Başlık nasıl ama...
Umarım okurken moraliniz biraz da olsa yerine gelir
Malum üniversite sınavına saliseler kaldı
Bir gençlik daha çöp oluyor
Ama buna isyana kalkışınca ergen oluyoruz
Komik değil mi?Neyse bir an çok ciddi oldum😅
İyi okumalar...
~~~~~
Ne kadar klişe bir başlangıç olsada hastaneden çıkalı ve o saçma olay olalı bir hafta olmuştu. Ama hazarla son konuşmamızdan yani yğzbaşının konuşmasından sonra bir daha konuşmadık. Ne o "o adam kim kızım!" Dedi ne yüzbaşı özür diledi. Hoş dilese de dilemese de yaptığı büyük ayılıktı. Yattığım yerden dava dosyalarını incelerken gözüme çarpan yerleri not alıyordum, kapımın tıklaması ve açılması bir olmuş ve ben daha kim olduğuna bakamadan üzerime atlamıştı.
"Oh, çok ta özlemişim seni, burnumda tütrün vallahi."
"Laan, karnım, ah!"
Öküz karnıma o kadar yüklenmişti ki dikişlerimin gerildiğini hissedebiliyordum ve bu sandığımdan dahada çok acı veriyordu. Hazar üzerimden kalkıp kan olmuş tişörtüme avel avel bakuyordu.
"Kızım ben unutmuşum ya, bir anlık şeyle şey ettim . Hadi hastaneye gidelim."
Gözlerinden pişmanlık akıyordu kas kafalının.
"Yok, Sıla teyzem buradaydı, onu çağır da baksın."
Evet Sıla teyzem yani öz olmayan Sevil Teyzemin kızı, ayrıca annemin görev arkadaşı Ömer abinin eşi . Kendisi güzel ve işini iyi yapan bir doktor, ailemizin doktoru. Hazar başıyla onaylayıp odamdan çıktığında elimi karnıma götürdüm, sızlıyordu...
....
"Baba, kendim gidebilirim adliyeye lütfen."
"İtiraz yok, eğer Yüzbaşı Arıkanın mesleği ile ilişiğinin kesilmesini istemiyorsan, daha fazla ailik yapma."
Babamın tehtid vari sesi iyice sinirlerimi hoplatsa da bir askerin benim yüzümden işinden olmasını istemezdim. Kahvaltı masasından kalkıp koşarak odama çıktım. Dosyaları adliyedeki odama bırakmam ve baş savcıya göreve dönebileceğimi bildirmem gerekiyordu. Hızla üzerime takım elbisemi giyip aşağıya indim.
Babam Hazar ile oturmuş maçın kritiğini yapıyordu annem de bir yandan onları dinliyor diğer yandan da evi temizliyordu. Çilekeş anam benim. Neyse, boğazımı temizleyip bizim oğlanların görüş açısına girdim. Babam beni baş aşağı süzüp memnunca arkasına yaslanırken Hazar ayaklanıp beni bir tur döndürdü ve ıslık çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BORDO'NUN SAVCISI (ARA VERİLDİ)
ActionGölge'm kitabı ile bağlantılı bir kitaptır. Baş karekterlerimiz; Hazal Arslan; Terör ile mücadele savcısıdır. Henüz 26 yaşında akıllı ve cesur bir kadındır. Barlas Arıkan; Hayatı askeri okullarda geçmiş bir Bordoberelidir. Korkusuz aynı zamnda da ço...