-20-

71 6 2
                                    

Sadece iyi okumalar dilerim diyeceğim.

-Mavi

-----

Karşımda oturuyor. Bütün gün fotoğraflarına baktığım kız bugün karşımda oturuyor.

Avuç içlerimin terlediğini ve kaşındığını hissediyorum.

Melal'in lavabodan gelmesinin ardından Kerem ve ben de Bahar ve diğerleri gibi içecek sipariş etmiştik.

Melal sakattı falan ama şu an masa da onun sayesinde muhabbet dönüyordu. Ama sadece onlar konuşuyordu. Bahar ve ben dinliyorduk.

Haftalardır Bahar ile konuşmak için çabalayan ben şimdi karşımda olunca mal gibi onu izlemekten başka bir şey yapmıyordum.

Güldü... Çok güzel gülüyor.

Bir şeyler söyleyip Bahar ile konuşmak istediğim için aklımda kuracağım cümleyi bulmaya çalışıyordum. Beş saat düşüncenin ardından hiçbir şey bulamayınca aklıma ilk gelen şeyi söylemeye karar verdim.

"Çok güzel gülüyorsun."

Ne!? Ne dedim ben?! Ne dedin SAVAŞ!?

Sakat yemin ederim sakatım ben.

Herkes bana bakmaya başlayınca bende kıvırmanın yolunu aradım ama hayvan gibi Bahar'a bakarken söylediğim için ve biraz da bağırdığım için geri dönüşü yok gibi duruyordu.

Söylediğim şey ile salak ve sakat arkadaşları Burak gülmeye başladı.

Bahar ve diğer iki sakatın gözleri O'na kayınca sakat açıklama yapması gerektiğini düşünerek konuştu.

"Az önce benim için konuştuğumuz konu aklıma geldi de. Dejavu mu desek erkek milleti mi desek bilemedim."

Sakatın söylediği şey ile hiçbir şey anlamadığım için son çare Kerem Sakatına baktım. O'nun da benden aşağı kalır yanı yoktu.

Bahar gözlerini tekrar bana çevirince benim soluğum yine gitmişti.

Bakma öyle sonra kalbim duruyor.

Açıklama beklediği her halinden belliydi. Ah Savaş! Keşke susmaya devam etseydin oğlum.

"Bir kızın gülüşü güzel olamaz mı? Güzel gülüyorsun ve söylemek istedim. Bu kadar."

"Bu kadar olduğuna emin misin?"

Sakat arkadaşları Bırak konuştu. Bi' tane çarpasım var ama işte...

"Eminim, eminim."

Niye kurcalıyorsa?

Bahar'a baktığımda benim dışımda her yere bakıyordu. Tebrikler Savaş, bolca tebrikler.

Bir dakika! Bu utandığı anlamına mı gelir? Yanaklarına baktım da hafif kırmızı gibi görünüyor. Lütfen utanmış ol. Lütfen lütfen.

Bir kız her haliyle mi güzel olur? Böyle de çok güzel.

Bahar'a bakarak sırıtmaya başladım. Benim isteyim dışı yüzüm çok fazla hareket ediyor ve ben buna asla engel olamıyorum çünkü karşımda Bahar var.

Bi' yarım saat daha ne konuştuklarını bilmediğim masada oturduk. Onlar konuşurken bende Bahar'ı izlemeye devam ettim.

Bana bakmamak için özellikle çaba sarf ettiğini fark ettim fakat nedenini asla bulamadım.

En son hesabı ödeyip kafeden çıktık. Şimdi ayrılma zamanı gelmiş miydi?

Hayır, ben daha Bahar'ı seyretmek istiyorum.

HER ŞEY SEN ~ TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin