-9-

94 5 5
                                    

Hepinize merhabalar saygıdeğer okuyucular ve okumayıcılar. Okuyor gibi yapanlar ve okurken delirenler. Sinir krizi geçirenler ve karakterlere sövenler. Dpmfpsnfpd hepinizi topladığıma göre rahat rahat Savaş'a sövebilirsiniz. Ben gittim. 💜🌸

-Mavi💙

-----

Bahar'dan;

Üç gündür hiç Savaş ile konuşmamıştım. Evet Melal Savaş'ın zorla benimle konuşmasını sağlamadan önce sıkıntı yoktu çünkü Savaş'ı unutmuştum ama şimdi alıştım. Yani alışmıştım.

Yine saçma sapan "Ya işe yarar da benden hoşlanırsa." diye kendimi umutlandırmıştım ki Savaş yine önüme engel dikti. Yine yıkılan umutlarım ile yalnız kaldım.

En son konuşmamızda söyledikleri sebebi ile Savaş'ı takipten çıktım, onu da benim takipçilerimden çıkardım.

Hem şu unknown bana yazmasın hem de Savaş hesabıma bir şey yazmasın diye hesabımı gizliye de aldım.

Savaş'dan olabildiğince uzak durmak istiyorum.

Yine aynı şekilde üzülmek istemiyorum. İki sene önce Melal sayesinde belki benden hoşlanıyor sanmıştım. O zamanlar İstanbul da yaşıyordum.

Melal Kerem ve Savaş ile arkadaş değildi. Melal beni zorla Savaş'ın yanına götürdü. Savaş'a beni göstermeye çalışarak "Arkadaşım senden çok hoşlanıyor, acaba bir şans vermek ister misiniz?" diye sormuştu. Savaş ise hiç yüzüme bile bakmadan "Siz kızlar hep aynı olmak zorunda mısınız? Bir insanın yüzüne bakıp, yakışıklı bulduğunuz için ondan hoşlandığınızı sanıyorsunuz. Bu sadece dış görünüş. Benim ise içimde sizin kalbiniz gibi yüzünüzün de çirkinliği kadar çirkin bir kalp var. Ve bu kalp böyle boktan bir kıza bir şans vermek istemiyor." dedi.

O gün kalbim o kadar kırılmıştı ki günlerce hatta haftalarca etkisinden çıkarmayıp ağlamıştım. Uzun bir süre depresyona girdim. Annem ile babam artık beni psikoloğa götürmeyi düşünmüşlerdi bende bunu duyunca iyiymiş gibi görünmeye başladım.

Savaş'ın yüzünü her gördüğümde canım acıdığı için okulumu değiştirdim ama Melal o okula gittiği için Savaş'ı görmeye devam ediyordum. Daha sonra da annem ve babamın işleri yüzünden Ankara'ya taşındık. Benim Savaş'dan uzak durmama zorlayan ve ondan kurtulmama sebep olan şey de buydu.

Tabi üzerine annemi babamı aldattığı adam ile bizi terk etmesi de cabasıydı.

Tam unutmuşken şimdi tekrar, tekrar aynı acıyı yalamak istemiyorum.

Savaş mevzusu benim için kapandı.

-----

BÖLÜM SONU

Artık Bahar'ın neden Savaş'tan uzak durduğunu da bildiğiniz göre final yapabilirim.

Şaka şaka. Ben daha o Savaş öküzdavatını süründüreceğim. Hadi size iyi sövmeler.

HER ŞEY SEN ~ TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin