Tydzień później
Eva
Rozglądam się po lokalu, który wynajął Jason na potrzeby otwarcia własnej kancelarii prawniczej. Jest tutaj przestronnie i zdecydowanie to miejsce ma potencjał. Spaceruję po głównym holu, gdzie będzie mieścić się recepcja i mały salonik dla czekających klientów. Jason oparty o ścianę, przygląda mi się z wyczekaniem.
– I jak ci się podoba?
– Zapowiada się nieźle panie mecenasie.
Uśmiech wypływa na jego twarzy, następnie odpycha się od ściany, wyciąga w moją stronę rękę i gdy ją ujmuję, prowadzi mnie do kolejnego pomieszczenia.
– Tutaj będzie moje biuro, obok pracować będzie Brandon.
– Więc udało ci się go przekonać?
– Tak, jest gotowy pracować ze mną.
– To świetnie. Dobrze mieć przyjaciela w pracy i wydaje się być spoko gościem.
– Tak?
– No tak, no chyba że nie jest?
– Jest.
Jason podchodzi do szafki przy ścianie i otwiera ją. Po chwili pokazuje mi butelkę szampana i dwa kieliszki. Zabieram od niego szkło, a on otwiera korek, który z hukiem wystrzeliwuje do góry i trafia sufit.
Następnie nalewa do kieliszków musujący trunek. Kładzie butelkę na podłogę, zabiera ode mnie swój kieliszek i wznosimy toast.
– Za kancelarię – mówię radośnie.
– Za kancelarię i za nas.
Stukamy się kieliszkami, po czym popijamy słodki szampan. Jason kładzie dłoń na moim karku, pochyla się i zaczyna mnie całować. Nie wiem, jak on to robi, ale za każdym razem, gdy mnie dotyka, czuję się jak w niebie. Dosłownie! Boże, jak ten facet potrafi całować, mistrz!
Jason
Podczas pocałunku, z jej ust wydobywa się cichy jęk, a mnie to momentalnie nakręca do granic możliwości. Jest seksowna, ale także niewinna. Jest odważna, ale i słodka. Oficjalnie odbija mi na punkcie tej dziewczyny. Nie sądziłem, że mogą mną targać tak silne emocje, gdy jestem z kobietą. Pierwszy raz odczuwam to wszystko tak intensywnie. Przepadłem do reszty.
Na koniec całuję ją w czoło i przez chwilę przytrzymuję tam usta. Jej lewa dłoń gładzi mnie po klacie i to najprzyjemniejsza chwila w ciągu całego dnia. Czekałem z niecierpliwością, aż się zobaczymy i będziemy mogli spędzić ze sobą trochę czasu.
– O czym teraz myślisz? – pyta cicho.
– O tobie i o tym, jak jest mi teraz dobrze.
Odsuwam się od niej, aby móc na nią spojrzeć. Moja dłoń, która przed chwilą trzymała jej kark podczas pocałunku, przesuwa się na jej policzek. Gładzę kciukiem delikatną skórę, a gdy patrzę w jej oczy, widzę szczęście i spokój.
Otwiera usta, jakby chciała coś powiedzieć, ale w ostatniej chwili rezygnuje.
– Co chodzi po twojej głowie dziewczyno? – pytam z uśmiechem.
– Od kilku tygodni spotykamy się i robiliśmy już pewne rzeczy...
– I?
– I zastanawiam się, kiedy..., kiedy pójdziemy na całość.
Eva robi zabawną minę. Chyba jest nieco zawstydzona, nie tym, że chce uprawiać seks, a tym, że powiedziała o tym otwarcie.
– Myślisz, że się ociągam?
CZYTASZ
WYBIERZ MNIE
RomanceOstatnia część serii mafijnej. Nowe pokolenie, nowa miłość i nowe niebezpieczeństwo. Eva Coletti jest córką włoskiego bossa. Jej serce zabije mocniej dla Jasona, który także należy do gangsterskiej rodziny. Włoska mafia i Bratva? Czy to może się uda...