Hepinize merhaba arkadaşlar. Yepyeni bir kurgu ile karşınızdayım. Umarım beğenerek okursunuz. Hepinize iyi okumalar dilerim.
-Mavi'nin dünyasına hoşgeldiniz.
-----
@savasci; Merhaba, sapık değilim yanlış anlaşılma olmasın. Sizi beğendiğim ya da asılmak istediğim için de yazmadım.
@bahargeldi; İnsana sormazlar mı ne işin var burada diye.
@savasci; Kız haklı beyler, dağılın.
@bahargeldi; Yani, niye yazdın o zaman?
@savascı; Şimdi şöyle hanımefendi, biz arkadaş ortamında D-C oynuyoruz. Ortamda pick me olup herkesi herkese yamamaya çalışan bir mahlukat var. Ben C deyince seçtiği bir hesaba yazmam gerekti.
@bahargeldi; O şanslı(!) kişi de benim sanırım.
@savasci; Yalnız parantezli ünlem falan ayıp oluyor.
@bahargeldi; Umarım behsettiğin pick me olan ama herkesi herkese yamamaya çalışan mahlukatı tanımıyorumdur.
@savasci; Sana kötü bir haberim var...
@savasci; Seni takip ediyor.
@savasci; Sürekli birbirinizi story de etiketliyormuşsunuz, öyle söyledi.
@savasci; Ama bu hiç sorun değil. Hâlâ tanımıyor olma ihtimalin var.
@savasci; Kendisi biraz manyaktır. Şizofren şüphesi var. Uyduruyor olabilir.
@bahargeldi; Arkadaşın hakkında söylediklerin gözlerimi yaşarttı.
@savasci; Bende böyle arkadaşlarımı yere göğe sığdıramam.
@bahargeldi; Merak ediyorum da ne zaman ismini söyleyeceksin. Duruma göre pick me mahlukatı ile tanışıyorsak ilişkimi keseceğim.
@savasci; Tabii ki. Hemen veriyorum. @melalist.
@bahargeldi; Melal ve klasik işleri. Söyle ona saçma sapan şeylerle uğraşacağına kendi hayatına baksın.
@bahargeldi; Ayrıca Melal hiç de pick me değildir.
@savasci; Her daim kız dayanışması sanırım. Peki...
@bahargeldi; Aynen öyle.
@bahargeldi; Ama bazen pislik yapmakta gerekebilir.
@savasci; Nasıl yani?
@bahargeldi; Eğer Melal doğruluk derse -ki çoğu zaman doğruluk der.- Dediği zaman Melal'e çocukluk aşkını sor.
@bahargeldi; İnan size yaptığı bütün pisliklere pişman olacaktır.
@savasci; Sağ ol bacım.
@bahargeldi; Ne demek ağam, her zaman.
@savasci çevrimdışı
@bahargeldi çevrimdışı
-----
BÖLÜM SONU
Texting olan yeni kitabım ile hepinize merhaba. Bu kitap #BahSav bebeklerim hakkında olacak. Umarım beğenerek okursunuz. Hepinizi seviyorum. İyi günler dilerim. 💙🌸.
-MAVİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ŞEY SEN ~ TEXTİNG
Teen Fiction@savasci; Bahsettiğin olay hakkında hiçbir şey hatırlamıyorum ama emin ol o gün seni görseydim kesin tutulurdum. @savsci; Seni gördüğüm ilk an kaderimizin bir olduğunu anladım. @savasci; Bana inanman lazım. Bahar, lütfen inan. @savasci; Çünkü artık...