Z Christianových úst vychádza jedna nadávka za druhou. Christian nadával takou obrovskou rýchlosťou, že Max nestíhal registrovať všetky jeho slová.
,,Ty si jeden nezodpovedný, zasraný fagan, ktorý si neuvedomuje následky svojich činov!!! Porazí ma z teba!!!"
,,Christian, ak môžem, rád by som povedal..." skúsi to Daniel, no Christian ho svojím nazúreným pohľadom zastaví.
,,Radšej pomlč Daniel, pretože aspoň od teba by som čakal viac rozumu, ako u toho tu," ukáže prstom na Maxa, ,,no vy dvaja, keď ste spolu, vždy sú z toho problémy!!"
Charles, Carlos, Lando a Pierre by sa najradšej v tejto situácií stali neviditeľnými. Síce im Christian nevenoval žiadnu pozornosť, pretože všetok svoj hnev sústreďoval na Maxa, cítili sa však nepríjemne.
,,Checa musím nadránom ťahať z baru, pretože ten už sa nachádzal v inej dimenzii a teba musím zastaviť v bitke, pretože si sa rozhodol z toho chlapa urobiť boxovací mech!! Oboch vás vymením!! Mám vás plné zuby!! To len ja môžem zamestnávať jazdcov, ktorí sa správajú ako deti!!!"
Daniel sa uškrnie, no Christian ho spraží pohľadom: ,,Hovorím aj o tebe Ricciardo!! Ty si sa tiež nemohol spratať do kože, keď si jazdil v mojom tíme a zjavne ťa to stále neprešlo!"
Christian svoj pohľad presunie naspäť na Maxa a povie: ,,Ty si okamžite sadneš do môjho auta, pretože náš čaká ešte dlhý rozhovor. Vy ostatní sa radšej practe skôr, ako vás tu nájdu vaši šéfovia."
Bez ďalších slov sa Christian poberie k svojmu autu. Max skôr, ako pôjde za Christianom, sa zapozerá na Patricka, ktorý sa doteraz krčí v bolestiach na zemi, a povie mu: ,,Verím, že si dostatočne pochopil to, že ťa už nikdy v živote nechcem vidieť. Budeš sa mne a mojej priateľke oblúkom vyhýbať. Inak ťa dobijem k smrti a je mi jedno, že za to budem sedieť."
Potom sa obráti na svojich priateľov a venuje im slabý úsmev: ,,Ďakujem, že ste mi pomohli. Vážim si to."
,,V pohode Max. Verím, že ten rozhovor s Christianom prežiješ," uškrnie sa Daniel a Max vystrúha kyslú grimasu.
Potom sa vydá za Christianom, ktorý ho už netrpezlivo čaká pri aute. Spolu s ním doň nasadne a v duchu sa pomodlí, aby to prežil v zdraví.
...
Charlotte už dávno opustila Maxov byt aj napriek tomu, že protestovala. Max jej totiž nakázal, aby ma strážila ako malé dieťa. Našťastie Charlotte povolila, pretože videla, že teraz potrebujem byť sama.
Maxovi som sa nepokúšala volať, pretože som vedela, že mi to nedvihne. Ostávalo mi len dúfať, že ho niečo osvietilo a nijako Patrickovi neublížil. Chcela som veriť tomu, že Max ho nezbil a len sa mu povyhrážal. No keďže som Maxa poznala, tušila som, že to neostalo len pri vyhrážkach. V tomto ma utvrdil aj prichádzajúci hovor od Daniela.
,,Daniel? Prosím, povedz mi, že sa nič vážne nestalo," prehovorím a na druhej strane započujem povzdychnutie. Skrúti sa mi žalúdok.
,,Obaja Maxa poznáme," začne a ja nachvíľu zavriem oči. Ako som mohla dúfať, že Max bude mať rozum a nezbije ho?
,,Kde je teraz?" spýtam sa po chvíli.
Počujem ďalší jeho povzdych a ja začnem panikáriť. Čo sa tam dopekla stalo?
,,Je s Christianom."
,,S Christianom?!" zopakujem dúfajúc, že som zle počula.
,,Áno. Videl tú bitku. Ziapal tu ako nepríčetný a potom išli spolu do auta. Vraj sa musia porozprávať. Myslím si, že ho odvezie domov a dá mu jednu z tých jeho prednášok. Neboj sa. Toto nie je prvýkrát a ani poslednýkrát, čo sa Max pobil. Bude to v poriadku."
YOU ARE READING
33-krát viac || Max Verstappen
Fanfiction,,Nedokážeš si ani predstaviť, ako veľmi ťa milujem. Je to 33-krát viac, ako si myslíš. Potrebujem, aby si mi verila." Príbeh o vášnivej snowboardistke Victorii Beckham, ktorá prichádza do Rakúskych Álp splniť si svoj sen. Cestu jej však skríži mlad...