-34-

450 18 4
                                    

victoriabeckham posted to her Instagram story: 

"Poprosila som ho, aby sa pekne na rodinnú večeru obliekol

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Poprosila som ho, aby sa pekne na rodinnú večeru obliekol. Povedzte mi, vážne som chcela tak veľa? 🤦‍♀️"

replies to the story:

maxverstappen1 Stále som na tej fotke fešák. 😎

max_fans Mňa z vás oboch porazí. 😂❤️ Tie iskričky v očiach. 😍

redbullracing Typický Max. Nikdy nepočúva. 😅

emma_reilly To s týmto tu ty chodíš? 🤔

danielricciardo 11/10 😂

Max ma svojím príchodom prekvapil. Prvé mi ani nechcel povedať, ako je možné, že je tu skôr, no nakoniec som to z neho dostala. Nevedela som, či sa mám smiať alebo plakať. Nakoniec som sa rozhodla nevyjadrovať sa k tomu a jednoducho som si užívala, že prišiel skôr.

Plán na najbližšie dni bol jednoduchý. Obaja sme sa rozhodli spoločne navštíviť svoje rodiny. Takže ma čakala rodinná večera u nás a potom u rodiny Verstappenovcov. S Maxovou sestrou a otcom som sa stihla zoznámiť, no s jeho mamou ešte nie. Preto som mala obavy, ako celá večera dopadne. Chcela som, aby ma Maxova mama prijala do rodiny.

Teraz sme však sedeli u nás doma a vychutnávali si jedlo, ktoré moja mama prichystala. Za stolom sme sedeli ja s Maxom, moji rodičia a bratia. Tobias si však na túto večeru priviedol aj svoju novú priateľku. Skoro som odpadla od radosti.

Volá sa Elizabeth. Má čierne, kučeravé vlasy a tmavozelené oči. Je o rok staršia ako ja. Študuje psychológiu a s Tobiasom sa spoznali na jednom koncerte ešte minulé leto. Celý čas si s ňou písal a tajne sa schádzal. Nikomu nič nepovedal. Dnes ju tu doviedol ako oficiálnu priateľku a nám všetkým vyrazil dych. Hlavne mne, pretože rodičom povedal, že ju má v pláne priviesť. Len ja som opäť o ničom nevedela. 

Tak či onak, Elizabeth pôsobila ako milé, sympatické dievča a bolo na nej vidieť, že môjho brata miluje. Pozerala na neho s láskou, úctou a bola som si istá, žeby pre môjho brata spravila čokoľvek. 

Adam bol však viac utiahnutý a párkrát som ho pristihla, ako sa pripečene usmieva do mobilu, alebo ako hľadí von oknom a úpenlivo nad niečím premýšľa, pričom v očiach som mu videla iskričky nadšenia. Už skôr mi rozprával, že niekoho spoznal, ale ešte to nebolo vážne. Teraz by som dala ruku do ohňa, že už sa niečo rysuje a možno budem môcť očakávať, že v najbližších dňoch, si aj môj druhý brat niekoho domov privedie.

,,Max, pozeral som tvoje posledné preteky. Podávaš neskutočne úžasný výkon. Vyhrať z desiateho miesta je neuveriteľné," povie môj otec a venuje Maxovi úsmev.

,,Ďakujem pán Beckham. Musím však povedať, že je to aj vďaka vašej dcére. Ona vo mňa od začiatku verila. Svojou podporou mi dodala potrebnú silu a ja som to mohol dotiahnuť tak vysoko. Bez nej by som bol stratený."

33-krát viac || Max VerstappenWhere stories live. Discover now