[ Bu bölümü hikayemize hemen hemen her bölüm yorum yapan Ezgi Deniz Koç'a [ EzgiDenizKo ] armağan ediyoruz. Keyifli okumalar. :* ]
43. Bölüm
Efe'den
Sustum...
Ne kadar susulacaksa o kadar sustum..
Kendimle konuşuyorum şimdi yalnız...
Yalnız yüreğimle dokunuyorum sesime,
Kimse duymuyor...
SUSTUM... ÇÜNKÜ KALBİM ACIYOR!
Arabama doğru ilerlerken olanları bir daha düşünmemek için kendimi arabayla beraber bir uçurumunun kenarına itmeye dahi hazırdım. Düşünmeksizin...
Boğazım yanıyordu. Beni daha önce hiç bilmediğim karanlık bir tarafa itmişti, Ekim.
Kalbim katı bir taş haline dönüşmeden önce yaşadığı acıyı sindirmeye çalışıyordu.
Söylediği sözler beynimin içinde dans ederken sol tarafta ki soğuk kaldırım taşının üzerine bıraktım kendimi.
' Sen bunların hiç birini haketmedin... '
' Özür dilerim... '
Özür dilemek neyi değiştirir ki? Neyi düzeltir? Peki madem haketmedim neden yaptın bunu? Neden?!
Kalbime saplanan bıçaklar insafa gelip işkenceyi kafama taşıdılar. Başımı ellerimin arasına aldım. Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Tek hissettiğim acı ve hayalkırıklığı dolu ateşten bir rüzgardı. Beni boylu boyunca saran bir rüzgar. Bedenime zulmeden bir rüzgar...
Kısa bür süre daha orada oturduktan sonra ayağa kalktım ve arabanın direksiyonuna geçtim.
' Araba kullanacak kadar kendinde misin? ' diye sorguya çekti beni bilinçaltım.
' Kimin umrundasın ki sen zaten? Ölsen biri farkeder mi ki? ' diye de devam etti.
Anahtarı çevirdim ve nereye gitmem gerektiğini bile bilmezken gaza bastım. Sokak lambalarının ışığı bile gözümü almaya yeterken istediğim tek şey karanlık bir yerde yalnız kalmaktı. Mümkünse bir ömür boyu...
Eve gitmem Ekim'e aşık olmaktan sonra yapacağım en büyük ikinci hata olabilirdi. Onların ikisinin olduğu bir apartmana gitmek ve aynı havayı teneffüs etmek... Kendimi az önce zorla da olaa yaptığım gibi kontrol edebilecek miydim bu sefer emin değildim.
Etrafa bakınarak sarsak sarsak sürmeye devam ettim arabayı. Sağ tarafta gördüğüm ilk otelden bir oda almak için arabamı yakın bir yere park ettim. Sol elimle gözlerimi ovaladıktan sonra aşağı indim ve giriş kapısına doğru ilerledim. Otomatik açılan kapıdan içeri geçtim.
" Hoşgeldiniz. " dedi resepsiyonda ki esmer kız.
Bense mümkün olduğu kadar az konuşmaya niyetli olduğum için sadece sahte bir gülümsemeyle karşılık verdim ona.
" Tek kişilik bir oda lütfen. "
Rezervasyon yada herhangi bir şeye ihtiyacım olmadığını otelin üç yıldızlı olmasına bağlamıştım.
" Kimliğinizi alabilir miyim? "
' Nüfusuna mı geçireceksin? ' diye dalga geçti bilinçaltım genç kızla.
Bense arka cebimdeki cüzdanımı çıkardım ve içerisinde ki kimliğimi kibarca uzattım.
" Teşekkürler. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevda Apartmanı
Romance7 genç. 7 hayat. 7 aşık ve ne yazık ki 3 aşk hikayesi... Kahramanlarımızın geçmişine ve geleceğiine uzanan bir masal. Anılar, acılar, yalanlar ve umutlar... ' Her peri masalının içiinde üzülen tarafta vardır sevinen de. Keşke bizim masalımızda üzüle...