11.Bölüm

9.3K 408 11
                                    

[ Özet ; Emir'in Berenle arası bardaki olay yüzünden hala bozuk... Onların aralarını düzeltmek ise Efe'yle Ekim'e kaldı. Efe işe koyuldu ve Emir'in telefonundan Beren'e gizlice bir mesaj yolladı bile. Multimedia'da Ekim var. ^^ ]

11.Bölüm

Mesajı Efe'nin gönderdiğini öğrendiğim de içinde ne yazdığını öğrenmek için fırsat çıktığını farketmiştim ve hiç beklemeden Efe'ye sordum. 

" Peki ne yazıyordu mesajda? " 

Aldığım cevap karşısında sivri zekasına hayran kalmamam elimde değildi.  

" Dikkatle dinle beni fazla zamanınız yok çünkü. Biliyor musun bilmem ama Emir, okulun müzik grubunda piyanist. Bugün günlerden salı yani bu da demek oluyor ki herzaman ki gibi bugün de prova yapmak için müzik odasında buluşacaklar. Bende Beren'e bugün okul sonu müzik odasına gelmesini söyledim. " 

Ekim, etkilendiğini belli etme sakın!  

" Tebrikler, benim yardımım olmadan da gayet güzel bir plan bulmuşsun. " 

Boşu boşuna mı atar yapıyordum çocuğa?  

Efe, yüzünde beliren hafif bir gülümsemeyle bana baktı ve ; 

" Seninle alakası yok biliyorsun... Dün son anda geldi aklıma bu fikir. " 

Özür dilemeye mi çalışıyordu kısa yoldan? Offf, benim ona kızgın olmam mümkün müydü? Ama bu onu bilmiyordu ve bir sürede bilmemeliydi...  

" Peki, okulsonu planı devreye sokarız. Derse gitmem lazım. Iyi dersler sana da. " diyerek sınıfıma doğru yola koyuldum. Efe'nin arkamdan; 

" Tamam, okulsonu! " diye bağırdığını duydum.  

Sıkıcı ve dikkatimi veremediğim derslerin ardından Efe'yle müzik odasının önünde buluştuk. Kapı kilitliydi ve bizim anahtarımız yoktu. Anahtar yoksa plan falan da yoktu ama Efe'de çözümler bitmiyordu. 

Efe, gülümseyerek cebinden anahtarı çıkarttı. Bense anahtarı nereden bile aldığını sormadım çünkü Emir bize doğru geliyordu.  

Bizde hemen saklanmak için koridora doğru koştuk. Emir, seslerin nereden geldiğini anlamak için etrafına baktıysa da bizi farketmedi. Ucuz anlatmıştık. Emir'in içeri girmesiyle Beren'de etrafına bakarak odaya doğru yavaş adımlarla geliyordu. Biz sindiğimiz yerden başımızı bile zor çıkartırken Beren'de içeri girdi. Efe hemen koşarak odanın kapısını dışarıdan kilitledi ve kapının üzerine " Müzik grubunun provası yarına ertelendi. " yazılı bir kağıt astıktan sonra içeriye bağırdı.  

" Emir! Kusura bakma kardeşim ama bu işi halletmenin tek yolu bu! Beren'le konuşup sorunlarınızı halledene kadar buradan çıkmayacaksınız. "  

Ben kendimi kötü kız gibi hissedirken Efe çok eğleniyora benziyordu.

[ Yorumlarınız için sonsuz teşekkürler. Verilen her oy ve yapılan her yorum bizi çok mutlu ediyor. Buarada en çok etkilendiğiniz karakter kim? ^^ Seviliyorsunuz. Iyi okumalar. <3 ]

Sevda ApartmanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin