Bölüm-1

7.5K 206 24
                                    

Furkan'ın Ağzından:

Yavaşça nefesimi verdim. Karşımdaki aileye baktım... Gerçek aileme... 17 yıl sonra karşıma çıkan gerçek aileme... Yetişitrme yurdunun koridorlarında beni gelip alması için yalvardığım gerçek ailem... Her sabaha onların yanında uyanmak istediğim ailem... Ve şu an bana bir tehditmiş gibi bakan gerçek ailem... Geldiğimden beri oğullarından birine sarılmış yüzüme bile bakmayan annem, benimle tuhafca bakan abimler; onların aksine gözlerimin içine bakan kardeşim ve gözleri dolu babam ...

" Furkan, bundan sonra bizimle yaşamanı istiyorum... oğlum..."
Başımı hayır anlamında salladım. Bir aileye ihtiyacım yoktu. Bir anneye, bir babaya veya herhangi bir akrabaya ihtiyacım yoktu. Bulunduğum bu yere kendi başıma gelmiştim. Bundan sonra da böyle devam edecektim.
"Oğlum, yıllar sonu seni bulduk; bırakmayı da planlamıyorum-"
Aniden anne ayağa kalktı. Başını ovuyordu ve titriyordu. Hızlıca odadan ayrıldı. Peşinden diğer abiler de gitti. Baba giden karısına hüzünle baktı. Sonra diğer kardeşe döndü,
" Oğlum Sarp, abine odasını göster."
Çocuk heyecanla başını salladı. Önümde durdu.
"Hadi, gel... Abi."
Yavaşça ona baktım. Yutkundum. Onların çocuğu olduğum ispatlandıktan sonra ek olarak beni evlat edinmişlerdi. Her halükarda 18 yaşım dolana kadar yani iki ay sonraya kadar burada kalmak zorundaydım. Ayağa kalktım. Sarp genişçe gülümsedi ve beni kolumdan çekip odadan çıkardı.
Evleri tek katlıydı ama genişti. Koridorun sonunda durduk. Bej renkli bir kapının önünde durmuştuk.
"Burası senin odan, hadi!"
Dedi ve bizi içeri soktu. Açık kahve tonunda döşenmiş bir odaydı. Beni yatağa oturttu ve karşıma sandalye çekip oturdu.
" Ben .. tanıştığımıza memnun oldum abi... Ben Sarp, 13 yaşındayım. 8. sını- fım."
Başımı salladım.
"Ben Furkan. 17 yaşındayım ve iki ay sonra hayatınızdan defolup gideceğim.
Bu yüzden beni görmezden gelin."
Gözlerindeki kırgınlığı gördüm. Ama bunlar gerçeklerdi. Ayağa kalktım ve kapıya yöneldim. Aniden belime kollar dolandı. Sarp sıkıca bana sarılmıştı.
"Asla abimi görmezden gelemem."
"Bir sürü abin var Sarp, bensiz bu ana kadar yaşadıysanız sonra da yaşarsınız."
"

Hayır! Yanlışın var. Sensiz biz yaşayamadık ki..."
Sertçe yutkundu. Gözleri yaşatmıştı.
" Senin öldüğün haberi aileme ulaştığında... Onlar yıkılmış... Annem inanmamış, sağlığını kaybetmiş. Terapiler görmüş. Daha yeni yeni düzeliyor. Babam her pazar günü senin mezarında oturur, sana ailede olan her şeyi anlatırdı. Abimler ise senin doğduğun an çekilen fotoğrafını bakıp bakıp bakıp ağlıyordu. Beni ise senin yerine koymaya çalıştılar, yıllarca görmediğim abimin acısını hissettim..."
Nefeslendi ve göz yaşlarını sildi.
" O kadar abim var ama sen eksiksin. Ailemiz dağılmanın eşiğinde..."
Bir şey demeye çalıştım. Titriyordum... Derince nefes aldım ve ona sarıldım. Sıkıca bana sarıldı.
"Ailenize iyi gelir miyim bilmiyorum..."
Sırtına yavaşça vurdum.
"Hadi git annenle ilgilen."
Genişçe sırıttı ve odadan çıktı. O gidince kendimi yatağa attım. Başıma ağrı girmişti. Bavulumdan su şişesi ve ağrı kesici aldım. Hapı attım ve başıma yavaşça masaj yaptım. Son birkaç günde yaşadığım olayları düşündüm.

.
.
.

Merhaba! Wattpad'de o kadar çok ailesini sonradan bulma kitabı okudum ki neden ben de yazmayayım. Onlarca farklı kurgum vardı ama bunu bu platforma yazasım geldi. Bir şans verip okursanız çok memnun olurum.
Karakterler'in görünüşü hakkında fotoğraf koymayacağım fakat dış görünüşleri hakkında kitapta bilgi vereceğim.
Karakterler:

•Gürkan Aslan
Baba
52 yaşında
Bir sürü iş yerine, fabrikaya, markaya sahip

•Elvan Aslan
Anne
51 yaşında
Mesleğini bıraktı. Evde örgü yapıyor ve internetten satıyor
Akıl sağlığı bozuk

•Orhan Aslan
En büyük abi
29 yaşında
Plastik cerrahi uzmanı ayrıca babasının iş yerlerinde de yöneticilik yapıyor.
Aşırı sert biri

•Arif Aslan
27 yaşında
Mesleği Eczacılık. Bir eczanesi var.
Soğuk biri

•Batın Aslan
25 yaşında
Mesleği uçak bakım ve onarım.
Ailenin çılgın olanı ama tanımadıklarına soğuk biri

•Talha Aslan
23 yaşında
Yazılım mühendisliği mezunu, iş arıyor. Bu esnada da oyun tasarlıyor.
Sosyal biri

•Kayra Aslan
20 yaşında
Gastronomi okuyor.
Güven ve sinir problemleri var.

•FURKAN ASLAN
17 yaşında
12. Sınıf ; bir sene erken okula gitti.
Sayısal okuyor.
Migreni, uyku problemleri ve şeker hastalığı var. Şeker hastalığı düşük seviyede.
Soğuk ve ilgisiz biri.

•Sarp Aslan
13 yaşında
8. Sınıf; bir sene erken okula gitti.
Sevecen biri
Abileri ile yaş farkından çok anlaşamıyor. Abileri farketmeden onun canını acıtıyor.

• FURKAN • Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin