bᥱ ꧑ᥡ ᥕιfᥱ
⊱ ━━━━.⋅ εïз ⋅.━━━━ ⊰"Hai Felix" Tegurnya.
Felix yang mendengar lelaki di hadapannya ini menegurnya segera menggenggam erat tangan Jeongin.
"A..Ayen jom pergi" Felix yang hendak melangkah keluar dari kedai kek itu ditahan oleh lelaki yang menegurnya tadi.
"Kejap. Ni siapa? Scandal?" Senyuman sinis di berikan.
"Sorry sikit. Aku ni bukan scandal dia tapi 'Bakal suami' dia" Jeongin yang geram melihat senyuman sinis lelaki itu membalas semula. Perkataan 'Bakal suami' ditekan.
"Wow mesti kau tak tahu dia ni siapa kan? Heh kesian kau bro" Kata Sungchan sengaja ingin memanaskan hati mereka berdua.
"Cukup Sungchan. Awak nak apa lagi dengan saya? Tak puas lagi ke dengan apa yang dah jadi semalam?" Kata Felix geram.
"Well kau kena ingat selagi aku tak dapat kau tak ada sesiapa akan dapat kau. Terutamanya kau" Senyuman sinis menghiasi bibir sambil mata memandang ke arah Jeongin yang daripada tadi menahan diri daripada menumbuk muka Sungchan.
"And kau jugak kena ingat. Aku akan protect dia daripada sesiapa pun yang cuba untuk sakitkan dia atau rampas dia dari aku. Terutama sekali manusia yang batak macam kau ni. Kau fikir bakal isteri aku ni nak kat kau? Hell no. Aku tak akan sesekali biarkan Felix jatuh dekat tangan manusia yang berperangai iblis macam kau ni. Ingat tu" Senyuman sinis Sungchan itu di balas kembali.
Sungchan yang mendengar terdiam. Senyuman sinis yang menghiasi bibirnya daripada tadi mati dalam sekelip mata.
"Kau jangan cabar aku. Aku akan dapatkan Felix walau apa pun cara. Kalau aku tak dapat dengan cara halus aku akan guna dengan cara kasar" Balas Sungchan dengan hati yang panas.
"Siapa yang cabar kau? Dan kau pun kena ingat juga. Kalau aku tak dapat hapus kan spesis macam kau ni cara halus, aku akan guna cara kasar. Sebab aku Yang Jeongin. Aku sanggup buat apa saja demi Lee Felix asalkan dia selamat dengan aku" Setelah habis bertekak, Jeongin menarik tangan Felix keluar daripada kedai itu lalu mereka melangkah ke arah tandas.
"Lixeu okay? Aku minta maaf sayang sebab dia kita tak dapat makan kek" Jeongin memandang lembut ke arah Felix lalu di elus pipi Felix itu.
"Tak apa. Saya tahu awak tak nak saya dekat dengan dia sebab tu awak terus tarik saya keluar daripada kedai tadi" Felix tersenyum lalu memeluk Jeongin.
"Kau okay? Kalau tak kita balik. Esok je la eh kita pergi beli barang kau?" Felix yang berada di dalam pelukan Jeongin dipandang.
YOU ARE READING
Be my wife || Jeonglix
Fanfiction❝ KAU NI MEMANG ANAK YANG TAK GUNA KAN! KERJA NAK MEMALUKAN AKU JE! BUAT MALU JE AKU ADA ANAK TAK GUNA MACAM KAU NI! ❞ ❝ Jom kahwin ❞ ʚ Lee Felix - Angkara satu kejadian yang tak diduga , ia di halau keluar dari rumah oleh appa kandungnya sendiri ak...