[ Bölümlerde yorumlar,okuma ve vote çok azaldı.Ve bizde böyle giderse ya final yapacagız yada bir süreligine ara verecegiz.Gerçek hayatta herzaman her şey yolunda gitmiyor bunu hatırlatmak istiyoruz.
Bölümü beğenmeniz dileğiyle... görüşlerinizi bekliyoruz. Keyifli okumalar.
Özet: Kutlama gecesi sonrası sarhoş bir şekilde Beren'in kapısına dayanan Emir, yaptığı birbirinden cesur itiraflarla Beren'i şoka uğratır. Soğuk duş etkisi ile şaşna dönen Beren hem kırılmış hem de gerçekleri uzun bir aradan sonra öğrendiğini için mutludur ve Emir'e elinden gelen desteği verecektir. Alaz, Efe ve Ekim olan biteni konuşmak için biraraya gelecektir. Zeynep ve Bulut ise birbirlerini görmezden gelmeye devam edecektir. ]
41. Bölüm
Efe'den
Haftanın ortası. Çarşamba. Cuma günü de gelir mi acaba? Keşke bugünden cumaya cumadan pazartesi'ne geçiş yaptığımız hızda bir geçiş yapabilsek... Ah ah..! Ben kendi kendime sızlanırken Bulut, sarışın bir kızla odasından çıktı. Saçları darma dağındı. Üzerinde ki gömleğin düğmeleri yarısına kadar açıktı. Eski günlerine dönen bir tek Emir değildi galiba. Emir, içkiye Bulut ise kızlara...
" Beni aramayı unutma. "
" Elbette. "
"Söz mü? "
Bulut, gözlerini devirerek,
"Tamam, söz. " dedi.
Kapıyı açıp ona sarılan kızı geçirdikten sonra bana döndü.
"Aramayacaksın değil mi? "
"Elbette, hayır. ?! "
" Emir, nerede? "
Tek kaşımı kaldırarak,
" Demek kendinizden başkasını da düşünmeye tekrar başladınız Bulut Bey? Ya da kendi isteklerinizden başka mı demeliydim? "
" Laf ebeliği yapmayı bırakıp bana Emir'in nerede olduğunu söyleyecek misiniz Efe Bey? " diye üste çıkmaya çalıştı.
" Biz bu duruma halk arasında hem suçluluk hem güçlülük diyoruz. Neyse neyse... Daha fazla üstüne gitmeyeceğim bu seferlik. Emir, Beren'le birlikte koşuya çıktı. "
" Adam, şanslı. "
" Derken birader? "
Bulut, parmaklarını dağınık saçlarının arasından geçirdi ve oturma odasında ki koltuğa oturdu. Bende onun tam karşısında ki tekli koltuğa geçtim.
" Ne demek derken? Adam bayağı şanslı işte! Hangi kız alkol problemi olan biriyle birlikte olmaya devam eder ki? Hele de Emir gibi bazen kalpsiz olmayı başarabilen biriyle? "
Bunu söyleyen gününü her gün başka bir kızla gün eden biri mi söylüyordu?
" Hadi ama Bulut! Gerçek sevginin önünde hiç bir şey duramaz. Gerçi sen bunu bilmiyor olabilrsim. O yüzden maruz görmek gerek. "
Konuşmalarımızdan sıkılmış olamalı ki Bulut ayağa kalktı ve,
" Off, başladı yine bizim Özdemir Asaf... Neyse ne, Efe. Ben sadece fikrimi söyledim. Ben duşa giriyorum. Hadi eyvalllah. " diye söylenerek banyoya doğru yürümeye başladı.
Belki de en iyi yöntem Bulut'un yöntemiydi. Kimseyi ve hiç bir şeyi takmayacaksın. Salla.
Peki insan kalbine söz geçirebilir mi? Onu ve gerçekleri görmezden gelebilir mi?...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevda Apartmanı
Romance7 genç. 7 hayat. 7 aşık ve ne yazık ki 3 aşk hikayesi... Kahramanlarımızın geçmişine ve geleceğiine uzanan bir masal. Anılar, acılar, yalanlar ve umutlar... ' Her peri masalının içiinde üzülen tarafta vardır sevinen de. Keşke bizim masalımızda üzüle...