꒦꒷₊˚ʚ ᥴhaρter 11 ɞ﹕

165 8 1
                                    

bᥱ ꧑ᥡ ᥕιfᥱ⊱ ━━━━

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

bᥱ ꧑ᥡ ᥕιfᥱ
⊱ ━━━━.⋅ εïз ⋅.━━━━ ⊰

" A.. ayen.. " Panggil Felix sambil menatap Jeongin.

" Ia sayang " Sahut Jeongin sambil menatap sekilas pandangan kekasihnya kerana ia sedang memandu menuju ke rumah Felix.

" Saya takut.. sa.. saya tiba tiba rasa tak yakin nak lakukan ni semua " Ucap felix. Jarinya mula bermain dengan hujung tshirtnya.

Jeongin yang mendengar mengambil tangan felix dan di letakkan di pehanya lalu di genggam erat.

" Kau boleh sayang, kau kena dapat kan semula kepercayaan appa. Kau kenapastikan semua ni stop sampai sini je. Kau boleh. Kau ada aku " Ucap Jeongin lembut memberi semangat kepada Felix.

Felix yang mendengar tersenyum kecil.

Tibanya mereka di rumah Felix, Felix menyuruh Jeongin untuk memarkir kereta di dalam pagar rumah selepas ia membuka pagar menggunakan remote kecil khas untuk rumah itu.

Setelah selesai, mereka keluar daripada kereta bersama lalu Felix pergi ke arah pintu dan dibuka kunci rumah.

Masuk sahaja mereka, Felix segera pergi ke dapur untuk mengambil dua kotak air minuman dan satu diberi kepada Jeongin.

" Awak nak tunggu dekat ruang tamu sekali ke ? Sebab saya iron baju semua kat atas " Ujar Felix sambil memandang Jeongin.

Jeongin yang mendengar tersenyum. " Nak ikut. Mana tahu dapat tengok free show "

" Felix yang mendengar mula menepuk bahu Jeongin. Mengada.

Mereka menaiki tangga dan mula masuk ke bilik Felix.

Jeongin yang terlihat katil Felix segera pergi ke arah situ dan baring terlentang di atas katil.

Felix yang melihat hanya menggelengkan kepalanya. Nak pelik pun tiada gunanya kerana mungkin Jeongin penat memandu.

Felix mencapai sehelai kemeja putih dan sehelai seluar hitam lalu ia mula pergi ke luar bilik dan menuju ke tempat iron baju. Baju dan seluarnya di iron lalu ia membawa baju serta seluar itu kebilik semula. Towel di ambil ia mula mandi dahulu.

Selesai mandi, ia hanya memakai towel di pinggang dan keluar dari bilik mandi mengambil baju serta seluar.

" Sayang jangan lah pakai baju dalam bilik air.. pakai sini je hehe " Ujar Jeongin bersama sengihan gatalnya.

Felix yang mendengar hanya menjeling lalu mula masuk ke bilik mandi semula dan memakai baju.

Rambut di keringkan lalu ia mula menyikat rambutnya dan memperkemaskan dirinya.

Be my wife || Jeonglix Where stories live. Discover now