bᥱ ꧑ᥡ ᥕιfᥱ
⊱ ━━━━.⋅ εïз ⋅.━━━━ ⊰Walaupun hari ini ialah hari yang menggembirakan bagi Jeongin serta Felix, rasa lelah dan letih juga masih ada. Walaupun penat melayan tetamu dan sebagainya, Felix tetap bersyukur akhirnya mereka sudah pun sah berkahwin.
Masuk sahaja ke dalam rumah, Felix segera mandi untuk membersihkan badan yang lekit serta menyegarkan badan. Selepas 12 minit, ia keluar dari bilik air bersama bathrobe kemudian menuju ke bilik.
Terlihat Jeongin masih dengan baju yang sama seperti pagi tadi. Ia sedang bersandar di kepala katil dan bermain dengan telefonnya.
" Awak pergi lah mandi.. " Felix menarik-narik lengan Jeongin agar dirinya bangun. Tapi apalah sangat, tak bergerak langsung.
" Sabar lah sayang.. " Jeongin menutup telefonnya kemudian secara tiba-tiba menarik pinggang Felix dan menyebabkan Felix terduduk di atas pehanya. Pipi Felix mula merona merah.
Jeongin menyembamkan mukanya di celahan leher Felix dan menghidu. Wangi. Tangan yang tadinya berada di sisi pinggang Felix mula merayau ke belakang badan Felix.
" A-awak pergi lah m-mandi.. " Tergagap Felix apabila tangan Jeongin kini mengelilingi pinggangnya.
Jeongin mengeluh seketika lalu ia mencium pipi Felix sebelum bangun dan meletakkan Felix di atas katil. Kaki mulamenapak keluar dari bilik dan pergi ke bilik mandi.
Felix yang melihat itu mula pergi ke drawer dan mengambil pakaian untuk tidur malam. Selesai menyalin pakaian dan memakai skincare, Jeongin masuk bersama bathrobe.
" Alah sayang dan pakai baju ke ? " Jeongin melihat Felix atas dan bawah. Felix hanya mengangguk.
Jeongin berjalan ke arah Felix kemudian dengan secara tiba-tiba, Ia mengangkat Felix dan diletaknya Felix di atas katil.
Felix yang sudah terbaring itu terkejut apabila sekelip mata sahaja Jeongin sudah berada di atasnya.
" A-awak.. " Felix tergagap lagi.
Jeongin yang melihat hanya tersenyum sinis. Ia membuka t-shirt yang dipakai oleh Felix kemudian mencampakkannya di lantai.
Sesaat sahaja, bibir Felix sudah di tindih. Felix terkejut. Manakala Jeongin pula melepaskan ciuman tadi. Ia mula mengusap tubuh badan Felix dan kembali mencium Felix. Bezanya kali ini ciumannya di balas. Mereka kembali menatap antara satu sama lain.
" Terima kasih Lee Felix " Kini seluar Felix pula dibuka dan tuala yang tersangkut di pinggang Jeongin ia lepaskan. Pipi Felix semakin merah dan Jeongin mula sambung menciumnya sehingga turun ke leher putihnya itu.
YOU ARE READING
Be my wife || Jeonglix
Fanfiction❝ KAU NI MEMANG ANAK YANG TAK GUNA KAN! KERJA NAK MEMALUKAN AKU JE! BUAT MALU JE AKU ADA ANAK TAK GUNA MACAM KAU NI! ❞ ❝ Jom kahwin ❞ ʚ Lee Felix - Angkara satu kejadian yang tak diduga , ia di halau keluar dari rumah oleh appa kandungnya sendiri ak...