa včera vlastne stalo. Keď som videla prázdnu fľašu vína, tak sa mi v hlave začali vynárať spomienky zo včerajšieho dňa. Musela som sa pousmiať.

Úsmev mi z tváre však veľmi rýchlo zmizol, keď som zistila, koľko je hodín. Moje hodinky ukazovali čas 8:35. Mala som len 25 minút na to, aby som sa dotrepala na svah.

Vyskočila som na nohy a našla spiacu Emmu.

,,Em! Vstávaj! Rýchlo, zaspali sme!!" snažila som sa ju zobudiť.

,,Ešte chvíľu Vic. Ešte 5 minút," zamrmlal do vankúša.

,,Žiadnych 5 minút!!! Musíš okamžite vstať!!!"

,,Ochhh," povzdychla si a sťažka otvorila oči, ,,horí snáď niekde? Alebo prečo ma tak skoro budíš?!

,,Skoro?! Je 8:38!!! Zaspali sme!! Musíme okamžite sa dať dokopy a ísť na svah!!

Emme ako keby až teraz došiel význam mojich slov a hneď bola na nohách.

Ja som vzala svoje veci z Emminej izby a utekala do svojej izby. Šprintovala som dlhou chodbou a skoro som zvalcovala troch ľudí.

V rekordnom čase som sa dala dokopy. Raňajky som ja aj Emma vynechala. Obidve sme verili, že to do obeda vydržíme a neumrieme od hladu.

Bolo 9:05, keď som konečne pribehla so snowboardom v ruke k deťom, ktoré ma už čakali. Keď ma ich triedna učiteľka videla, tak som si všimla, že sa jej uľavilo a zverila mi ich do opatery.

,,Dobré ráno deti. Prepáčte, že som prišla neskôr ako obvykle a museli ste na mňa čakať," povedala som. Hneď na to sa mi oči rozžiarili, keď som uvidela, aké úžasné kombinézy majú oblečené. Každý jeden mal kombinézu nejakého zvieratka. Elliot bol dinosaurus, Tony lev, Lucas žralok, Jacob gepard a Bella jednorožec.

,,Páni, máte fakt úžasné kombinézy!" pochválila som ich a oni sa pyšne usmiali. 

Všimla som si ako Elliot zašepkal niečo Lucasovi, na čo sa Lucas okamžite začal smiať.

,,Smiem aj ja vedieť, na čom sa smejete?" opýtala som sa zvedavo.

,,Ale viete pani učiteľka, Elliot si myslí, že ste prišli neskôr pretože ste sa celú noc snowboardovali so svojím frajerom." ozval sa Jacob.

Zreničky sa mi zväčšia a nasucho prehltnem. Toto si mysleli?

,,Tak to sa Elliot mýli. Môj dôvod oneskoria bol úplne iný. Nebudem ho vám však vešať na nos. A frajera nemám," poviem im. Určite im nebudem rozprávať, že som sa včera opila a zaspala som.

,,Vidíte hovoril som," zašepkal Elliot s víťazoslávnym úsmevom. Prekrútila som očami.

Bella, ktorá stála vedľa mňa len pokrútila hlavou a povedala:. ,,Ach tí chlapi."

Prekvapene som sa na ňu pozrela a na tvári sa mi objavil široký úsmev. Na to, že mala osem, bola bystrá.

,,Poďme sa už radšej snowboardovať!" zvolal Tony a všetci ihneď brali do rúk snowboard a kráčali k svahu kde sme boli včera.

Bol to detský svah, takže nebol strmý a bol tu pás, na ktorí keď sa deti postavili, vytiahol ich až hore. Nemuseli sa teda trápiť s vlekom. Verte mi, vlek na snowboarde je čistá smrť. Na všetko sa však dá zvyknúť.

33-krát viac || Max VerstappenTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon