Zobúdzať sa v posteli s ňou po boku bol pre Maxa neskutočne nádherný pocit. Celú noc ju držal v náručí. To, čo sa jej snívalo v Maxovi vyvolalo obavy. Mala pravdu. On si uvedomuje riziko jeho práce. Vždy bol pripravený na trati nechať všetko. Teraz mal však ju. Ona bola pre neho tá najdôležitejšia. Preto jej sľúbil, že si bude dávať pozor, že bude opatrný. Nemohol jej sľúbiť, že sa mu nikdy nič nestane. Tento šport bol nevyspytateľný. Nikdy totiž neviete, ktorá zákruta bude tá vaša posledná. Už si však nemohol dovoliť riskovať tak, ako doteraz. Už tu bola aj ona, jeho svetlo na konci tunela. Niekto, kto ho vždy čaká na konci pretekov. Niekto, ku komu sa má vždy vrátiť.
Victoria sa zamrví, pomaly otvorí svoje oči a nájde tie Maxove. Venuje mu úsmev. ,,Dobré ránko Maxo," šepne.
,,Dobré ránko princezná. Ako si sa vyspala?" spýta sa jej nežne.
Chvíľu sa zamyslí a potom odpovie: ,,Nikdy sa mi nespalo lepšie."
Max sa usmeje a pobozká ju. Bola to ich prvá noc, kedy spali bok po boku. Doteraz spali na oddelených posteliach. Max to tak vždy zariadil, nechcel na ňu tlačiť. Predsa sú spolu krátko, no už teraz sa Maxovi zdalo ako keby to boli roky.
Hovorí sa, že za tak krátky čas nemáš šancu spoznať osobu bližšie. Si zamilovaný, nevidíš na svojej druhej polovičke chyby. Max si bol však istý, že keď sú dvaja ľudia od začiatku k sebe úprimní a na nič sa nehrajú, dokážu po niekoľkých týždňoch tvoriť pár. Hlavne keď ide o právu lásku.
Či bol zamilovaný? To veru bol. No aj napriek tomu vedel o jej chybách. To isté sa dalo povedať aj o nej. Vedela, aký dokáže byť výbušný, nie raz sa s touto jeho vlastnosťou stretla. Aj napriek tomu ho milovala. Zo všetkými jeho chybami. Presne tak ako on ju.
victoriabeckham posted to her close friends Instagram story:
"Aj takto sa dá začať nový deň. 🙈"
replies to the story:
maxverstappen1 Najkrajšie ráno v mojom živote. ❤️
luciamorgan Pozdravuj Maxa! 😁😂
danielricciardo Lenivé bzdochy. Vstaňte konečne z tej postele! Na toto by vás bolo, leňošiť v posteli.
emma_reily Ženská! 🔥 Keď sa opäť stretneme, čaká nás dlhý rozhovor. 😁
rayen_zaccari Kto by tam s tebou tak asi mohol byť? 🤔😂
,,Prosím Vici."
,,Maxo, veľmi rada by som ostala, ale nemôžem."
,,A to nemôžeš tú skúšku preložiť?"
,,Teoreticky áno, ale už to chcem mať z krku. Prepáč."
YOU ARE READING
33-krát viac || Max Verstappen
Fanfiction,,Nedokážeš si ani predstaviť, ako veľmi ťa milujem. Je to 33-krát viac, ako si myslíš. Potrebujem, aby si mi verila." Príbeh o vášnivej snowboardistke Victorii Beckham, ktorá prichádza do Rakúskych Álp splniť si svoj sen. Cestu jej však skríži mlad...