꒦꒷₊˚ʚ ᥴhaρter 07 ɞ﹕

176 9 1
                                    

bᥱ ꧑ᥡ ᥕιfᥱ⊱ ━━━━

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

bᥱ ꧑ᥡ ᥕιfᥱ
⊱ ━━━━.⋅ εïз ⋅.━━━━ ⊰

" Lixeu " Panggil Jeongin dengan tenang.

" Hm "

" Kau nak tahu pasal aku kan ? " Tanya Jeongin kepada Felix.

Felix tersenyum lalu menoleh ke arah anak Yang itu. " Mesti lah nak "

" Aku ada kembar perempuan dan dia adik aku. Nama dia Yang Ryujin. Dia lah satu satunya adik yang aku ada. Aku masih ada parents and nenek. Tapi aku buat keputusan untuk berjauhan dengan mereka atas sebab kehendak aku dan aku nak belajar berdikari. Lagi pun aku ada sikit masalah dengan parents aku tapi abaikan yang tu. Aku kerja sebagai CEO di syarikat Yang's Company. Aku sebagai anak sulung lelaki cuma ambil alih tempat Appa aku kerana dia sudah berumur. Aku single tapi bakal jadi suami orang " Jeongin berhenti di situ kerana ingin melihat reaksi Felix di ayat yang terakhir itu.

" HA ?! Awak tak bagitahu saya pun tentang awak akan kahwin dengan orang lain. Kita batalkan aje ya perkahwinan kita ni ? Saya tak nak jadi orang ketiga dalam hubungan awak dengan dia " Kata Felix bertalu talu. Jeongin yang mendengar tergelak.

" Aduu sayang aku nak kahwin dengan kau la bukan orang lain. Kau je pandai curi hati aku hm " Kata Jeongin lembut lalu mencium lembut dahi Felix.

" Ish tak cakap awal awal ni tak buat orang terkejut je " Marah Felix lalu menumbuk perlahan dada Jeongin. Mampu perlahan je sebab sayang :3.

" Aku saje je nak test kau tengok tengok dah gelabah macam itik dah HAHSHAHAHA "

" Eee suka la tu dapat kenakan orang ish " Kata Falix lalu menepuk peha Jeongin.

" Suka la dapat kenakan future wife aku ni " Jeongin menggosok kepala Felix.

" Sambung la tadi.. " Felix menyandarkan kepalanya di dada Jeongin lalu menggoncang kecil lengan Jeongin.

" Okay.. Keturunan nenek aku ada sebuah rantai tau. If kau jumpa sesiapa yang pakai rantai ni, kau kena kahwin dengan dia. But aku tak ambil kesah sangat pasal tu so yea. Jadi, aku cuma nak minta maaf dekat kau sebab majlis kita mungkin tak semeriah orang lain. Aku cuma jemput kawan kawan aku dan Ryujin je sayang. I'm sorry " Kata Jeongin perlahan. Dia bukan apa, cuma ia sedikit rasa bersalah kerana tidak dapat memberi majlis yang sempurna seperti orang lain.

Felix tersenyum mendengar apa yang dituturkan oleh Jeongin. " Saya tak pernah kesah tentang semua tu Ayen, apa yang saya fikir saya hanya nak awak menjadi suami saya sahaja. Saya tak perlukan majlis yang mewah atau ramai tetamu. Cukup awak jadi hak milik saya dan saya hak milik awak "

Jeongin tersenyum mendengar sang bakal isteri berbicara.

Dia mengelus perlahan kepala Felix lalu menciumnya.

Be my wife || Jeonglix Where stories live. Discover now