2. Bölüm

2.7K 90 4
                                    

Merhaba, hadi başlayalıım!
İyi okumalar...😘🥰

~~~~~~~

Gözlerimi alarm sesi ile açıp yataktan fırladım bu gün en önemli saha görevine çıkacak terör örgütlerinin uyuşturucu tacirini yaptıkları alanda pusuya yatacaktık tabi benden önce timim... Evet bu operasyon için bir tim görevlemdirilmişti ilk önce onlar baskını yapacak ve sonra ben olaya dahil olacağım. Biliyorum çok tehlikeli ama ben mesleğimi severek yapıyorum. Ha bu arada o saçma olayın üzerinden iki hafta geçmişti. O gün ona bağırmak istememiştim ama hak etmişti. Üzerime açık mavi bir gömlek altına da siyah kumaş pantalonumu geçirdim ve hafif dalgalı saçlarımı tepeden sıkı bir at kuyruğu yaptım. Bana bakan siyah stilettolarıma iç çekerek göz devirip beyaz rahat sporlarımı giydim.

İlk önce askeriyeye sonrasında ise olay yerine intikal edecektim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İlk önce askeriyeye sonrasında ise olay yerine intikal edecektim. Hızlı adımlarla merdivenleri indim mutfaktan leziz kokular geliyordu.

"Yüzbaşım, neler yapıyorsunuz gene!"

Neşeli çıkan sesimle annem refleks olarak elindeki bıçakla dönmüştü. Bu kadından gerçekten tırsasım geliyor. Sertçe yutkenup gülümsedim.

"Anneciğim, benim güzel kızın Hazal..."

Annem bıçağı tezgaha bırakıp tamamen bana döndü.

"Kızım, sana bana habersiz yaklaşma demiyormuyum? Elimde değil refleks olarak... Allah korusun."

Annemin yanaklarını sıktırıp uzaklaştım.

"Tamam tontişim tamam, bir saha arar haber ederim."

"Güzel kızım baban gene barut gibi çıktı hayırdır?"

Anneme gülümseyip masaya oturdum ve ağzıma salatalık attım.

"Hiiç, bu gün bir olay yerine gideceğim de, ona öfkelidir."

Annem tüm güzelliği ile oturdu masaya.

"Kendini savunabileceğini ve akıllı bir kız olduğunu bazen unutuyor. Ama o seni düşünüyor kızım, tamam ben de düşünüyorum ama senin neler yapabileceğini biliyorum. Güçlüsün, zekisin, işinde de iyisin. Sana engel olamam, baban da olamaz. Sen bana çok benziyorsun kızım, o yüzden içim rahat. Sadece tedbiri elden bırakma olur mu?"

Annem yanağımı öptü ve evden çıktı. Ben de kahvaltımı edip çantamı aldım. Hızla arabama binip askeriyeye yol aldım.
.....

"Yüzbaşım , hazırsanız çıkalım."

Tam 6 dev adam birden bana dönmüştü, bu bakışlara alışık olduğum için umursamadan odaya girdim . Hedefim Yüzbaşı Arıkan dı. Yavaşça ayağa kalktı.

BORDO'NUN SAVCISI (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin