꒦꒷₊˚ʚ ᥴhaρter 10 ɞ﹕

168 7 1
                                    

bᥱ ꧑ᥡ ᥕιfᥱ⊱ ━━━━

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

bᥱ ꧑ᥡ ᥕιfᥱ
⊱ ━━━━.⋅ εïз ⋅.━━━━ ⊰

Selesai makan bersama, mereka berjalan ke arah balkoni untuk mengambil udara angin malam.

Sambil memandang pemandangan di luar itu, Jeongin menatap muka kekasihnya yang ia sayang itu.

" Maaf sebab aku pernah buat keputusan yang salah. Aku tak sepatutnya lari dari kau dan tinggalkan kau. Aku tahu aku boleh je lindungi kau tapi maaf, aku buat keputusan yang salah pada waktu tu " Kata Jeongin sambil menggenggam erat tangan Felix yang berada di atas meja itu.

Felix tersenyum. " Benda dah lepas. Yang penting sekarang kita kena selesaikan cepat semua ni "

Jeongin mengangguk tanda setuju dengan kata kekasihnya.

" Terima kasih sebab balik. Hidup aku betul betul serabut bila tak tengok muka kau. You know what ? Kalau aku rindu kau, aku akan ambil baju kau sambil pandang gambar kita berdua. Aku betul betul terkejut bila kau balik Australia. Tapi nasib baik harini kau balik " Kata Jeongin. Tangannya tidak lepas memegang tangan Felix yang lembut itu.

" Terima kasih juga sebab awak sanggup tunggu saya sampai hari ini " Ucap Felix.

" Dah jum masuk dalam. Dah lewat. Kau tidur sini je lah sayang " Kata Jeongin sambil menarik tangan Felix untuk masuk ke dalam rumah.

" Boleh, tapi Wonyoung tak marah ke awak tak balik ? " Tanya Felix.

" Buat apa dia nak marah sedangkan dia sendiri tengah syok dengan jantan lain ? Dah la, tak ada makna saya kena fikir pasal dia. Dia sendiri kerja nak minta duit je dekat saya lepas tu keluar dengan lelaki lain. Tak apa, lagi senang nak bagi tahu Appa dengan Eomma tentang perangai dia " Kata Jeongin dengan santai. Tv di buka lalu ia mencari saluran yang lebih menarik.

" Tak apa lah, bagus juga dia kikis duit awak. Tujuh keturunan tu pun belum tentu habis. Tak apa, lepas ni saya pula kikis duit awak eh " Kata Felix sambil tersengih lalu sandar di dada Jeongin.

" Kalau kau kikis je tak apa, tapi kalau kau cari jantan lain aku cincang kau " Kata Jeongin lalu mengucup alis kening Felix.

" Ehe, mana boleh cari orang lain kalau awak je dalam hati saya "

" Amboi, kau pergi Australia tu belajar guna ayat ayat manis ke apa ni ? Dulu innocent je rasanya " Kata Jeongin sambil menggeletek Felix.

" Awak geli ! Hahaha ala mana ada, saya memang macam ni lah, awak je tak ingat " Ucap Felix sambil memuncungkan bibirnya.

" Buat lagi mulut macam itik tu cium kang " Kata Jeongin.

Be my wife || Jeonglix Where stories live. Discover now