,,Výborne Max! Predsezónne testy v Barcelone išli presne podľa mojích predstáv. Monopost vyzerá byť sľubný. Sezóna 2022 bude zaujímavá. Ty budeš bojovať o druhý titul a taktiež zabojujeme aj o pohár konštruktérov, ktorý sme nevyhrali od roku 2013. Teraz nás však čakajú druhé predsezónne testy v Bahrajne a potom nám začína sezóna. Som zvedavý, či aj túto sezónu budeme v napätí až do posledného kola," ukončí svoj monológ Christian s úsmevom na tvári.
V hlave sa mu vynoria spomienky z Maxovho víťazstva titulu. Doteraz má z toho zimomriavky. Keď Max ako prvý prekročil cieľovú čiaru okruhu Yas Marina, Christianove oči sa naplnili slzami. Celú sezónu 2021 dreli, aby to dotiahli až do tohto momentu. Každý, kto Maxa podporoval, či už jeho rodina, priatelia, tím alebo fanúšikovia, túžili vidieť Maxa preletieť cieľovou rovinkou v Abu Dhabi ako prvého.
A keď sa tak stalo, nikto na neubránil slzám. Holandský lev 12. 12. 2021 prepisoval históriu.
Kým Christian spomínal na osudný deň s úsmevom na tvári a iskričkami v očiach, Max bol myšlienkami opäť pri Victorii. Sedel oproti Christianovi popíjajúc jeden z energy drinkov Red Bullu. Oblečené mal tímové tričko a kraťasy. Na hlave nesmela chýbať šiltovka s číslom 33. Pozeral von oknom a Christiana vôbec nepočúval. Bol ponorený vo vlastných myšlienkach. V hlave zhotovoval plán. Bol rozhodnutý riadiť sa Danielovými slovami.
,,Max, počúvaš ma vôbec?" spýta sa Christian so štipkou hnevu v hlase.
Max otočil hlavou a stretol sa s očami jeho šéfa. Prepočul jeho otázku, takže netušil, čo od neho chce.
Christian si všimol jeho zmätený pohľad a unavene vydýchol: ,,Raz ma privedieš do hrobu."
Max jeho poznámku ignoruje a dopije nápoj v plechovke.
,,Odkedy randíš s tou Annou, vôbec nedávaš pozor. Ako keby si tu ani nebol."
,,Nerandím s ňou," povie Max vetu, ktorú posledné dni hovorí snáď každému. Nikto mu neveril, čo ho hnevalo. Uverili jej klamstvám. Po celom internete šírila, že spolu tvoria pár. Samozrejme, že jej všetci verili kvôli fotkám s Victoriou na jeho Instagrame. Každý si myslel, že ona je na tých fotkách. Bol pripravený za ňou ísť a vyčistiť jej žalúdok. Posledné čo potreboval bolo, aby ho niekto označoval za jej priateľa. S takouto ženou si prial jedine 10 metrový odstup.
,,Pozri," prehovorí Christian, ,,nikdy som sa ti do vzťahov nemiešal. Nie som tu od toho, aby som ti hovoril s kým môžeš, a s kým nemôžeš randiť. Zaujíma ma tvoj profesionálny život, nie súkromný. No ak akýkoľvek tvoj vzťah bude narúšať tvoj výkon, buď pripravený, že sa k tomu vyjadrím. Priateľka by ťa v tvojej kariére mala posúvať hore, nie ťahať dole."
,,Vezmem si tvoju radu k srdcu. Stačí?"
,,Prac sa mi z očí."
Max ďalej nečakal a stratil sa Christianovi z dohľadu. Pôvodne mu o svojom výlete chcel povedať, no nemusel vedieť o všetkom. Tak či tak mal pár dni oddychu, kým sa opäť začnú pripravovať na testy. Hneď po testoch začína sezóna 2022. Dovtedy musí všetko vyriešiť.
Plán bol jednoduchý. Prvá zástavka bolo Rakúsko, kde Annu čakal jeden rozhovor. Maxovou úlohou bolo prinútiť ju priznať sa, že celému svetu klamala a oni medzi sebou nič nemajú. Prehovorí jej do duše, a raz a navždy ukončí klamstvá o ich vzťahu šíriace sa po internete.
Ďalšia zástavka bolo Holandsko, kde ho čakalo stretnutie s Holanďankou, na ktorú neustále myslel. Horšie bolo, že ona nemala ani páru o tom, že za ňou priletí. Od jej kamarátky Lucie si zistil jej adresu. Spočiatku si myslel, že Lucia bude rázne proti, no presvedčiť ju netrvalo dlho. Adresu získal až po niekoľkých vyhrážkach o tom, že keď jej ublíži, ona si ho nájde a bude jej jedno, aká veľká hviezda je, ale rozmláti ho ako žito. Nezabudla dodať, že nebude jediná, ktorá ho dobije. Spomínala jej dvoch bratov, takže si Max musel dávať pozor na svoje zdravie. Posledné čo mu chýbalo bolo, že by sezónu 2022 začínal s rozbitou papuľou.
YOU ARE READING
33-krát viac || Max Verstappen
Fanfiction,,Nedokážeš si ani predstaviť, ako veľmi ťa milujem. Je to 33-krát viac, ako si myslíš. Potrebujem, aby si mi verila." Príbeh o vášnivej snowboardistke Victorii Beckham, ktorá prichádza do Rakúskych Álp splniť si svoj sen. Cestu jej však skríži mlad...